Golf II Gti 16v Problemy z zapalaniem zimnego silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dikgti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 16, 2004 23:38
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Golf II Gti 16v Problemy z zapalaniem zimnego silnika

Post autor: dikgti » czw sty 25, 2007 20:21

Tak jak w temacie ostatnio pojawiły się w mojej besti problemy z zapalaniem.Silnik KR.
Chodzi o sytłacje jak postoi przez noc pod chmurka. Ale dowcip polega na tym że czasem zapala a czasem nie ma zamiaru i musze go niezle pokręcić rozrusznkiem :(
Następnie jak zapli to zaraz gaśnie tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa.Więc znowu zapalmy i znowu zaskoczy i gasnie.I przeważnie za 3 razem już jestw stanie pracować ale ciągle jakby na ubogiej mieszance gdyż bardzo nierówn i dopiero po około 30-60sek. zaczyna normalnie pracować.
Czy ktoś już miał podobny problem w 16v KR??
Licznik dobrze wyświetla temp wody i ole więć te czujniki są OK ale gdzie jest KR czujnik od zimnego silnika??Może nie załącza się ssanie??I Czy regulator ciśnienia paliwa ,ten po lewj stronie silnika niedaleko aparatu zapłonowego może być walnięty???? :chytry:
Jeżeli ktoś zna dobrze ten silnik albo już sprawdzał podobne elementy poproszę o rade. :bigok:
Silnik jest na Gazie ale zawsze jest zapalany na benzynce.
Jeżeli gdzieś przeoczyłem jakiś identyczny temat w histori forum to sorrki ale ja nic nie znalazłem rzeczowego i na temat w 100% :otepienie:



Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » czw sty 25, 2007 21:00

Po pierwsze: Silniki typu KR nie powinno się wogole gazować - dlatego, że wtryskiwacze są chłodzone paliwem i się zapiekają, rozdzilacz paliwa (na filtrze powietrza) jest tak deliktany, że poprostu się zaciera.
Po drugie: jedź do garażu i rozbierz element sterujący siłą ciśnienia paliwa jak jest zimny silnik. To taki aluminiowy bajer z dwoma metalowymi rurkami i popielatą wtyczką nad cięgnami skrzyni. Rozbierz i wyczyść, uważając na szpilkę w środu.
Po trzecie: sprawdź 5 wtryskiwacz, działa tylko przez pierwsze 5 sekund pracy silnika.
Po czwarte: sprzwdź wężyki podciśnienia.
Po piąte: sprawdź kopułkę, palec rozdzielacza oraz kable elektryczne.


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 204 gości