Strona 1 z 1

silnik mk2 1.3 NZ (55KM), a polo1.3 GT (75KM)

: pt sty 19, 2007 12:32
autor: łyssy
Witam!
Jeśli ktoś potrafi to nich mi naświetli różnice konstrukcyjne między silnikiem 1.3 NZ (wielopunkt) z mk2/polo ,a 1.3 z polo gt, czym one aż tak bardzo sie różnią że ten pierwszy ma tylko 55KM a drugi aż 20KM więcej?
Czy ewentualnie jest możliwość przebudowy NZ tak aby miał parametry tego z polo?
TYlko proszę nie pisać odpowiedzi w stylu: "jak chcesz wiecej mocy to se wsadż 1.8 albo najlepiej vr6", bo nie o to chodzi :bajer:
może ktoś ma zdjęcia silnika z polo gt?

: pt sty 19, 2007 15:02
autor: łyssy
ciekawe- jakby tak wymienić wałek, komputer , przepustnicę...i co jeszcze i za ile może dało by efekt pozytywny, ciekawe co by było bdyby sam komputer inny podpiąć...może ktos jeszcze zajmie głos w tej sprawie-najlepiej jakiś fachmen

: pn sty 22, 2007 13:26
autor: robbox
łyssy pisze:ciekawe co by było bdyby sam komputer inny podpiąć
- samo zasilanie kompa jest na innych pinach, poza tym jest to digifant i sa znaczne roznice np. ten komputer potrafi sterowac zaplonem i hall jest podpiety do kompa a nie do modulu zaplonwego (jak w NZ - zwroc uwage na rozdzielacz zaplonu -brak regulatora podcisnieniowego ) , jest np czujnik polozenia przepustnicy a nie wylacznik krancowy, no i na pewno inna jest charakterystyka samego przeplywomierza - tez sie kiedys zastanawialem nad gigifantem (zeby zmodyfikowac NZ) i chyba najprosciej (najtaniej) jest wymienic caly silnik, a obecny sprzedac.