Strona 1 z 1

szybko mrugajacy kierunkowskaz

: czw sty 11, 2007 21:54
autor: rafaltje
Witajcie!
Dzisiaj ni z tego ni z owego zaczal mi szwankowac lewy kierunkowskaz. A mianowicie kontolka na desce, jak i kierunkowskazy: przedni, boczny i tylni dostaly szybszej czestotliwosci swiecenia. Raz swieca dobrze a raz nie. Prawy swieci prawidlowo. Awaryjne rowniez swieca prawidlowo. Nie wiem gdzie szukac przyczyny tego zachowania?
Dzieki.

Re: szybko mrugajacy kierunkowskaz

: czw sty 11, 2007 22:02
autor: RobertP
rafaltje pisze:Dzisiaj ni z tego ni z owego zaczal mi szwankowac lewy kierunkowskaz. A mianowicie kontolka na desce, jak i kierunkowskazy: przedni, boczny i tylni dostaly szybszej czestotliwosci swiecenia. Raz swieca dobrze a raz nie.
problem gdzieś ze stykami
kiedy jest dobrze to wszystkie z lewej działają to wtedy styk jest OK.
a kiedy nie ma styku tył lub przód (żarówka 21W) to tak może się
dziać sprawdź styki na kabelkach (gniazdo i wtyka przy oprawkach)
i styki samych żarówek w ich gniazdach z przodu i z tyłu auta
boczne sobie odpuść, nie maja większego wpływu (w bocznych jest żarówka 5W)

: czw sty 11, 2007 22:20
autor: dziejo
wszystko dokładnie nalezy przejrzeć tak jak kolega ROBERT P -naklikał w zasadzie nic dodac nic ując

: czw sty 11, 2007 22:24
autor: drill
Mialem dokladnie ta sama przypadlosc ;) Tez lewy itd. Wystarczylo wyjac wtyczke od tylnego kierunku, poczarowac, przedmuchac, przetrzec i sie usmiechnac :) Teraz mruga jak ta lala :)

: czw sty 11, 2007 22:25
autor: rafaltje
Albo cala lewa strona mruga szybko albo cala strona swieci dobrze. Nie ma tak, ze przod mruga szybciej/wolniej niz tyl. Troszke podejrzewam, ze moze po dzisiejszej nocnej ulewie moglo cos sie zawilgocic. Rozumiem, ze jezeli co, to raczej przyczyna tkwi w stykach lub przewodach, nie zadne przekazniki czy cos podobnego?

: czw sty 11, 2007 22:30
autor: drill
Tak jak mowilem, mialem ta sama przypadlosc... Akurat dni byly dosyc wilgotne kiedy lewe kierunki wariowaly... U mnie pomoglo wyjecie tylnej wtyczki i przeczyszczenie jej. Od tego zacznij, podobnie z przednia (jestes w stanie zrobic to bez narzedzi)

: czw sty 11, 2007 22:34
autor: rafaltje
Ok. Dzieki za pomoc.

: pt sty 12, 2007 12:27
autor: RobertP
rafaltje pisze:nie zadne przekazniki
w przekaźniczkach napewno nie ! :bigok:

: pt sty 12, 2007 12:35
autor: De'D
moze byc kilka kombinacji i powodów...

to co koledzy napisali: wilgoć i słabe przewodzenie styków ( zarówno + jak i od masy)

popróbuj pokombinować... :
1.jak sie zachowuje kierunek "sam" włączony...
2. jak kierunek przy włączonych światłach
3. kierunek przy włączonych wstecznych
4. kierunek przy wciśniętym hamulcu
5. kierunek przy światlach i hamulcu
6. kierunek przy światłach, hamulcu i wstecznym ... naraz...

wiem ze to głupio brzmi co napisalem.. ale usterka niekoniecznie musi siedzieć w instalacji kierunkowskazu... sam mialem taki przypadek ...
w nowych autach przyspieszaja kierunki nawet jak spalisz zarówke światel z tyłu...

: pt sty 12, 2007 22:42
autor: rafaltje
Dzieki za wszystkie podpowiedzi. Problem tkwil wlasnie w stykach tylnej lampy. Bylo troszke wilgoci i rdzy. Obczyscilem i po problemie.

: pt sty 12, 2007 22:52
autor: drill
Dzieki za +

: sob sie 25, 2007 07:49
autor: numb7
U mnie jest podobny problem, tyle że z prawej strony. Lewa świeci OK a kiedy daje prawą to przedni kierunek nie swieci wcale a środkowy i tylny bardzo szybko mrugają. Czy to może być wina przepalonej żarówki?

: sob sie 25, 2007 07:53
autor: jaszczur
numb7 pisze:Czy to może być wina przepalonej żarówki?
możliwe tu masz jak do tego sie dobrać http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#864348