nie odpala po przekreceniu kluczyka w stacyjce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

nie odpala po przekreceniu kluczyka w stacyjce

Post autor: micky » czw sty 11, 2007 02:13

Witam!
Mam taki problem z moim mk3. Opiszę co się dzieje.
Wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam i grzeje mi świece żarowe, gaśną kontrolki świec przekrecam kluczyk dalej... i co się dzieje (tu kilka wariantów)
1. odpala bez problemu
2. w ogole nie odpala, muszę cofnac kluczyk i ponowic cala procedure
3 odpala ale dopiero po 3-5 sekundach, czasem do 10s (do tego czasu slychac jedynie cisze, zadnych bzykow czy cokolwiek, kompletna cisza)
Oczywiscie podczas przekrecania slychac pykniecie przekaznika.
Jak kupilem tego golfa to juz mial taka wade, a mechanik wymienil mi nastepujace urzadzenie, ktore jest na fotkach, tyle ze wstawil jakis polski zamiennik (to urzadzenie co jest na fotkach ponizej to stara czesc zamieniona na ten polski zamiennik).
ObrazekObrazekObrazek


I teraz mam pytanie czy winny moze byc znowu ten polski zamiennik czy cos zupelnie innego? Ktos mial podobne objawy w swoim mk3? Czekam na odpowiedzi, punkciki czekaja :bajer:



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw sty 11, 2007 09:17

To cos, to kostka stacyjki i prawdopodobnie znow sie zepsula.
Po przekreceniu na pozycje rozruchu sprobuj poruszac kluczykiem gora/dol. Jesli wtedy zaskoczy to na 100% bedzie kostka.



Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » czw sty 11, 2007 10:40

kostaka stacyjki na 99%
podobne objawy mialem w GTI przekrecalem kluczyk kontrolki swiecily a potem kapa
czasamiu silnik krecil ale nie zapala bo jescze mu tam czegos brakowalo
pojehcalem na servis i mi to wymienili ale odrazu bralem oryginal bo roznica byla ok 20zl takze nie bylo sensu pakowac zamiennik



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw sty 11, 2007 10:42

Kup oryginal. Podrobki czesto padaja. W ASO kostka do aut z immo kosztuje cos kolo 80zl.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw sty 11, 2007 11:37

Gitner pisze:W ASO kostka do aut z immo kosztuje cos kolo 80zl.
Do wlasnie. Jak to jest ? Jest roznica: z imo czy bez ? Wg ETKI jest chyba ten sam nr czesci we wszystkich latach modelowych... Od 97' jest tylko inna stacyjka. Inaczej rozwiazane wlaczanie kontaktu S...



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw sty 11, 2007 11:41

inek01 pisze:
Gitner pisze:W ASO kostka do aut z immo kosztuje cos kolo 80zl.
Do wlasnie. Jak to jest ? Jest roznica: z imo czy bez ? Wg ETKI jest chyba ten sam nr czesci we wszystkich latach modelowych... Od 97' jest tylko inna stacyjka. Inaczej rozwiazane wlaczanie kontaktu S...
Inek nie spojrze teraz do etosa, ale powiem ci na przykladzie Audi B4 ze od poczatku produkcji roznica w kostkach jest - wiem bo sie nameczylem przez polskie podrobki i fachowcow w sklepach moto. Wiem ze Audi to nie VW ale lepiej byc przezornym.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw sty 11, 2007 11:42

inek01 pisze: Jest roznica: z imo czy bez ?
Nie ma różnicy cały czas szły te same.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw sty 11, 2007 11:44

marcin999 pisze:
inek01 pisze: Jest roznica: z imo czy bez ?
Nie ma różnicy cały czas szły te same.
Dokladnie, juz sprawdzilem. Immo w Golfach jest w bebenku stacyjki, nie ma roznicy w kostce. Cofam wiec uwage ad kostki z immo :)

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw sty 11, 2007 13:05

Gitner pisze:Cofam wiec uwage ad kostki z immo
He he, wiec jednam mialem racje :)
Pozdrawiam :pub:



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » czw sty 11, 2007 17:28

dziekuje wszystkim, punkty rozdane
pozdro :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 419 gości