Strona 1 z 1

Golf 1.3 NZ Czego to przyczyna?

: śr lut 23, 2005 22:47
autor: melon
wolne obroty ..deptam w gaz a on mysli zatrzesie budą i sie wkreca ,objawy wystepuja w aucie z sonda lambda i bez sondy lambdy .
Zapłon ustawiony na stroboskop i jest dobrze ,na alnalizatorze spalin Co2 w normie (2%) ....

Nastepna sprawa :
przewody paliwowe jakies srednicy maja byc?
bo ja mam u siebie w mk1 metalowe cienkie jakies bo wczesniej był gaznik i sie zastanawiam czy nie kupic ciut wiekszych takich jak sa w mk2 1.3 NZ ?czy pompa moze dawac zamałe cisnienie.czy co?

Dalej:
Jade sobie na 3 biegu 2 tys obrotow deptam w gaz slimaczy sie do 3.5tys potem do ok 4.5 ciagnie i dalej sie slimaczy... ,auto bez sondy... ma strasznie słaby dół ,na gaziku byl o niebo lepszy...

: czw lut 24, 2005 00:36
autor: djb
sprawdz podcisnieniowy przyspieszacz zaplonu, to taka banka na aparacie zaplonowym

: czw lut 24, 2005 11:21
autor: collo
sprobuj zassac powietrze podcisnieniowego regulatora zaplonu jesli po chwili uslyszysz membrane jak przeskakuje i nic juz nie bedziesz mogl zassac to znaczy ze jest ok jesli bedziesz ssal bez konca, do wymiany /ok 70-80 zl bosch/ moze zasysa falszywe powietrze sprawdz odme oraz waz doprowadzajacy powietrze

: czw lut 24, 2005 16:55
autor: guli
Podobne objawy miałem (w poldonie) jak zmarła kopułka i palec. Sprawdź też przewody WN

: czw lut 24, 2005 18:30
autor: melon
wyprzedzenie zapłonu działa ,jak zasysam to wchodzi na oborty... zapłon ustawiony dobrze...kable tez dobre pokułek mam chyba z 6 i ,a palcow cały karton ,na kazdym to samo.... podcisneinia szczelne .. ..czy przyczną moze byc brak sondy?

: czw lut 24, 2005 20:04
autor: dioob
Hmmm chyba nie ,bo jak jeździłem na odpietej czyli tak jakby jej nie było wszystko było oki,wtedy komp był w trybie awaryjnym ale głowy nie dam obciąć [niewiem],bardziej stawiam na pompe paliwa.
:grin:

: czw lut 24, 2005 20:42
autor: djb
ja na marginesie dodam ze mialem kiedys u siebie cos podobnego, tyle ze w trakcie jazdy silnik tracil ciag - po sprawdzeniu wtrysku, filtra paliwa, pompy przez kumpla zajechalem do dobrego wasztatu i w ciagu 5 minut okazalo sie ze wydech jest zapchany (rozwalony w srodku, zadnych oznak zewnetrznych) tlumiki zalozone byly 1,5 roku wczesniej okolo 35 tys km na nich przejechalem i do glowy mi nie przyszlo ze mogly juz pasc, takze jak cos to nie polecam nikomu tego gowna jakim jest Walker (robiony zreszta w Rybniku!!!), potem z okazji zapchania tlumikow mialem przyjemnosc wymieniac lacznik elastyczny ktory sie przez to zapchanie rozszczelnil oraz sonde lambda ktora tez byla przegrzewana spalinami i padla, takze dodatkowo w plecy z 380zl za same czesci - oczywiscie dzieki firmie WALKER :axe: sq......wysyny, a gwarancja oczywiscie minela (1,5 roku)

: czw lut 24, 2005 22:31
autor: melon
wydech jest pusty wszedzie sam wywalałem z niego flaki,wiec odpada..
narazie mam przowody metalowe o srednicy 6 mm w srodku ,jutro załoze 8 mm moze to pomorze.. bo mk2 ma 8 mm

ps.ile wy macie pomp w mk2 1.3 NZ jedna w baku/pod autem czy dwie jedna w baku i pod autem?

: pt lut 25, 2005 11:31
autor: collo
sa dwie w zbiorniku i pod spodem tam tez jest filterek paliwa