Strona 1 z 1
: czw sty 11, 2007 10:20
autor: dziejo
powietrze sprawdz czy masz sczelny układ dolotowy powietrza sprawdz jeszcze dokładnie na postoju zlokalizujesz to na pewno !!!!!!
: czw sty 11, 2007 10:28
autor: miś fazi
sprawdz czy nie syczy koło pedału chamulca bo moze masz coś nie tak ze serwem
: czw sty 11, 2007 10:35
autor: jarvr6
DOKŁADNIE. SPRAWDZ SERWO ALBO PRZEWÓD MIEDZY SERWEM A KOLEKTOREM SSĄCYM
: pt sty 12, 2007 09:57
autor: wezu
Chłopaki maja racje sprawdz serwo. otwórz maske i niech ktos słucha a Ty naciskaj pedał hamulca, jak syczy przy nacisnietym to prawdopodobnie serwo, dodatkowy objaw to wariujace obroty.
: pt sty 12, 2007 13:24
autor: dziejo
nesqik222 pisze:zapomniałem podpiac pod licznik weżyk podciśnienia od MFA
a jednak zlokalizowałeś i br
avo
: sob lut 24, 2007 20:30
autor: mtworus
witam, podepnę się pod tenat niegrzecznie.... mam tak samo...sprawdzałem już wężyk Od MFA....ale u mnie jednak coś z pedałem hamulca... czy to jakś uszczelka przy serwie ..jak się do niej dobrać..czy da radę bez śpuszczania płynu..pompa jakoś odejdzie ????
: sob lut 24, 2007 21:16
autor: miś fazi
jest oring na trzpieniu co jest od pedału i wchodzi do serwa , powinno Ci sie udac , bo pompe chamulcowa odkręcasz od serwa i przewody powinny na tyle puścić
: czw mar 01, 2007 15:21
autor: mtworus
oring jest ...między pompą a serwem....tymi dwoma śrubami go dociskasz jak przykręcasz pompę do serwa....ale to uszczelnienie wyglądo OK.....a syczy jakby w kabinie bardziej.....dziś zrzucam to serwo....może am jeszcze coś być?? ten trzpień który idzie od pedału wchodzi do takiej okrągłej "rury".....czy tam można jeszcze spodziewać się jakiejś uszczelki czy całe serwo do wymiany????
: czw mar 01, 2007 20:24
autor: miś fazi
ale na trzpieniu tak samo jest oring
: czw mar 01, 2007 20:44
autor: mtworus
miś fazi pisze:ale na trzpieniu tak samo jest oring
zrzuciłem to serwo...tam gdzie trzpień wchodzi do serwa jest jakby filc taki...dziwny...nie miałem już czasu dobrać się do tego.(zaczęło padać w dodatku)
[ Dodano: 01 Mar 2007 19:46 ]
numer1 wygląda OK.....numer 2 to jakby tylko spełnia rolę osłony..a nie uszczelnienia.a do trójki to nie wiem jak dość w ogóle....i czy tam jest w ogóle coś takiego.....
[ Dodano: 01 Mar 2007 20:37 ]
może odkręcę element 4+5 i wtedy jakoś to sie rozejdzie czarodziejstwo...... i wymienię tę trójkę.........
[ Dodano: 02 Mar 2007 08:47 ]
miś fazi pisze:ale na trzpieniu tak samo jest oring
fazi...........a czy jest jeszcze coś czego nie widać na ysunku??? a raczej czy może być???