wyjęcie wykładziny - zalewa stronę pasażera
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- xiyal
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 12:04
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
wyjęcie wykładziny - zalewa stronę pasażera
Witam,
czy aby wyjąć wykładzinę, to muszę demontować środkową konsolę (obudowę hamulca ręcznego, skrzyni biegów i schowek)?
Zalewa mi auto po prawej stronie, wszystko jest mokre i chciałbym to wyjąć i obadac sprawę, którędy to cieknie i oczywiście wysuszyć. Wyjąłem dziś przedni fotel, ale wykładzina nie wygąda na dzieloną w sensie strona prawa lewa (tylko przód tył). Czy tak jest w rzeczywistości i czy z ewentualna rozbiórką tej konsoli mogą być większe problemy?
Za wszelkie wskazówki będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
xiyal
czy aby wyjąć wykładzinę, to muszę demontować środkową konsolę (obudowę hamulca ręcznego, skrzyni biegów i schowek)?
Zalewa mi auto po prawej stronie, wszystko jest mokre i chciałbym to wyjąć i obadac sprawę, którędy to cieknie i oczywiście wysuszyć. Wyjąłem dziś przedni fotel, ale wykładzina nie wygąda na dzieloną w sensie strona prawa lewa (tylko przód tył). Czy tak jest w rzeczywistości i czy z ewentualna rozbiórką tej konsoli mogą być większe problemy?
Za wszelkie wskazówki będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
xiyal
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Na szczęście nie, ale możesz wykładzinę wtedy tylko podnieść (odgiąć do góry) co jest w zupełmści wystarczającym zabiegiem.xiyal pisze:obudowę hamulca ręcznego, skrzyni biegów i schowek
3 wkręty wpod popielniczką, i ściągasz podłużną konsolę. 2 wktępy się pokażą po ściągnięciu tylnej, odkręcasz je, podważasz kwadratowy plastik dookoła dźwigni zmiany biegów, wcześniej ściągasz mieszek. I konsola środkowa zdjęta, ale nie ma takiej potrzeby.xiyal pisze:ewentualna rozbiórką tej konsoli mogą być większe problemy?
Zdejmij plastik przed drzwiami pasażera (3 wkręty o ile pamiętam) możesz wyjąć sckowek/półkę (5 wkrętów, w tym 3 wewnątrz), następnie podważyć delikatnie podłużny plastik między fotelem a grzwiami.
Wyjmij wszystkie mokre szmaty, wygłuszenie rozciąłem wzdłuż tunelu (aby nie demontować prawej strony, nie jest w aucie głośniej), potem wyjmujesz coś plastikowe z piaskiem w środku (cholera wie po co to leży na podłodze), a dywanik podpierasz czymkolwiek I podłoga wyschnie, przycynę też jakoś znajdziesz (może szyber, może otwór w podłodze, u mnie był to dpływ z parownika klimy.
Pozdrawiam.
po kupnie mojego golfa okazało sie że mama ten sam problem co jest u ciebie pod dywanikiem było pełno wody oczywiście też tylko od strony pasażera co do wyciągnięcia wykładziny na zewnątrz musisz zdemontować niestety praktycznie cały środek auta rozebrać plastiki z progów cały tunel środkowy i jeszcze kilka rzeczy z miejsca w których trzyma sie nogi dokładnie nie pamiętam co ja wtedy wyciągałem, moje auto stało rozłożone ponad tydzień a że padał deszcze przez ten czas to nie miałem problemów z odnalezieniem miejsc przecieków po pierwsze ciekło mi wokół obudowy filtra przeciw pyłowego po drugie obok tego filtra przy samym błotniku jest dziura zaślepiona tylko okrągłą gumą i tedy lało się najbardziej z drugiej strony auta też jest identyczna dziura zaślepiona tylko taką gumą ale przez nią akurat przechodzi linka do otwierania maski ją też warto sprawdzić i trzecie miejsce (u mnie akurat się tedy nie lało ale też warto sprawdzić) jak masz szyber dach to sprawdź czy nie masz zatkanych przewodów odprowadzających wodę lub akurat prawy się nie odpiął na dole przy słupku i woda nie wlewa sie do środka auta pozdrawiam
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- xiyal
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 12:04
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
no właśnie zastanawiałem się nad rozbiórką tej konsoli ze względu na to wygłuszenie które znajduje się na przedniej ściance bo wygląda jakby też przebiegało przez całą szerokość auta. Jakiś czas temu zauważyłem trochę wody na dywaniku, ale teraz dywaniki są suche a pod jest normalnie kałuża.
Wczoraj rozebrałem podszybie i sprawdzalem filtr przeciwpyłkowy - w jego okolicach normalnie było masę liści i igieł, wszystko wyszyściłem i poskładałem, tylko ta uszczelka pod spodem obudowy filtra jakaś taka kiepska była.
Chcę jeszcze sprawdzić odpływy szyberdachu tylko nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Wiem, że w okolicach zawiasów przednich drzwi jest odpływ - taki kawalek gumowego przewodu. Czy ten przewód idzie od samego szyberdachu czy gdzieś na dole jest połączony z tą końcówką która wychodzi na zewnątrz by dzrzwiach?
Wczoraj rozebrałem podszybie i sprawdzalem filtr przeciwpyłkowy - w jego okolicach normalnie było masę liści i igieł, wszystko wyszyściłem i poskładałem, tylko ta uszczelka pod spodem obudowy filtra jakaś taka kiepska była.
Chcę jeszcze sprawdzić odpływy szyberdachu tylko nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Wiem, że w okolicach zawiasów przednich drzwi jest odpływ - taki kawalek gumowego przewodu. Czy ten przewód idzie od samego szyberdachu czy gdzieś na dole jest połączony z tą końcówką która wychodzi na zewnątrz by dzrzwiach?
to już zaczyna być rutyną
ja w swoim mk3 też walczyłem z wodą
zalewało mi stronę od kierowcy
oczywiście zrobiłem
a teraz okazało się że zalewa mi stronę od pasażera
leje się jakby drzwiami?
u mojego ojca to samo (też ma mk3)
ale u niego to nadkolem wali do środka
ja wykładzinę rozcinałem na pół
oczywiście nie widać tego bo łączenie jest w tunelu
ja w swoim mk3 też walczyłem z wodą
zalewało mi stronę od kierowcy
oczywiście zrobiłem
a teraz okazało się że zalewa mi stronę od pasażera
leje się jakby drzwiami?
u mojego ojca to samo (też ma mk3)
ale u niego to nadkolem wali do środka
ja wykładzinę rozcinałem na pół
oczywiście nie widać tego bo łączenie jest w tunelu
- xiyal
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 12:04
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
O tych zaślepkach to nawet nie wiedziałem, aż zaraz pójdę i sprawdzę. Oczywiście szyberdach też mam na uwadzeAD6 pisze: po drugie obok tego filtra przy samym błotniku jest dziura zaślepiona tylko okrągłą gumą i tedy lało się najbardziej z drugiej strony auta też jest identyczna dziura zaślepiona tylko taką gumą ale przez nią akurat przechodzi linka do otwierania maski ją też warto sprawdzić i trzecie miejsce (u mnie akurat się tedy nie lało ale też warto sprawdzić) jak masz szyber dach to sprawdź czy nie masz zatkanych przewodów odprowadzających wodę lub akurat prawy się nie odpiął na dole przy słupku i woda nie wlewa sie do środka auta pozdrawiam
heh wygląda na to że VW dal ciała z tymi zaślepkami w podszybiu znajdują się one dokładnie w miejscu w którym spływa woda leci sobie ona prościutko na nie myślę że dużo golfów i vento ma też ten problem bo po tylu latach to ta guma już raczej nie wygląda na gumę u mnie byłą twarda ja akurat zalałem ją chyba biteksem i tak jak pisałem przestało sie lać do środka niżej dodałem dwa zdjęcia jak by ktoś nie wiedzieł o co dokładnie chodzi
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
zapomniałem jeszcze dodać ze przy uszczelnieniu obudowy filtra przeciw pyłowego wykorzystałem dużooooooo silikonu
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 106 gości