Wtrysk wielopunktowy, a "zwykła" inst. gazowa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mariusznia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw lut 24, 2005 00:35
Lokalizacja: Warszawa/Poznań

Wtrysk wielopunktowy, a "zwykła" inst. gazowa

Post autor: Mariusznia » pt lut 25, 2005 12:05

Nie znam się na tym w ogóle. To tak tytułem wstępu :grin: .
Próbowałem znaleźć opcję wyszukiwania postów z tym tematem, ale nie znalazłem (moze słabo szukałem, ale sie szybko zrażam i mis się nie chce... ups). Wyszukiwarka Google mnie nie iteresuje, bo... też miś się nie chce tego przeglądać... No.
Prościej się spytać (nawet narażając się na straszliwe sankcje loży oburzonych, że temat był 57 razy przerabiany).
Więc się pytam ->
Czy ktoś instalował taką zwykłą (no nie wiem jak to fachowo nazwać w odróżnieniu od tej do sekwencyjnego wtrysku) instalację gazową do silnika 1,8l z wielopunktowym wtryskiem (Wiejski Golf). Jest ona o połowę tańsza, niż istalacja z tym sekwencyjnym wtryskiem i podobno się sprawdza. Podobno... Ktoś inny mnie straszył jakimiś wybuchami, wyrzucaniem filtra powietrza, gaśnięciem na wolnych obrotach i takietam...
Jak macie jakieś doświadczenie, to... pomóżcie niedoświadczonemu... Zgórne dźwięki :-).



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Wtrysk wielopunktowy, a "zwykła" inst. gazowa

Post autor: Borys » pt lut 25, 2005 12:23

Mariusznia pisze:Nie znam się na tym w ogóle. To tak tytułem wstępu :grin: .
Próbowałem znaleźć opcję wyszukiwania postów z tym tematem, ale nie znalazłem (moze słabo szukałem, ale sie szybko zrażam i mis się nie chce... ups). Wyszukiwarka Google mnie nie iteresuje, bo... też miś się nie chce tego przeglądać... No.
Prościej się spytać (nawet narażając się na straszliwe sankcje loży oburzonych, że temat był 57 razy przerabiany).
Więc się pytam ->