Strona 1 z 1

[mk3] zbierzność

: pt sty 12, 2007 17:43
autor: tomashi
witam. mialem wczoraj przeglad i bardzo mily pan ze stacji obslugi powiedzal ze mam do ustawienia zbierznosc. polecil mi warsztat do ktorego sie udalem i zaczely sie schody. po pierwsze koles ktory nawet nie spojrzal na auto stwierdzil ze skoro to golf 3 to nalezy odrazu ustawiac geometrie i zbierznosc. gdy w koncu wjechalem na podnosnik i zamontowal na kola te przyrzady powiedzialem mu ze mam przekoszone prawe kolo z przodu. wiec odrazu zabral sie za to kolo. lecz nie mogl odkrecic czegos tam wiec zabral sie za kolo lewe i rxzekomo ustawil wszystko i zbierznosc jest. Lecz teraz zaczelo mnie sciagac na prawo i mam lekko obrocona kierownice w kierunku przeciwnym do wskazowek zegara. gdy sie przejechalem troche po miescie i pojechalem do mechanika aby mu powiedziec co sie dzieje stwierdzil ze musze ustawic geometrie, a gdy powiedzialem ze kierownica jest obrocona to powiedzial zebym sobie przelorzyl ja!!!!. Sorki... ale za zbierznosc zaspiewali 70 PLN a za geometrie dodatkowe 90PLN!!! nie chie wala... mam tylko pytanie do was, czy pojechac jutro do tego mechaniopra i zjebac go oraz kazac mu poprawic to albo chociaz zeby bylo tak jak wczesniej czy dac sie namowic na geometrie??

: pt sty 12, 2007 18:07
autor: koonrad
najpierw bym pojechał to tego co to ustawiał i bym mu pokazał co jest i niech zrobi to porządnie albo niech odda kase, ja też miałem podobna sytuzcję, pojechałem do gościa zrąbałem jak burą sukę i kazałem oddać kasę, pojechałem później do innego gościa i tam laserowo za 20 seta taniej mi zrobili całą geometrie (tj. za 60 seta)
pozdrawiam

: pt sty 12, 2007 21:04
autor: konjo
tomashi pisze:koles ktory nawet nie spojrzal na auto stwierdzil ze skoro to golf 3 to nalezy odrazu ustawiac geometrie i zbierznosc.
A co to? golf 3 to gorszy czy jak? Od razu bym takiego kolesia na nauki wysłał ,a ten warsztat z daleka omijał.

Trzesie Ci auto kierownica przy 80-90km/h?Albo oponki zdziera bardziej na jednym rancie?

: pt sty 12, 2007 21:31
autor: tomashi
do wczoraj nie trzeslo nawet przy 160km/h a teraz sciaga na prawo i "czuc bierznik " na kierownicy (drży)
w sumie... to jutro pojade chyba do tego mechaniora i powiem zeby ustawil tak jak bylo

: pt sty 12, 2007 22:12
autor: konjo
zrównaj go z ziemia

: pt sty 12, 2007 22:26
autor: greg
niech odda kasę jak nie potrafi ustawić i jedź gdzie indziej na ustawienie

: pt sty 12, 2007 22:35
autor: Grzesiekk1982
tomashi pisze:Sorki... ale za zbierznosc zaspiewali 70 PLN a za geometrie dodatkowe 90PLN!!!
Gdzieś Ty był????? W ASO Maybacha??? 50 zł wszystkie kąty, a sama zbieżność 30 zł przweażnie kosztuje. W większych miastach może dojść do 70 zeta, ale 90 za kpl to już za dużo. Oszust jakiś, niech zrobi jak było, albo przynajmniej zwróci kasę. Jedź za pół z tego zrób w porządnym serwisie.
Powodzenia i nei daj się frajerowi!

: sob sty 13, 2007 00:07
autor: RobertP
Grzesiekk1982 pisze:W większych miastach może dojść do 70 zeta, ale 90 za kpl to już za dużo.
Grzesiekk1982 ale to dodatkowo do tych 70zł te 90zl czyli razem 160zł
tak napisał tomashi że dodatkowo ....
a może skasował go ostro bo przyjechał gość w garniturku i na ładnych alu
to złodziej jeden pomyślał że klient sie nie zna i zapłaci tyle ile sobie wymyśli ...

: sob sty 13, 2007 00:27
autor: Grzesiekk1982
Tak tak, wiem.
Podawałem ile można dać, w pierwszym zdaniu napisałem że ma być 50-60 za kpl, a w większych miastach 70 za kpl, a 90 za kpl to za dużo ;)
Zrozumiałem o co koledze chodzilo, tylko może (jak to nieraz bywało ;) ) napisałem po swojemu hehe
Pozdrawiam :pub:

[ Dodano: 12 Sty 2007 23:29 ]
P.S. Ale między tym disgnostą, a mechanikiem wiszę jakiś spisek ;) hehe

: sob sty 13, 2007 00:37
autor: RobertP
Grzesiekk1982 pisze:spisek ;) hehe
no to dałeś teraz popis :panna: :bigok: :jezor: :pub: :rotfl:

: sob sty 13, 2007 00:55
autor: Grzesiekk1982
RobertP pisze:no to dałeś teraz popis :panna: :bigok: :jezor: :pub: :rotfl:
Noooo, w pis du z takimi mechanikami :bigok: hehe :pub:

: sob sty 13, 2007 01:03
autor: Cybi
Ciekawi mnie bardzo, co ten szaman regulował przy lewym kole? Zbieżność?
Regulacja zbieżności w Mk3 polega na zmianie długości tylko prawego drążka kierowniczego.

: sob sty 13, 2007 08:40
autor: tomashi
Grzesiekk1982 pisze:Ale między tym disgnostą, a mechanikiem wiszę jakiś spisek ;) hehe
byc moze :) :)
a co do regulacji to tak jak juz pisalem uciekalo mi prawe kolo ale ze nie mial sily odkrecic czegos tam to zabral sie za lewe

: sob sty 13, 2007 08:54
autor: RobertP
tomashi pisze:a co do regulacji to tak jak juz pisalem uciekalo mi prawe kolo ale ze nie mial sily odkrecic czegos tam to zabral sie za lewe
jak już odkręcać to warto opukać śruby spryskać wd40 i odczekać trochę
a jak nie pomoże to śruby podgrzewa się palnikiem acetylenowym (nie koniecznie te, ale tak też się robi)
ale teraz namieszałeś sobie w układzie :crazy: jedź do mechanika na ustawienia sam nie zrobisz

[ Dodano: Sob Sty 13, 2007 07:55 ]
Grzesiekk1982 pisze:Noooo, w pis du z takimi mechanikami :bigok: hehe :pub:
i zgodnie z tą sugestią jedź do innego mechaniora