Strona 1 z 1

ellektryka w mk2, duzo kabli=duzy problem :P

: pt lut 25, 2005 17:18
autor: x27
sa moze schematy jakies dokaldniejsze do elktryki do mk2. bo wlasnie wygrzebalem wszystkie kable ze swojego gti 16v 1,8 i bede z silnikem to przekaldal do swojego 1,8 gt(tzn 1,8 gt sprzedaje) i sĘk w tym ze poza wtykami ida jakies kablekki ktore dochodzily chu** wie gdzie, i nie bede wiedizal gdize je poopodlanczac :| albo tez do silnka jest klka roznych czujnikow (wiekszasc ma np: czujnik neibieski i koncowka niebieska) . tylko czesc czujnikoow ma baila obudowe i z kad ja bede tera wiedzial ktory czujnik do czego :| :( jak by ktos mial jakis schmechat calej elktryki czy co to byl bym wdzieczny

: pt lut 25, 2005 19:16
autor: 1 6 D
http://www.volkswagen.msk.ru/

Tu są w dziale elektrical equipment.

Re: ellektryka w mk2, duzo kabli=duzy problem :P

: pt lut 25, 2005 19:26
autor: Borys
x27 pisze:sa moze schematy jakies dokaldniejsze do elktryki do mk2. bo wlasnie wygrzebalem wszystkie kable ze swojego gti 16v 1,8 i bede z silnikem to przekaldal do swojego 1,8 gt(tzn 1,8 gt sprzedaje) i sĘk w tym ze poza wtykami ida jakies kablekki ktore dochodzily chu** wie gdzie, i nie bede wiedizal gdize je poopodlanczac :| albo tez do silnka jest klka roznych czujnikow (wiekszasc ma np: czujnik neibieski i koncowka niebieska) . tylko czesc czujnikoow ma baila obudowe i z kad ja bede tera wiedzial ktory czujnik do czego :| :( jak by ktos mial jakis schmechat calej elktryki czy co to byl bym wdzieczny
ogolnie w aucie sa 2 wiazki jedna od swiateł druga od wtrysku, łacza sie tylko w 2 miejscach przy aku i przy cewce zapłonowej takim zielonym kabelkiem i podwojna wtyczką, wiec wyciagasz jedna instalacje wyciagasz drugą troche grzebania sie z podłaczeniem i gra

ja przerzucałem do GT zamiast monojetronika digifanta, posżło bez problemu, w ciagu jednego dnia bym wyjechał niestety aparat zapłonowy nie podszedł

: sob lut 26, 2005 11:14
autor: x27
dam rade :food: :food: :food: :food: ale bedzie trudno(CHYBA) :chytry: :chytry: :helm: :helm: