Problem z golfem mk4, pomocy!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pomidor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:25
Lokalizacja: 3miasto

Problem z golfem mk4, pomocy!

Post autor: Pomidor » śr lut 23, 2005 20:16

Witam.
Na poczatku przedstawie sie, jakoze jestem tu nowy. Moja ksyfffka jak wszysyc widza to Pomidor, mieszkam w pomorskim, no i mam problemik z golfem 4 jak juz wyzej napisalem. Mianowicie juz od dluzszego czasu wariuja mu obroty. zdarza mu sie ze potrafi podczas gdy lewarek jest ustawiony na biegu jalowym. w koncu moja cieprliwosc sie skonczyla i pojechalem podlaczyc go pod kompa, ktory wykazal ze to sonda lambda, no i wszytsko pieknie, mechanicy wyminieli kasujac jednoczesnie 500 zl. Wszytsko byloby pieknie, gdyby nie to, ze problemu nie rozwiazali... Mianowicie teraz wariuja mu obrot na rozgrzanym silniku powiedzmy w przedziale 60-90 stopni (wczesniej zdarzalo sie to na zimno rowniez) ale co z tego jak dalej potrafi zgasnac podczas jazdy i swiruje mi wskazowka od obrotomierza. Jak sie doda gazu i odpusci wskazowka leci na ok 900 obrotow odbija sie troche do gory i spada na jakies 700 i pracuje nie rowno. Czy ktos moglby poddac mi jakis pomysl co to moze byc?? Bo jak mam jezdzic do mechanika i wymienic pol silnika bez zadnego efektu to ja dziekuje... ostatnio wydawalo mi sie ze ma takie dziury podczas przyspieszania, depnie sie a on tak jakby sie troche zadlawil i dopiero idzie. Pomozie please.
Pozdrawiam
Pomidor



79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » śr lut 23, 2005 20:29

Witam
Dla mnie to już za bardzo skomplikowana bryka, ale kolega miał podobny problem w peugocie 206 -problem stwarzał silniczek krokowy, który kazali mu wymieniać(serwis chciał go naciągnać)-wystarczyło przeczyścić silnik krokowy i problem zniknął smiga tak już z 5-6 miesięcy



Brzoza Krk
Turbo Inside
Turbo Inside
Posty: 119
Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Pierwsze co....

Post autor: Brzoza Krk » śr lut 23, 2005 20:57

to powinieneś wrócić do tych mechaniorów i zarządać wyjaśnień że problem nie zniknął...jaki to rocznik i przebieg ma?lambda powinna wytrzymać około 100,000 km


T o M

Pomidor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:25
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Pomidor » śr lut 23, 2005 23:25

Jest to rocznik 2001, przebieg ok 65 tys. Oczywiscie wrocilem do mehcaniorow, ale oni powiedzieli, ze lambda napewno byla do wymiany, bo tak komputer pokazywal i jezeli chce to moga szukac dalej...



MekkaB

Post autor: MekkaB » czw lut 24, 2005 11:07

Witam
Hmmm w 3 takie objawy wystepowaly gdy czujnik halla padal.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: Problem z golfem mk4, pomocy!

Post autor: briano » czw lut 24, 2005 12:25

U mnie w sportingu było kiedyś podobnie i to właśnie byl silniczek krokowy , może też partolić czujnik halla teoretycznie dużo rzeczy samemu ciężko coś takiego wychwycić



Pomidor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:25
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Pomidor » czw lut 24, 2005 15:45

No wlasnie i tu jest bol, bo mozna wymienic wszystko i dopiero sie tego pozbyc, no ale bez przesady :kac: Jeszcze slyszalem, ze moze byc to przeplywomierz, jezeli w ogole takowy jest w silniku 1.4... Wiec co radzicie??



Awatar użytkownika
Vasyl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:48
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Vasyl » czw lut 24, 2005 15:59

Mój brachol tez ma golfa IV i miał podobny problem, tylko, że on przy przebiegu okołol 100 000 km. A chodzi o silniczek krokowy, którego wystarczyło przeczyscic i problem zniknął. Objawy miał podobne jak ty Pomidor, równiez obroty szalały i czasem gasł na wolnych obrotach. Spróbuj w tę stronę. Pozdr.



Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » czw lut 24, 2005 20:10

moj ojciec mial podobny motyw w borze 1,6 00'
na poczatku bylo tak:
zaczely obroty na jalowym falowac 700-1000
dalo sie z tym jezdzic przez jakies 2 miechy
potem jak sie nagrzal to nie odpalal dodatkowo
a jak sie obroty wkrecily i nie chcialy opasc tylko sprzeglem musialem go przymulac to poszedl do serwisu
...i tam wyszlo ze to czujnik wolnych obrotow siadl
wymienione chodzi teraz OK
auto ma w tej chwili 120 000km a juz drugi raz to samo robione pierwszy polecial przy 70 000km

dodam ze kumpel w seacie toledo 1,6 01' mial dokladnie taki sam motyw

w bydg w serw VW skasowali 140 zl z groszem


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Pomidor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:25
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Pomidor » pt lut 25, 2005 00:22

Dzieki ludziska !!! Zaczne cos z tym robic wedle Waszych porad. Jak cos to przywroce ten temat do zycia - oby nie :kac:
Pozdrawiam !!



LDS

Post autor: LDS » pt maja 06, 2005 18:40

MK4 1.4l
Ja mam spadki obrotow. Jade sobie spokojnie i nagle spadaja obroty silnika i efekt jest taki jakbym na sekunde nacisnal hamulec... tylko ze lampy stopu sie nie zapalaja wiec ludzie z tylu maja nie za ciekawie.

Czasem przy biegu jalowym tez to sie zdaza, mianowicie widze wtedy jak strzaleczka na obrotomierzu spada np. z 3000 do 1500 i dopiero wraca. To mi sie zdazylo raz, akutrat zmienialem bieg... Czasem pod swiatlami w ten sposob gasnie.

Dodam jeszcze ze jesli trafi sie mocniejsze spadek, to zapala sie ikonka silnika.. i wlacza sie tryb awaryjny - blokuje obroty do 3500. Po jakims czasie ikonka gasnie i wszystko jest ok - do czasu.
To raczej nie jest paliwo, bo probowalem rozne stacje, probowalem rowniez na 98.
Ktos wie co to moze byc?



Roco

Post autor: Roco » pt maja 06, 2005 19:23

Moźe masz popsuty czujnik temperatury wody.



mitlo

Post autor: mitlo » ndz maja 08, 2005 21:41

ja miałem to samo w golfie IV 1.6 akl ,wyczściłem przepustnicę i spoko wszystko gra jak w szwajcarskim zegarku



LDS

Post autor: LDS » śr maja 11, 2005 19:53

A czy przepustnica nie dotyczy tylko sytuacji kiedy gaz jest wcisniety? Podkreslam, ze na wolnych obrotach (niedotykajac gazu), na biegu jalowym rowniez mozna zaobserwowac spadki mocy, zdarzylo sie ze widzialem jak strzalka dosyc szybko przesunela sie z 1000RPM do 0.. silnik zgasl.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 514 gości