spotkanie z krawężnikiem...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zxcv2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: wt cze 13, 2006 17:19
Lokalizacja: z nienacka

spotkanie z krawężnikiem...

Post autor: zxcv2 » pn sty 15, 2007 15:24

Witam, uderzyłem dziś prawym kołem w krawężnik, teraz gdy kierownice mam prosto lewe koło jest prosto, a prawe skręcone trochę w prawo... Podczas jazdy aby jechać prosto kierownice muszę mieć lekko w lewo. Co się mogło stać? :/



Berni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: wt sty 02, 2007 01:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Berni » pn sty 15, 2007 15:28

hmm ciezka sprawa:) a tak powaznie to: wachacz,poloska


"życie jest walką"

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: spotkanie z krawężnikiem...

Post autor: RobertP » pn sty 15, 2007 15:30

zxcv2 pisze:Witam, uderzyłem dziś prawym kołem w krawężnik, teraz gdy kierownice mam prosto lewe koło jest prosto, a prawe skręcone trochę w prawo... Podczas jazdy aby jechać prosto kierownice muszę mieć lekko w lewo. Co się mogło stać? :/
no to nieźle przy....ś :-(
może co być: uszkodzony wachacz, drążek kierowniczy wraz z końcówką
(to najprawdopodobniej i to najmniejszy koszt i da radę zmienić samemu,
ale później czekała być jazda do mechanika na ustawienie kąta pochylenia
i zbieżności), wykrzywił się amortyzator, uszkodzona felga, w skrajnych
przypadkach nawet i przekładnia kierownicza) ...
może coś jeszcze, jakośna szybko do głowy mi nie przyszło ?


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

zxcv2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: wt cze 13, 2006 17:19
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: zxcv2 » pn sty 15, 2007 15:33

heh to pięknie, fakt nieźle uderzyłem... :/

Jak stwierdzić po ściągnięciu koła co będzie do wymiany?



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn sty 15, 2007 15:50

zxcv2 pisze:Jak stwierdzić po ściągnięciu koła co będzie do wymiany?
zdejmij może widać jakieś ugięcie na drążku kierowniczym idącym do
przekładni oraz na wahaczu ...
jak nie to może jedź na stację diagnostyyczną poproś może
za 20zł (tyle kosztuje przegląd 1 usterki)
zerkną na przyrządach a wtedy już będziesz wiedział co masz
do wymiany i zy samemu robić czy oddać furkę do warsztatu :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

zxcv2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: wt cze 13, 2006 17:19
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: zxcv2 » pn sty 15, 2007 19:23

byłem u diagnosty...

Do wymiany:

drążek kier x2 = 130zl
końcówka lewa = 50zł
tuleje belki tył x2 = 130zł
poduszka skrzyni biegów tylna = ponad 100zl

Nie są te ceny jakieś ponaciągane troche ? :|



kozi__jones
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:11
Lokalizacja: skierniewice
Kontakt:

Post autor: kozi__jones » śr lip 18, 2007 18:29

Witam

wie ktoś czy można drążek kierowniczy z końcówką na stałe zastąpić drążkiem z dokręcaną końcówką ? chodzi o golfa 91r 1,6 5d ABS



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 390 gości