Problem ze wspomaganiem.!!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bielakow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 10:18
Lokalizacja: Poland

Problem ze wspomaganiem.!!!!!

Post autor: bielakow » pn sty 15, 2007 21:21

Witam. Mam problem z moim golfem 93' .Mam w nim wspomaganie i wczoraj stała sie rzecz straszna.Nagle zaczeło mi przerywac i nie działać wspomaganie.Gdy zagladnołem do stanu oleju prawie nic nie było wiec kupiłem i dolałem po przejechaniu paru kilometrów tez nie go nie było.Zbadałem sprawe bardziej dogłebniej i oceniłem ze instalacja nie ma zadnego wycieku na zewnatrz, zadnych nawet najmniejszych plam w miejscu gdzie stał a olej co doleje to gdzies znika.Juz tak 2l.NAjbardzie przy rozruchu go zabiera.Przeciez gdzies musi on uciekac.Moze układ połaczony jest z jakimis innymi układami.Prosze o pomoc!!!!!!



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pn sty 15, 2007 21:47

bielakow pisze:Moze układ połaczony jest z jakimis innymi układami
Nie ma.
Musi być jakiś wyciek, bo inaczej tego nie wytłumaczysz. Nie musi cieknąć po czymś innym. Może kiepsko szukasz, albo rzeczywiście wycieka dużo na raz i nic nei widać.
bielakow pisze:Juz tak 2l
RobertP mówił, że można jeździć w takiej sytuacji na oleju transformatorowym. Jest tani i niech sobie cieknie. Jemu nie popsuło pompy, podobno ma podobne własciwości.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn sty 15, 2007 21:48

bielakow pisze: i oceniłem ze instalacja nie ma zadnego wycieku na zewnatrz
Niemożliwe - tu nie ma prawa być wycieków wewnętrznych - zawsze się wyleje na zewnątrz - wlej olej, odpal auto i wtedy szukaj, niech ktoś też kręci kierą wtedy


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pn sty 15, 2007 21:55

Dokładnie nie moze znikac olej prawdobnie gdy pompa jest pod duzym obciazeniem (skrajne skrecenie kół) wtedy gdzies puszcza i cieknie. Musisz z kims to sprawdzic jeden zalwea i aptrzy mozecie gazety rozłozyc pod to odrazu wyjdzie gdzie cieknie a druga osoba kreci kierownicą.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
gkon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gkon » pn sty 15, 2007 22:23

sory że siępodłącze pod temacik ale dzisiaj zauwżyłem że podczas skrecania kołami na parkingu na wolnych obrotach wspomaganie zaczyna podpiskiwaćmimo tego że nie przekreciłemkierownicy do oporu, druga rzecz to dziwne tarpanie kierownicą, co moze byc przyczyną nadmienię że poziom oleju jest na maksa w zbiorniczku


[url=http://cb-radio.pl][img]http://img209.imageshack.us/img209/7227/cbradio1zl2.png[/img][/url]
[img]http://www.cb-radio.pl/images/button2.gif%20[/img]

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pn sty 15, 2007 22:42

gkon pisze:zaczyna podpiskiwać
Może pasek źle naciągnięty?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn sty 15, 2007 22:45

gkon, a pasek naciągnięty? - bo wygląda, że się ślizga


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
gkon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gkon » pn sty 15, 2007 22:51

właśnie oto chodzi że jest naciągnięty


[url=http://cb-radio.pl][img]http://img209.imageshack.us/img209/7227/cbradio1zl2.png[/img][/url]
[img]http://www.cb-radio.pl/images/button2.gif%20[/img]

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn sty 15, 2007 22:59

gkon, dobrze by było wsłuchać się co popiskuje pasek (bo to może być możliwe jak stary) czy pompa...


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
bielakow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 10:18
Lokalizacja: Poland

Post autor: bielakow » wt sty 16, 2007 10:22

Mam takie jescze jedno pytanko, a mianowicie ile oleju miesci sie do układu wspomagania????? :blush:



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » wt sty 16, 2007 11:03

bielakow pisze:Mam takie jescze jedno pytanko, a mianowicie ile oleju miesci sie do układu wspomagania????? :blush:
1 litr

[ Dodano: 16 Sty 2007 10:13 ]
Szcelność układu sprawdza się w następujący sposób:
Musisz miec drugą osobe do pomocy.
Napelniasz układ plynem (jesli ci uciekł).
Wchodzisz pod samochód,
druga osoba wsiada odpala silnik i skręca koła maksymalnie w jedną stronę i mocno przytrzymuje kierownice. Wtedy w układzie jest największe cisnienie (pompa wspomagania mruczy).
Ty w tym czasie patrzysz czy nie ma wycieków w okolicach pompy, przekładni kierowniczej lub na przewodach pomiędzy pompą, przekładnią i zbiorniczkiem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 321 gości