Strona 1 z 1
KLIMA MK3
: pt lut 25, 2005 22:36
autor: olo99
Stałem się szczęśliwym posiadaczem golfa co prawda nie jest to jakieś super auto ale chciałbym powoli je robić. Jest to auto z 93 roku z silniczkiem skormnym 1,4. Dostałem od kolegi z niemiec kompletną klimę do golfa III. NIestety nie wiem z jakiego roku.Czy do każdego golfa da się zamontować klimę. Czy dysponuje ktoś schematami lub ma na tym polu jakieś doświadczenia?
: pt lut 25, 2005 23:57
autor: Corvax
Byc może będzie pasowac, jednak do 1.4 klima to moze sie skonczyc tym ze Cie rowery bedą wyprzedzac.
: sob lut 26, 2005 00:01
autor: ku_bi
Corvax pisze:Byc może będzie pasowac, jednak do 1.4 klima to moze sie skonczyc tym ze Cie rowery bedą wyprzedzac.
Corvax masz klimę

: sob lut 26, 2005 00:20
autor: Corvax
Tak i uwierz mi że nawet na 90 konnym tdi czuc róznice

: sob lut 26, 2005 00:35
autor: ku_bi
Corvax pisze:Tak i uwierz mi że nawet na 90 konnym tdi czuc róznice

ja mam 115 KM i jakoś dużej różnicy nieodczuwam
: sob lut 26, 2005 01:15
autor: Corvax
Na niskich biegach i owszem nie, jednak bliżej mocy maksymalnej już jest róznica klima zabierze pewnie z 5 koników

, zresztą może ja jakiś przewrażliwiony jestem dziś załałem zwykły ON na orlenie po wyjeżdzeniu 2 baków na BP Ultimate i też jest różnica

: sob lut 26, 2005 02:26
autor: MaLiBU
ku_bi pisze:Corvax pisze:Tak i uwierz mi że nawet na 90 konnym tdi czuc róznice

ja mam 115 KM i jakoś dużej różnicy nieodczuwam
no niestety zgodze sie, odczywa sie wlaczenie klimy ....
a dla poriwniania z mk3 1.4
Szwagier mial Astre 1.4 z klima, chyba z 80KM i po wlaczeniu klimy byla MASAKRA na maxa... moje byle 1.3 lepiej jezdzilo chyba
Re: KLIMA MK3
: sob lut 26, 2005 02:28
autor: MaLiBU
olo99 pisze:Stałem się szczęśliwym posiadaczem golfa co prawda nie jest to jakieś super auto ale chciałbym powoli je robić. Jest to auto z 93 roku z silniczkiem skormnym 1,4. Dostałem od kolegi z niemiec kompletną klimę do golfa III. NIestety nie wiem z jakiego roku.Czy do każdego golfa da się zamontować klimę. Czy dysponuje ktoś schematami lub ma na tym polu jakieś doświadczenia?
na poczatek bedziesz raczej musial miec alternator, powiedzmy 90A, no i accu chyba lepsze tez potrzebne tak ze 62Ah. Ja zycze powodzenia,
bo rzezby chyba bedzie bardzo duzo...., wiem tez ze jest jakis dodatkowy uklad podnoszacy obroty przy wlaczeniu klimy...
: wt mar 01, 2005 22:06
autor: olo99
Dzięki panowie. Moze kiedfyś jak sobie kupię golfa IV to z mocniejszym silniczkiem i klimą

No cóż na razie cieszmy się z tego cvo mamy POZDRAWIAM
: śr mar 02, 2005 09:50
autor: shade_
W Climatronicu jest cos takiego jak "Econ" kiedy wlaczy sie z tym klime to nie jest wogole odczuwalna roznica w mocy auta. Klima nie pracuje wtedy z pelna "moca", ale przynajmniej nie odbija sie to na mocy auta i zuzyciu paliwa.
Tak wiec jezeli chodzi o zastosowanie klimy do silnika 1.4 to polecam climatronic
Tak na marginesie, u znajomego w Volvo z silnikiem 1.8 jak sie wlaczy klime (manual) to auto przyspiesza jakby chcialo a nie moglo, a przy wyprzedzaniu trzeba wylaczac klime, zeby auto mialo "kopa"
: śr mar 02, 2005 14:04
autor: Corvax
MK3 z klimatronikiem to rzadkość - wiem bo się przymierzałem

: śr mar 02, 2005 14:38
autor: Pabloss
A ja planowalem kupic uzywana do 1.9 TD (75 KM) ale po tym co piszecie to chyba nie ma sensu ????? co myślicie.
: śr mar 02, 2005 17:51
autor: ku_bi
Corvax pisze:MK3 z klimatronikiem to rzadkość - wiem bo się przymierzałem

hehe a mnie się udało taki zakupić

: śr mar 02, 2005 18:35
autor: shade_
sadze, ze z climatroniciem az takich problemow nie bedzie, wystarczy nadac temat jakims handlarzom i problem z glowy. Wiem, ze na gieldzie w lubinie mozna duzo czesci kupic i do wielu autek z grupy VAG