Strona 1 z 1

układ kierowniczy(maglownica)- wymontowanie

: sob sty 20, 2007 10:22
autor: bielakow
Witam. Mam taki problem a mianowicie musze wymontowac maglownice odkreciłem juz wszystko co sie dało,przewody, sroby, drązki, ale maglownica nie chce mi zadna strona wyjsc.Czy musze rozkrecac drazki od maglownicy zeby ja wyciagnac.Moze ktos wie któredy ja wyciagnac.Moze macie jakis shemat, zdjecie.POtrzebuje dokładnych danych.

: sob sty 20, 2007 13:02
autor: sas_gti
nie rób śmietnika, juz zakladałeś taki temat 2 dni temu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81986
jak czegos dalej nie wiesz to pytaj tam, bo tak to do niczego nigdy nie dojdziesz

: sob sty 20, 2007 14:00
autor: ronuch
siemka niewiem jak jest w mk3 ale w mk2 zeby wyciagnac uklad ze wspomaganiem to trzeba zrzucic rure z kolektora wydechowego i odlaczyc ja od tlumnika tak zeby dala sie ja wyciagnac u mnie laczenie jest zaraz za katalizatorem wiec problemu nie ma. musialo byc jeszcze odkrecone od ulkadu trzy sroby co trzymaja przewody (prety czy jak to nazwac) co wrzyca sie nimi biegi to jest zaraz kolotego wieloklinu ktorym skrecasz kola. musisz wyciagnac calkowicie krzyzak czyli rozlaczyc kierownice od ukladu kierowniczego. nastepnie przesunac uklad maksymalnie w kierunku kola od strony pasazera iwyciagac go tym miejscem w ktorym szla rura wydechowa co ja wczesniej zdemontowales. powodzenia

: sob sty 20, 2007 23:25
autor: MAPET
opusc poprsotu trawers i tyle co ma nie wyjsc .. bedziesz mial ja cala na wierzchu...