Strona 1 z 1

pytnie, pierburg 2e2

: sob sty 13, 2007 22:04
autor: Spike
Mam pytanie odnośnie tego pop******nego gaźnika, chodzi o siłownik 3-położeniowy (takie okrągłe zbezeceństwo z boku gaźnika z wysuwającym się pręcikiem)
I pytanie dotyczy właśnie tego pręcika,
jak powiniem się prawidłowo zachowywać,
bo u mnie przy włączonym silniku pręcik jest całkowicie wsunięty i wysuwa się gdy silnik wyłącze a powinno być chyba innaczej.
Jsak ktoś ma taki gaźnik to niech zerknie i napisze jak się u niego zachowuje, i jak u mnie jest źle to czy siłownik jest trafiony czy coś innego?

: sob sty 13, 2007 22:57
autor: Paweł Marek
Jak chodzi na jałowych obrotach to powinien być środkowej pozycji. Jeśli jest całkowicie wysunięty na wolnych i obroty na postoju koło 3 tysięcy to jest dziura w nim albio węzyk z tyłu idący do białego trójniczka spadł lub pękł, lub wężyk do okrągłego elektrozaworu czasowego nad nim. Przy wyłączaniu ma się schować, ale po całkowitym zatrzymaniu silnika już nie pamiętam.

: sob sty 13, 2007 22:58
autor: miś fazi
tak ma być bo jak pracuje silnik to podciśnienie go wciąga a jak wyłączysz to sie wraca

: sob sty 13, 2007 23:26
autor: Spike
z tyłu siłowina jest śruba do regulacji obrotów biegu jałowego, jak nią kręce to nic się nie dzieje a siłownik u mknie pracuje tylko w dwóch pozycjach albo jest całkowicie schowany (przy włączonym silniku) albo całkowicie wysunięty jak silnik wyłączony.
I jeszcze jedno jak wyłączam silnik to samochud nie odrazu gaśnie, a na zimnym odpala po czym od razu słabnie i gaśnie dzieje się tak aż do rozgrzania. Żeby nie gasł muszę trzymać gaż.

: sob sty 13, 2007 23:58
autor: Paweł Marek
coś chyba mylisz. Przy całkowicie wysuniętym siłowniku obroty są wysokie ok 3000 i silnik wyje jak cholera. A to że ci nie bardzo pali na zimnym to pewnie awaria ssania.

[ Dodano: Sob Sty 13, 2007 11:01 pm ]
przy jałowych obrotach na rozgrzanym silniku trzpień siłownika powinen dotykać śróbki regulacujnej i poprzez nia unosić troszkę przepustnicę. Jeśli tak jest to kręcenie śróbą z tyłu siłownika musi mieć wpływ na obroty biegu jałowego.

: ndz sty 14, 2007 00:05
autor: miś fazi
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c2 ... 97e90.html tu masz 2E2

: ndz sty 14, 2007 12:17
autor: Przybek
jak masz padniety silownik to obroty wyreguluj tylna sroba lub ta co przylega do silownika z przodu i bedzie git