[mkII] Sprzegło

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
levi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: czw lut 17, 2005 20:46
Lokalizacja: ..:: 3MIASTO ::...
Kontakt:

[mkII] Sprzegło

Post autor: levi » pt lut 25, 2005 21:31

Witam serdecznie kolejny raz potrzebuje waszej pomocy mam nadzieje,ze pomozecie :)gdzieś ten problem był tu poruszany na tym forum lecz nie do konca został wyjasniony ;) w moim ukochanym golfiku sprzegło dopiero bierze na samym koncu i teraz prosze wyjasnijcie mi czy tylko musze coś wyregulować czy kupić nowy zestaw sprzegła czy w golfach poprostu jest tak ?!

od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » pt lut 25, 2005 22:06

na końcówce linki szpręgła przy skrzyni jest nakrętka którą się reguluje naciąg linki chyba że masz z samoregulatorem to raczej kończy się tarcza albo źle działa samoregulator.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » pt lut 25, 2005 22:12

Musisz pokombinować z regulatorem linki, spróbuj ustawić na wyczucie, ale może sobie tak wysoko łapać dopóki sprzęgło nie zacznie się ślizgać. Ja na tak łapiącym sprzęgle zrobiłem z 50 tys. km. A dobre sprzęgło łapie od dołu, ale zależy też jak jest linka ustawiona. :goof:



Pieter

Post autor: Pieter » pt lut 25, 2005 23:05

Ale regulacji sprzegła albo sprzęgło juz ślizga i trzeba nabic nowa tarcze sprzegłową i wsztko :]



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » pt lut 25, 2005 23:47

a nie wiecie czy w mk3 silnik 1.4 , jest samoregulator , czy to kręcenie tą regulacją przy lince coś da? a jeśli jest samoregulator to po co jeszcze ta regulacja przy lince? i jeszcze odrazu do tematu jaki jest koszt wymiany sprzęgła , tzn chodzi mi o cały komplet i ile kosztuje robocizna (mniej wiecej), pozdrawiam



Awatar użytkownika
levi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: czw lut 17, 2005 20:46
Lokalizacja: ..:: 3MIASTO ::...
Kontakt:

Post autor: levi » sob lut 26, 2005 00:27

hmm, bede musiał z ta linka jutro z rana zobaczyć i wtedy wam powiem,ale wydaje mi sie ,ze to jednak bedzie mnie czekała zabawa z tarcza ,bo na starcie przymula i wszyscy mnie biora a to oznaka duzej roboty :| jak uwazacie?



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » sob lut 26, 2005 12:19

levi pisze:hmm, bede musiał z ta linka jutro z rana zobaczyć i wtedy wam powiem,ale wydaje mi sie ,ze to jednak bedzie mnie czekała zabawa z tarcza ,bo na starcie przymula i wszyscy mnie biora a to oznaka duzej roboty :| jak uwazacie?
Jak ci przymula to niekoniecznie wina sprzęgła. Ja też tak kiedyś miałem ze na starcie mi zmulalo ale to raczej byla wina zlej mieszanki i co za tym idzie mniejsza moc byla.
Żeby winić za to sprzęgło to musiały by obroty o szybciej rosnąć a prędkość nie, bo jesli obroty nie rosną to wiadomo ze sprzęgło nie slizga sie tylko silnik ci przymula. A jak rosną obroty a autko nie przyślpiesza (oczywisie nie mowa tu o paleniu gumy) to sprzeglo pewno sie slizga.



Awatar użytkownika
levi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: czw lut 17, 2005 20:46
Lokalizacja: ..:: 3MIASTO ::...
Kontakt:

Post autor: levi » sob lut 26, 2005 23:34

paulox no własnie taki objaw mam obroty szybciej rosną a prędkość nie
podobnie słyszałem gdzieś obiło mi sie o uszy,ze tylko regulacja mnie czeka i jezeli ktoś nie rwał przysłowiowych laczkow to sprzegło sie napewno nie spaliło,a watpie zeby kobieta 46 lenia paliła gumy bo własnie od niej kupiłem golfa dodam ze z niemiec :)



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » sob lut 26, 2005 23:40

levi pisze:paulox no własnie taki objaw mam obroty szybciej rosną a prędkość nie
podobnie słyszałem gdzieś obiło mi sie o uszy,ze tylko regulacja mnie czeka i jezeli ktoś nie rwał przysłowiowych laczkow to sprzegło sie napewno nie spaliło,a watpie zeby kobieta 46 lenia paliła gumy bo własnie od niej kupiłem golfa dodam ze z niemiec :)
A jeśli tak to można spróbować wyregulować. Jak będziesz miał jakies efekty podziel sie na forum czy pomogło.



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » sob lut 26, 2005 23:45

Wrzuć ręczny i 4 i spróbuj ruszyć. Jak zgaśnie to sprzęgło jest ok. Jak będzie zwiększał obroty to sprzęgło do d...

Taki chłopski sposób ale pomaga szybko stwierdzić co jest nie tak.


Obrazek

Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » sob lut 26, 2005 23:52

ja mialem tez takie objawy w mk2 1,3.myslalem ze podreguluje linka ale w takiej sytuacji gdy juz slizga to pupa zbita. poszukaj sobie taniego sprzegla i mechanika niestety


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » sob lut 26, 2005 23:56

ja mialem tez takie objawy w mk2 1,3.myslalem ze podreguluje linka ale w takiej sytuacji gdy juz slizga to pupa zbita. poszukaj sobie taniego sprzegla i mechanika niestety


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

Awatar użytkownika
levi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: czw lut 17, 2005 20:46
Lokalizacja: ..:: 3MIASTO ::...
Kontakt:

Post autor: levi » ndz lut 27, 2005 19:30

TheGwiazdor pisze:Wrzuć ręczny i 4 i spróbuj ruszyć. Jak zgaśnie to sprzęgło jest ok. Jak będzie zwiększał obroty to sprzęgło do d...
hmm,a to nie rozwali wrazie co docisku ??

No juz dziś wiem ,ze to nie regulacje :( poniewaz sprzegiełko ma luzu troszke(ustawienia czyli ok ),a to oznaka o ile sie nie myle ze tarcza. Zebym znalazł tylko jakiegoś mechaniora co nie wezmie wiecje niz 200 żł mam nadzieje ,ze sie w tym zmieszcze :)



Awatar użytkownika
mi5iek84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: sob sty 08, 2005 13:04
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: mi5iek84 » ndz lut 27, 2005 19:39

ja za wymiane calego sprzegla zaplacilem 150 zl + 450zl za czesci



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości