Strona 1 z 1

halogeny

: pt sty 12, 2007 20:32
autor: bolek78
zakladal ktos halogeny czy jest instalacja czy trzeba ciagnac nowa

Re: halogeny

: pt sty 12, 2007 20:38
autor: Szosownik
bolek78 pisze:zakladal ktos halogeny czy jest instalacja czy trzeba ciagnac nowa
dołączam się do pytania bo też jestem ciekaw :grin:
a przełącznik gdzie zamontować bez lipy?

: pt sty 12, 2007 20:42
autor: bolek78
ja mam oryginalny

: pt sty 12, 2007 20:47
autor: Szosownik
bolek78 pisze:ja mam oryginalny
gdzie niby?

: pt sty 12, 2007 20:51
autor: bolek78
tam gdzie swiatla

: pt sty 12, 2007 20:53
autor: Szosownik
bolek78 pisze:tam gdzie swiatla
tam to i ja mam
załączam sobie te z tyłu światełko
każdy mk3 tam ma

: pt sty 12, 2007 20:56
autor: bolek78
a ja mam i z tylu i do przodu

: pt sty 12, 2007 21:00
autor: Szosownik
bolek78 pisze:a ja mam i z tylu i do przodu

dziwne by było żebym ja też tego nie miał
trudno sprawdzić jak nie mam halogenów

: pt sty 12, 2007 21:02
autor: miś fazi
są wyłączniki świateł z funkcja na tył i na przód czyli jest wyciągany na dwa razy a jak nie masz to wystarczy założyć zamiast zaślepki wyłącznik od tylnej szyby , podciągnąć jeden kabel od halogenów i podpiąć pod zasilanie tylko przez przekaznik

: pt sty 12, 2007 21:30
autor: bolek78
a ma ktos moze schemat elektryczny

: pt sty 12, 2007 21:55
autor: Paweł Marek
Masz oryginalny włącznik to tylko wkładasz go w miejsce starego i wewnątrz auta nic więcej nie robisz.
kabel z tego włącznika od halogenów kończy się w okrągłym wtyku nad chłodnicą. Szaro lub biało żółty nie pamiętam. Tzn dochodzi w wiązce od strony prawej (patrząc z przodu), a od lewej w tym miejscu w drugiej części wtyku masz zaślepiony otworek. Wyciągasz z niego koreczek gumowy, wkładasz tam konektorek. Od niego rozdzielasz plus na oba halogeny. Minus bierzesz z aku bezpośrednio lub znajdziesz w tym samym wtyku wolne miejsca do których od prawej dochodzą brążowe kable masowe.

: pt sty 12, 2007 21:59
autor: bolek78
wilkie dzieki Paweł Marek

: sob sty 13, 2007 12:24
autor: Gitner
Ja u siebie robilem dokladnie jak pisze PawelMarek. Wyglada jak oryginal he he. Dla montujacych halogeny proponuje pomyslec na sensownym mocowaniem lamp (nie tylko dwie sruby w oryginale) aby ktoregos dnia nie stanac przed dziurawym zderzakiem.

Pozdro
Gitner

: sob sty 13, 2007 15:37
autor: Paweł Marek
Zarówkę idzie zmienić od dołu i tyłu, więc dla ostrożnych i nie przewidujących wyciągania zderzaka można je w ogóle na chama przynitować