Strona 1 z 2

brak świateł awaryjnych

: czw sty 25, 2007 12:37
autor: maras
Jak w temacie.
Włączając światła awaryjne pali się stale dioda na desce rozdzielczej.
kierunki świecą normalnie. Gdzie szukać przyczyny? Bezpieczniki są ok

: czw sty 25, 2007 12:40
autor: bodzio_j
maras, sprawdź wyłącznik.

: czw sty 25, 2007 12:50
autor: roofmaniak
sprawdz przekaznik od awaryjnych jego nr to 22 - tylko nie wiem gdzie on jest u Ciebie w kasecie - bo mam kasete z nowszego modelu (bo teraz jezdze passatem)

pozdrawiam:)

: czw sty 25, 2007 12:53
autor: maras
włącznik rozebrany na czynniki pierwsze sprawdzony jest ok. a świateł jak nie było tak nie ma ide do przekażnika

[ Dodano: Czw Sty 25, 2007 11:58 am ]
Przekażnika 22 u mnie nie ma. jest 18,19,72,21 to który z tych.

: czw sty 25, 2007 13:07
autor: bodzio_j
maras, powiniem być ten sam co do kierunków. Jak włączysz to zacznie cykać i wyczujesz przykładając dloń

: czw sty 25, 2007 13:30
autor: roofmaniak
tu na forum sa gdzies opisy kaset do poszczegolnych modeli golfa - poszukaj - ja gdzies to widzialem , ale nie pamietam gdzie:) - w tym opisie jest wszystko napisane co w jakim miejscu i do czego sluzy:))) - to cI bardzo pomoze:)

: czw sty 25, 2007 14:33
autor: maras
wstawiłem nowiutki przekażnik (20,-zł)
i nic się nie zmieniło. Pojechałem na przegląd, bo akurat się dzisiaj kończy. Gościu nawet nie zaczepiał awaryjnych sprawdził wszystko inne, ale awaryjnych nawet nie ruszał. pieczątę wbił i jest ok. Ale mój problem pozostał dalej, wieczorkiem siądę do tego porządniej bo nie lubie jak coś mi nie działa w aucie. Dzięki wszystkim za podpowiedzi. jak dojdę przyczyny to opiszę.

: czw sty 25, 2007 16:03
autor: GENE
maras uprościsz sobie sprawę jak podasz typ silnika i rocznik swojego gofra.
:rotfl: :bigok: :rotfl:

: czw sty 25, 2007 16:06
autor: bodzio_j
GENE, niewiele to zmieni, instalacje są w zasadzie podobne, przynajmniej jeśli chodzi o awaryjne. Wyglądało to na zgrzany przekaźnik, ale jeśli po wymianie nic się nie zmieniło to sprawa jest nieco bardziej skomplikowana

: czw sty 25, 2007 20:15
autor: GENE
bodzio_j wybacz, że podważę twoje zdanie, ale mam dwa golfy MK2 i różnią się instalacją co do awaryjnych. :rotfl:

: czw sty 25, 2007 20:54
autor: maras
Mój golfik MK2 to składak tzn. do budy '91 wsadzono diesla 1,6 ,87. Wcześniej w nim był 1,3 benzyna.

: czw sty 25, 2007 21:45
autor: GENE
Czyli przycisk od awaryjnych masz między kierownicą a zegarami. Ostatnio przerabiałem temat manetek od świateł i wycieraczek oraz włącznika awaryjnych. Warto całość wyjąć, wyczyścić i przesmarować wszystkie styki techniczną wazeliną. Konserwuje styki i poprawia przewodność styków.

: czw sty 25, 2007 22:03
autor: maras
A nie, jak się okazuje poprzedni właściciel jak robił tego swapa to jednak poprzerabiał troszke rzeczy w elektryce. wyczuwam tu gdzieś jakieś zwarcie na kablach. ale na dzisiaj dam se spokój resztę poszukiwań w sobotę. jestem na te światła wkurzony - i jak ja będę dziękował po wciśnięciu się przed kogoś w korku. echhhhh.

: pt sty 26, 2007 05:47
autor: bodzio_j
GENE pisze:wybacz, że podważę twoje zdanie, ale mam dwa golfy MK2 i różnią się instalacją co do awaryjnych
Fakt, są albo w obudowie kolumny kier, albo na desce ...sorry.