podstawa gaznika 2E2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

podstawa gaznika 2E2

Post autor: sGARY » śr sty 24, 2007 12:57

Ile moze kosztowac podstawa gaznika 2E2?? na co zwrocic uwage przy kupnie tej podstawy?? sa jakies rodzaje ich?? jakies trudnosci przy wymianie??



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » śr sty 24, 2007 13:15

sGARY pisze:Ile moze kosztowac podstawa gaznika 2E2??

w intercarsie najtansza 4MAXA kosztuje ok 50 zl a najdrozsza HANSI PRES 170 zl a firmy FEBI kosztuja ok 70 zl


www.intercars.com.pl



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » śr sty 24, 2007 14:05

za 30,- ja ci sprzedam
lezy u mnie nówka
miałem zakładac do siebie pod gażnik ale w końcu założyłem Webera.
zdejmujesz dolot, odkręcasz 3 długie śruby, zdejmujesz gaźnik,odkręcasz 4 śrubki i wyjmujesz podstawe. montarz wykonyjesz w odwrotnej kolejności

a jak idzie łatwo się domyśleć trzeba najpierw odłączyć przewód paliwowy, linke gazu i dwa przewody podciśnienia

pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » śr sty 24, 2007 16:20

koonrad, dzieki :) ale potrzebuje ja na jutro, bo ciezko sie jezdzi a musze miec auto na chodzie ;) takze jade do inter carsu :) zobacze ile bedzie kosztowala po znikach ;)

[ Dodano: Sro Sty 24, 2007 15:22 ]
aha a chce wymieniac dlatego ze znow zaczyna palic jak smok :( i jak wkrecam srube regulacji skaldu mieszanki to silnik nie gasnie :( a oringi wymienione na tej srubie.
I widac na podstawie gaznika ze lekko jest wilgotna od benzyny :(



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » śr sty 24, 2007 16:29

no to widocznie sie posypała podstawa.
ktoś tam kiedys sprawdzał szczelność podstawy za pomoca dezodorantu
coś tam trzebabyło psikać dezodorantem na podstawe i jak obroty wzrastały to była nieszczelna.

pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » śr sty 24, 2007 22:07

koonrad, masz moze jakas fotke tej swojej podstawy?? bo potrzebowalbym zobaczyc ;) bo juz kupilem ale nie wiem czy dobra wg katalgu dobra ale roznie to bywa ;)



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » czw sty 25, 2007 03:32

no nie mam fotki póki co,
ale demontarz gaźnika zajmuje raptem 5 minut. ściągnij i przymierz


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » czw sty 25, 2007 11:04

koonrad, oki spoko :) zaraz zabieram sie za robote ;) przy okazji przejze gaznik :) przeczyszcze

[ Dodano: Czw Sty 25, 2007 15:48 ]
Podstawa wymieniona, Ale dalej gdzies ciagnie lewe powietrze :( Gdzie moze jeszcze ciagnac lewe powietrze?? oringi nowe na srubie do regulacji i na rurce!

p.s.
ma ktos moze gaznik 2E na czesci?? potrzebowalbym srube regulacji skladu mieszanki! razem z rurka :)



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » czw sty 25, 2007 17:16

sGARY pisze:koonrad, oki spoko :) zaraz zabieram sie za robote ;) przy okazji przejze gaznik :) przeczyszcze

[ Dodano: Czw Sty 25, 2007 15:48 ]
Podstawa wymieniona, Ale dalej gdzies ciagnie lewe powietrze :( Gdzie moze jeszcze ciagnac lewe powietrze?? oringi nowe na srubie do regulacji i na rurce!

p.s.
ma ktos moze gaznik 2E na czesci?? potrzebowalbym srube regulacji skladu mieszanki! razem z rurka :)
mialem cie wlasnie powstrzymac przed zakupem podstawy , sprawdz czy czasami nie jest sparcialy ktorys wezyk przy gazniku lub czu nie pekla ci membrana przy przyspieszaczu zaplonu , sprawdz czy czasami gaznik nie ma luzu na przepustnicy tu naczesciej silnik lapie lewe powietrze a zwlaszcza szybko wykoncza przepustnice jazda na gazie (brak smarowania) i podaj jaki dokladnie masz typ gaznika to moze cos jeszcze dodam
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » czw sty 25, 2007 18:31

Przybek, kurde te wszystkie wezyki sa juz stare i mozliwe ze one padly :( tylko nigdzie nie moge dostac takich wezykow. :( membrany nie sprawdzalem (sprawdze) luzu na przepustnicy nie wyczulem! Gazu nie mam sama benzyna! typ gaznika 2E2 kiedys juz mi pomagales to jak wymienilem oringi na srubie regulacyjnej skladu mieszanki to spalanie ladnie spadlo z 14 na 7.5 litra!
a teraz od wczoraj cos znow sie zaczelo dziac :(
Aha po wymianie podstawy jest poprawa! tzn rowno chodzi itd nie dlawi sie!



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » czw sty 25, 2007 22:05

a powiedz co ci sie tak nagle stalo ? opisz co zaczelo sie dziac i czy zaobserwowales jakies zmiany w pracy silnika


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » czw sty 25, 2007 23:38

nagle zaczal znow duzo palic, wolne obroty raz byly dobre a raz byly na okolo 200obr/min
i zauwazylem ze podstawa gaznika jest wilgotna i dotknalem palcem i to byla benzyna wiec myslalem ze ona padla no wiec ja wymienilem. I dzis jak jezdzilem po wymianie to bylo ok. a teraz znow obroty sa niskie :( ze spalaniem jeszcze nie wiem jak..



Awatar użytkownika
maccciej
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: czw cze 09, 2005 20:05
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: maccciej » czw sty 25, 2007 23:42

sGARY pisze:spalanie ladnie spadlo z 14 na 7.5 litra
Tak spytam 7,5 litra w mieście ?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » czw sty 25, 2007 23:47

stawiam na przepustnice na cieplym silniku uchyl lekko przepustnice gazu i poruszaj na boki zapewne bedzie luz i z pod osi przepustnicy wydostaje sie paliwko , mozesz tez sprawdzic na wylaczonym silniku wcisnij kilka razy gaz i zobacz czy paliwko wycieka


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 269 gości