Strona 1 z 1

"silnik krokowy"

: czw sty 25, 2007 20:00
autor: aqhr
Witam, czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć (tak łopatologicznie) gdzie w mk3 z silnikiem 1.8 ABS znajduje się "silniczek krokowy" ???
Auto zaczyna tracić wolne obroty i kolega podpowiedział mi, żebym przeczyścił krokowca. No dobra, przeczyszczę tylko gdzie on jest ???
Dzięki za wszelką pomoc.
Pzdr Artur

: czw sty 25, 2007 20:14
autor: miś fazi
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/449 ... 98a52.html tu masz pod numerem 7

: czw sty 25, 2007 20:49
autor: dziejo
Obrazek
tak on wygląda jak patrzysz od przodu mono wtrysku jest kostka przyłączeniowa

: czw sty 25, 2007 22:02
autor: mmarek
dziejo pisze:[url=http://images14.fotosik.pl/64/878753ced8603bf0m.jpg]Obrazek[/URL]
tak on wygląda jak patrzysz od przodu mono wtrysku jest kostka przyłączeniowa
Witam. Jezeli to jest silnik krokowy to powiedcie mi co to za ustrojstwo co mam u siebie w aucie bo byłem przekonany że to jest "krokowy" ale jakoś inaczej wygląda niż na tej fotce 8-[ Obrazek

: czw sty 25, 2007 22:31
autor: marek2907
na moje oko to nie jest silnik ABS

: czw sty 25, 2007 22:46
autor: miś fazi
jesli to jest wtrysk wielopunktowy to jest zawór stabilizacji biegu jałowego

: czw sty 25, 2007 22:47
autor: petek20
tak odnośnie oznaczenia silnika to znajduje sie ono na osłonie paska rozrzadu, pozdr

: czw sty 25, 2007 23:02
autor: mmarek
miś fazi pisze:jesli to jest wtrysk wielopunktowy to jest zawór stabilizacji biegu jałowego
Dzieki za info. Tak to jest wielopunkt Czyli sądząc po nazwie niewiele się różni od "regulatora biegu jałowego" ma taką samą funkcję, tak ?

: czw sty 25, 2007 23:21
autor: miś fazi
tak

: czw sty 25, 2007 23:43
autor: msokolek
to ja mam do Was pytanie ten zawór powietrza dodatkowego czyściłem i teraz mam taką opcję że jak stoi na biegu jałowym to na benzynie ma ok 1200 1300 obrotów a na gazie ok 1000 co to może byc byłem na kompie nie mam błędów teoretycznie jest wszystko ok a obroty są takie jakie są
co to może byc
jeśli wiecie oczywiście

: czw sty 25, 2007 23:50
autor: miś fazi
a na pewno szczelnie masz wszystkie węze do tego zaworu ?

: czw sty 25, 2007 23:53
autor: msokolek
wszystko miałem rozłożone i skęcone na cubanty na nowo chyba że jakiś węzyk puszcza ale niewiem przed czyszczeniem zawor miałem za niskie obroty teraz po wyczyszczeniu mam za wysokie

: pt sty 26, 2007 00:06
autor: miś fazi
sprawdz sobie jeszcze opór na stykach zaworu powinien mieć od 3,5 do 4,5 ohma

: pt sty 26, 2007 00:09
autor: msokolek
sprawdzę ale byłem w firmie co się tym zajmują i wszystko jest z nim ok
zresztą on jest inny od wszystkich tj zawór powietrza od rolls roysa 6,5 l mam silnik add tj mexico
może jeszcze dam aby mi sprawdzili czy nie łapie gdzies powietrza lewego ...co o tym sadzisz ??\