VR6 do Jetty MK2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
monias
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pn sty 15, 2007 18:42
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

VR6 do Jetty MK2

Post autor: monias » pn sty 15, 2007 18:56

Niniejszym witam wszystkich uzytkownikow forum.




chialbym wlozyc silnik VR6 do mojej jetty mk2. jakie przerobki sa potrzebny zeby ten silniczek pasowal do mojego samochodu. czy silnik z passata moze byc?
Ostatnio zmieniony pn kwie 23, 2007 16:40 przez monias, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn sty 15, 2007 19:40

To na pewno warto przeczytać
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... t=swap+vr6

[ Dodano: Pon Sty 15, 2007 18:44 ]
osobiscie to wolałbym KR wsadzic czyli 1,8 16 v 139 KM, albo 2,0 z mk3 gti 16v 150 km....
vr6 to ciezki motor (6cyl) i moga byc problemy z sensownym rozkładem mas, innymi słowy auta bedzie miało za ciezki przód i nie bedzie skręcało tak jak by mogło z lżejszym motorem....

[ Dodano: Pon Sty 15, 2007 18:46 ]
monias, Ty tu nowy! WITAJ :bigok:



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » śr sty 17, 2007 15:38

potrzebujesz komplet silnik, skrzynia, polosie, wachacze i zwrotnice z golfa 3. no i poduszki i lapy od silnika... wtedy wyciagasz stare graty, wkladasz nowe - pasuja idealnie i wszystko gra...



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt kwie 24, 2007 00:49

ZYDOL123, to jest dokłądnie takie samo pytanie jak kolegimoniasa



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » wt kwie 24, 2007 07:32

sas_gti pisze:osobiscie to wolałbym KR wsadzic czyli 1,8 16 v 139 KM, albo 2,0 z mk3 gti 16v 150 km....
vr6 to ciezki motor (6cyl) i moga byc problemy z sensownym rozkładem mas, innymi słowy auta bedzie miało za ciezki przód i nie bedzie skręcało tak jak by mogło z lżejszym motorem....
co nie znacyz ze tylu nie mozna dowazyc i rozmiesci ladniej mas ;] jest masa mk2 z vr6 tylko zeby miec ladnie zachowujacy sie zad trzeb go troche obciazyc ;]


Obrazek

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt kwie 24, 2007 08:06

sas_gti pisze:To na pewno warto przeczytać
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... t=swap+vr6

[ Dodano: Pon Sty 15, 2007 18:44 ]
osobiscie to wolałbym KR wsadzic czyli 1,8 16 v 139 KM, albo 2,0 z mk3 gti 16v 150 km....
vr6 to ciezki motor (6cyl) i moga byc problemy z sensownym rozkładem mas, innymi słowy auta bedzie miało za ciezki przód i nie bedzie skręcało tak jak by mogło z lżejszym motorem....

[ Dodano: Pon Sty 15, 2007 18:46 ]
monias, Ty tu nowy! WITAJ :bigok:
bzdury gadasz kolego, powiem tyle. nie masz zielonego pojecia na ten temat, nie widziałes jak sie auto prowadzi z VR6, chodzi o MKII a wypowiadasz się jak expret z PZMotu . .


www.vrservice.pl

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » wt kwie 24, 2007 08:14

Borys wie co pisze/mówi.
A gadanie o rozkładzie mas schowaj miedzy książki z liceum 3 wieku.
Monias szukaj silnika i powodzenia w pracach. :food:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt kwie 24, 2007 11:32

Co cie boli Borys? Expert z pezetmotu? przeciez zaczałęm swoja wypowiedz od "osobiscie to" wiec chyab wiadomo ze wygłaszam swojąopinie o nie wyopwiadam sie w imineiu PZMotu

widziałem mk2 vr6 w akcji,
Jak chyba wiadom w kazdym golfie lubi tylne koło przeciwległe wstawać w zakręcie (a to dobre nie jest) ale nie tak zeby było 5 albo 10 cm nad ziemią , a mk2 vr6 wchodzącego w zakręty widziałem klka razy, chocby na próbach sprawnosciowych na wielu majówkach począwszy od tej 3 lata temu na stegnach,
To co zaobserwowałem to ze przód kładł im sie bardzo, jakby za miekka sprezyna, a tylne koło wstawało znacznie bardziej niz z motorem 4cyl....z tego wywnioskowałem ze za duzo poszło na przod,
a pisalem co ja bym wsadził wiec wez wyluzuj Panie Borysie, to ze masz aaa w mk2 to jasne ze nie przyznasz ze mk2 KR prowadzi sie lepiej, bo chwalisz to co masz...
sas_gti pisze:nie bedzie skręcało tak jak by mogło z lżejszym motorem....
nadal sie tego trzymam, czyste prawa fizyki, im zlżejsze auto tym lepiej skręca, tak samo lżejsze z przodu tym lepiej skreca
mozesz sie z tym nei zgadzac ale nie mów mi co ja widzialem a czego nie i nie osadzaj kim jestem, za experta sie nie uwazam, ale mimo to moj post niesie ze soba pewną merytoryczną tresc z ktorej jak ktos zechce to sobie moze cos zaczerpnie, a Twój post mial na celu tylko obraze, a do sprawy nic nie wniósł kompletnie, poza tym ze mi nawrzucałeś i zawtórował ci twój ziomek, pożytku z Ciebie Borys zero!! przynajmniej w tym wątku



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt kwie 24, 2007 12:32

sas_gti pisze:Co cie boli Borys? Expert z pezetmotu? przeciez zaczałęm swoja wypowiedz od "osobiscie to" wiec chyab wiadomo ze wygłaszam swojąopinie o nie wyopwiadam sie w imineiu PZMotu

widziałem mk2 vr6 w akcji,
Jak chyba wiadom w kazdym golfie lubi tylne koło przeciwległe wstawać w zakręcie (a to dobre nie jest) ale nie tak zeby było 5 albo 10 cm nad ziemią , a mk2 vr6 wchodzącego w zakręty widziałem klka razy, chocby na próbach sprawnosciowych na wielu majówkach począwszy od tej 3 lata temu na stegnach,
To co zaobserwowałem to ze przód kładł im sie bardzo, jakby za miekka sprezyna, a tylne koło wstawało znacznie bardziej niz z motorem 4cyl....z tego wywnioskowałem ze za duzo poszło na przod,
a pisalem co ja bym wsadził wiec wez wyluzuj Panie Borysie, to ze masz aaa w mk2 to jasne ze nie przyznasz ze mk2 KR prowadzi sie lepiej, bo chwalisz to co masz...
sas_gti pisze:nie bedzie skręcało tak jak by mogło z lżejszym motorem....
nadal sie tego trzymam, czyste prawa fizyki, im zlżejsze auto tym lepiej skręca, tak samo lżejsze z przodu tym lepiej skreca
mozesz sie z tym nei zgadzac ale nie mów mi co ja widzialem a czego nie i nie osadzaj kim jestem, za experta sie nie uwazam, ale mimo to moj post niesie ze soba pewną merytoryczną tresc z ktorej jak ktos zechce to sobie moze cos zaczerpnie, a Twój post mial na celu tylko obraze, a do sprawy nic nie wniósł kompletnie, poza tym ze mi nawrzucałeś i zawtórował ci twój ziomek, pożytku z Ciebie Borys zero!! przynajmniej w tym wątku
nie mówe ze lepiej sie prowadzi niz kr lub cos lekkiego tylko twoje wszystkie opinie są podparte tym ze porównujesz motory pod wzgledem jazzd sportowych KJS, jazdy miedzy poachołkami itd.

nie wszystkich rajcuje jazda w kjs, mącisz swoimi teoriami, wynika z nich ze nie ma co wstawiac wiekszego motoru bo nie bedzie skręcac bedzie wyrzucać i koło odrywać.

powiem tak Panie SAS, pora zdjąc klapki z oczu, nie tylko kjsy są, wstawiając AAA do auta nie robi się tego by startowac w KJS, szczególnie jettą


www.vrservice.pl

Berni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: wt sty 02, 2007 01:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Berni » wt kwie 24, 2007 14:09

sas_gti pisze:Co cie boli Borys? Expert z pezetmotu? przeciez zaczałęm swoja wypowiedz od "osobiscie to" wiec chyab wiadomo ze wygłaszam swojąopinie o nie wyopwiadam sie w imineiu PZMotu

widziałem mk2 vr6 w akcji,
Jak chyba wiadom w kazdym golfie lubi tylne koło przeciwległe wstawać w zakręcie (a to dobre nie jest) ale nie tak zeby było 5 albo 10 cm nad ziemią , a mk2 vr6 wchodzącego w zakręty widziałem klka razy, chocby na próbach sprawnosciowych na wielu majówkach począwszy od tej 3 lata temu na stegnach,
To co zaobserwowałem to ze przód kładł im sie bardzo, jakby za miekka sprezyna, a tylne koło wstawało znacznie bardziej niz z motorem 4cyl....z tego wywnioskowałem ze za duzo poszło na przod,
a pisalem co ja bym wsadził wiec wez wyluzuj Panie Borysie, to ze masz aaa w mk2 to jasne ze nie przyznasz ze mk2 KR prowadzi sie lepiej, bo chwalisz to co masz...
sas_gti pisze:nie bedzie skręcało tak jak by mogło z lżejszym motorem....
nadal sie tego trzymam, czyste prawa fizyki, im zlżejsze auto tym lepiej skręca, tak samo lżejsze z przodu tym lepiej skreca
mozesz sie z tym nei zgadzac ale nie mów mi co ja widzialem a czego nie i nie osadzaj kim jestem, za experta sie nie uwazam, ale mimo to moj post niesie ze soba pewną merytoryczną tresc z ktorej jak ktos zechce to sobie moze cos zaczerpnie, a Twój post mial na celu tylko obraze, a do sprawy nic nie wniósł kompletnie, poza tym ze mi nawrzucałeś i zawtórował ci twój ziomek, pożytku z Ciebie Borys zero!! przynajmniej w tym wątku

nie ma co sie klocic koledze chcemy pomoc i doradzic cos wskazac pewne plusy i minusy...I chyba nikt sie tu nie uwaza za eksperta:)




Pozatym:
kolega pisze o MKII/Jetta! a to ma ciezszy tyl od golfa i jest dluzsza...
skok seryjnie w w golfie jest tak duzy ze mozna tam slonia wsadzic miedzy kolo a blotnik a wiec musial by mu przod zanurkowac az po miske olejowa chyba zeby kolo uniesc do gory
inna sprawa jak zmieni zawias to wtedy tak ale o tym czy to dobrze czy zle sie nei wypowiadam (ewentulanie patrz nizej)

... ale jesli od polowy lat 90 w mocnych oskach i slabszych autach przednio-napedowych specjalisci np z Williamsa-Clio,Motorsport-VW Golf III a teraz np C2R2 ustawiaja tak ze podwija tam kolo do gory to chyba maja w tym jakis cel...Teraz po Elmocie(dziury jak cholera,polski asfalt) bedzie sporo zdjec i z wielu ujec bedzie widac jak sa kola w gorze...(zdjecia z testow C2R2 na hamowaniach nawet podnosi kolo, a auto jedzie w rajdach polskich nie wyscigach)
sory za wstawke na temat sportu ale chodzilo tu o podnoszenie tego kola a co do prowadzenia vr6 w mkII sie nei wypowiadam nawet nei widzialem w czasie jazdy czegos takiego:)

pozdro;)
Ostatnio zmieniony wt kwie 24, 2007 14:20 przez Berni, łącznie zmieniany 1 raz.


"życie jest walką"

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » wt kwie 24, 2007 14:18

poza tym ze mi nawrzucałeś i zawtórował ci twój ziomek, pożytku z Ciebie Borys zero!! przynajmniej w tym wątku

Jak sie nie znasz to sie nie udzielaj. Ja nawet osobiście nie znam Borys - a. Wiec nie wciskaj mi tu gadki że : ,, zawtórował ci twój ziomek". Bo to kłamstwo. Ja za nikim nie wtóruje.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt kwie 24, 2007 16:13

haha sprawdź w takim raize w słowniku znaczenie słowa "ziomek"
jestescie obaj z Białegostoku wiec jestescie ziomkami
(ziomek
1. «człowiek pochodzący z tego samego kraju, z tej samej okolicy, miejscowości»
2. «członek ziomkostwa»)
ziomki sie nie muszą znac zeby byc ziomkami, zadziałał lokalny patriotyzm, wziąłeś strone Borysa ale skoro jak twierdzisz nie znasz Borysa to :
Krzysiek W. pisze:Borys wie co pisze/mówi.
jakim cudem wiesz co mówi skoro go nie widziales nigdy na oczy? zreszta to niewazne, po porstu nie wiedziales co znaczy "ziomek" i tyle
Berni pisze:a teraz np C2R2 ustawiaja tak ze podwija tam kolo do gory to chyba maja w tym jakis cel
zgadza sie
No ale celem nie jest to ze kolo ma byc w gorze z zasady tylko jest to efekt ustawien auta....To nie jest tak ze jak kolo nie idzie do gory to trzeba cos zmieniac bo jest to oznaka ze cos nie gra....POdnoszenie albo i nie kola jest efektem nastawów, jakby sie dało je tak wystroic zeby nie szlo w gore to zapwne by tak zrobili ale to nie jest prorytetem . NIe ma takiej zasady ze jak "kolo idzie w gore to jest dobrze a jak nie idzie to trzeba przestrajac" nie ma tez odwrotnej....zauwazylem tylko ze mk2 vr6 ma duzo większa tendencje do nurkowania przodem niz zwykle mk2, a mozna to zaobserwowac wlasnie po tylnym kole ktore podosi wyzej niz w innych mk2....
ta rozmowa jest bez sensu , miedzy innymi dlatego
Krzysiek W. pisze:Jak sie nie znasz to sie nie udzielaj.
w przedszkolu sie tak mówiło do kolegów

[ Dodano: Wto Kwi 24, 2007 16:18 ]
Borys pisze:nie mówe ze lepiej sie prowadzi niz kr lub cos lekkiego
a ja wlasnie to powiedziale a ty mi odpowiedziales ze pisze bzdury, ja wlasnie KR zaproponowalem zamiast vr6, sprawnosc mk2 z KR jest bardzo dobra
Chcialem zaznaczyc jedynie ze po wsadzeniu ciezszego motoru niz KR bedize roznica na niekorzysc w prowadzeniu, moze nieduza ale bedzie, ale ty uznales to za bzdurę, OK masz do tego prawo, tylko przydało by sie żebys sie czasem ugryzł w język
Borys pisze:porównujesz motory pod wzgledem jazzd sportowych KJS, jazdy miedzy poachołkami itd.
zgadza sie bo chyba nie po to sie wsadza vr6 do mk2 zeby jezdzic emerycko po bułki w niedziele rano do sklepu, ale moze sie mylę
To jak sie auto prowadzi miedzy pachołkami ma przełozenie na to jak sie prowadzi przy wiekszych predkosciach
Jeszcze raz przypomne ze chcialem tylko zwrócic uwage na wplyw masy motoru na wyważenie auta, na to ze nie pozostanie to bez wpływu na prowadzenie, i chyba mi sie udało choc nie wszyscy sie ze mną zgodzają
pozdro



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » wt kwie 24, 2007 19:51

Monias popors jakiegos moda o zamkniecie tego tematu i zaloz nowy bo zamiast porad robi sie polemika nade sensem twojego wyboru , a kazdy niech robi co chce i jak chce a dajce mu tylko odpowiediz na pytania jakie zadaje. ja prosze moda o zamkniecie teog tematu lub wywalenie wszystkich postow procz pierwszego


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 399 gości