Strona 1 z 2

[MK3] 1,6 B jakie sprzęgło

: ndz sty 21, 2007 08:08
autor: _chris_
witam wszystkich ponownie

mam problem ze sprzeglem w swoim mk3 1,6 B silnik AEA. mianowicie nie mam pojecia jak to sie stalo ale laska zjarała mi sprzeglo po przejechaniu niecalych 20km. nie wiem co ona robila jak robila ale jak przyjechala po mnie to juz tak smieeeerdzialo ze masakra. sprzeglo teraz bierze u samiutkiej gory i jak sie mu depnie to slizga jak sam sk..... moze bylo wczesniej jakies niebardzo bo przeciez nie wiem co by trzeba bylo robic ze zjarac sprzeglo na 20km drogi...

w kazdym razie teraz czeka mnie wymiana. mozecie poradzic jakiej firmy wybrac sprzeglo zeby moze nie bylo na maxa drogie ale takie calkiem niezle jakosciowo??

ile mnie bedzie kosztowala wymiana??

z gory juz teraz dzieki wszystkim za odpowiedzi:)

mam nadzieje ze bede mogl na was liczyc:)
pozdrawiam

: ndz sty 21, 2007 15:52
autor: Steryd126
No fakt dziewczyna ma talent, ale pewnie sprzegło miało już troche przejechane, z ciekawosci zapytam ile na nim zrobiłeś??? Ja w swoim golfie od 1,5 roku mam sprzęgło Valeo i nie narzekam . zestaw kosztował mnie 300zł + wymiana 150zł , koszt dosc duży no ale raz na długi czas . zestaw to oczywiscie tarcza + docisk + łożysko. sąsiad ma sprzęgło LUK i też nie ma zastrzeżeń tym bardziej że ciąga przyczepe dość często. pozdr.

: ndz sty 21, 2007 17:18
autor: sas_gti
_chris_, ja polecam SACHSa

[ Dodano: Nie Sty 21, 2007 16:20 ]
_chris_, ja polecam SACHSa
_chris_ pisze:bo przeciez nie wiem co by trzeba bylo robic ze zjarac sprzeglo na 20km drogi...
nie wiem czy w twoim przypadku tak bylo ale kobitki czesto jezdza z noga nad sprzeglem albo je opiraja o pedał...jak mowisz ze lapalo na gorze, to by sie zgazalo, wystarczylo lekko nacisnac i juz sie docisk zwalnia i sie slizga....

: ndz sty 21, 2007 17:39
autor: _chris_
Steryd126 mam przejechane 100000 wiec pikus:P ale mialem problemy z tym silnikiem bo byl strasznie zmulony i jakis taki do dupy jak sie rozpedzal to mnie robili kolesie golfami II 1,3 + LPG ;-(( wiec uwiez mi ze porazka. i moze pech tak chcial ze to sprzeglo juz bylo nie halo i przez to moze byl taki slaby a jak ona pojechala to wtedy sie dojechalo do konca;/

sas_gti ono teraz bierze u samiutkiej gory. skok od momentu kiedy zaczyna brac ma moze 5mm:P masakra sie jezdzi:P

Jesli chodzi o Sachsa to kuurde tez slyszalem ze sa dobre ale komplet sprzeglo docisk lozysko stoi kolo 600 zeta. wiec masakra. jutro pon bede jezdzil po sklepach i wlanie dlatego chcialem popytac o jakie sie pytac.

dzieki i czekam na opinie jeszcze innych:)
pozdro

: ndz sty 21, 2007 18:00
autor: sas_gti
_chris_, u mnie komplet sachsa o nr 3000 581 001 czyli wszytko co potrzebne dostaniesz za 529 zł....w sklepie np www.sklep.intercars.com.pl kosztuje 667zł

: ndz sty 21, 2007 22:32
autor: _chris_
No wlasnie ale tak czy inaczej to jest 600 zlotych;/ a nie bardzo jestem przygotowany na taki wydatek. a powiedzcie mi czy warto dokladac az tyle za sachsa?? czy kupic moze VALEO albo LUK??najprawdopodobniej bede juz musial we wtorek kupic i wymienic wiec potrzebuje szybkiej rady:)
a jeszcze jedno nic mi sie nie spierniczy jak bede tak jezdzil. z wyliczen wynika ze bede musial jeszcze zrobic kolo 150km.

: pn sty 22, 2007 12:29
autor: Fabian LDZ
Sachs 480zł
Valeo 410zł
LUK 350zł

: pn sty 22, 2007 12:50
autor: _chris_
dzisiaj bylem w warsztacie i sytuacja jest taka ze ten typ silnika mial 2 ronze skrzynie biegow. tansze sprzeglo kosztuje LUKa 340 zeta ale to drozsze 450 sechs drozszy 550 tanszy cos kolo 450.valeo jest u mnie dorzsze niz LUK. zamowilem LUKA i jutro bedzie wymiana. mam nadzieje ze troche pojezdze na nim:)

: pn sty 22, 2007 17:04
autor: sas_gti
tego tanszego SACHSa o ktorym mowisz czyli o nr 3000 703 001 mam za 379 zł
Fabian LDZ pisze:Sachs 480zł
Valeo 410zł
LUK 350zł
wybrales najgorsze z tych trzech ale sadze ze i tak sie bedzie dobrze sprawowało...pzdr

: pn sty 22, 2007 18:16
autor: _chris_
Czy ja wiem ze takie najgorsze. pytalem u mechanikow roznych i u wlascicieli golfiakow i wlasnie z LUKa sa zadowoleni. zobaczymy jak jutro wymienia ale mysle ze jakosciowo nie bedzie az tak zle. a mysle ze ta roznica cenowa nie wplynie tak bardzo na jakosc tego sprzegla i nie odczuje roznicy ze jest duzo gorsze od fabrycznego

: pn sty 22, 2007 18:19
autor: sas_gti
_chris_, nie no pewnie ja nie powiedzialem ze najgorsze ogolnie tylko najgorsze z tych trzech a to jest roznica....nie martw sie, na pewno da rade i bedzie tez długo zylo

: pn sty 22, 2007 18:29
autor: _chris_
sas_gti no ale sachs u mnie w Nowym Sączu w okolicach 500 zeta (to droższe do skrzyni jakiejs tam) wiec tu cena grała role a nie mam czasu na szukanie bo auto musi jezdzic codziennie;D wiec kupilem i ma byc:P

: pn sty 22, 2007 18:39
autor: sas_gti
ale przeciez ja w zaden sposob nie dyskredytuje LUKa, powtarzam w kolko jak mantre ze bedziesz zadowolony a Ty mi sie tlumaczysz (nie wiem z czego)
Bedzie dobrze i na LUKu i na SACHSie, ja mam po porstu lekkie zboczenie zawodowe jesli chodzi o sachsa bo ta marka sie udziela w sporcie (miedzy innymi sprzegla i amortyzatory do aut WRC i bolidów Formuly 1)

http://www.autoklub.pl/14085,item,0,,f1 ... 3fcc409af4

Poza tym Kubica jeździ na SACHSie :bigok:

: pn sty 22, 2007 20:47
autor: Fabian LDZ
tego tanszego SACHSa o ktorym mowisz czyli o nr 3000 703 001 mam za 379 zł
sas_gti, ja podałem cene kompletu
sas_gti pisze:3000 581 001
co do jakości LUKa - powiem że wiele ludzi wybiera te sprzęgła i naprawde całkiem nieźle się sprawują