Znika plyn chlodniczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 01:04
- Lokalizacja: płock
Znika plyn chlodniczy
witam wszystkich niedawno kupilem golfa III 1,9 TDi i od pewnego czasu mam problem z plynem do chlodnicy. mianowicie owy plynm mi znika dzis poprostu mi wyparowal i zagrzal mi sie silnik do okolo 110 stopni jesli ktos mi moze pomoc to bede bardzo wdzieczny
Ostatnio zmieniony czw sty 11, 2007 11:32 przez przybysz_21, łącznie zmieniany 1 raz.
przybysz_21
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
przybysz_21, moim zdaniem powinieneś zlokalizować wyciek, obadaj węże, chłodnice, pompe czy nie są gdzieś wilgotne. Często gesto zdarza się, że pompa cieknie jak jest rozgrzane auto. W najgorszym wypadku walnieta jest uszczelka pod głowicą i przepala i wtedy kopci na białawo nawet jak jest rozgrzany.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
no to jeszcze powinien zerknąć na krocieć który jest przykręcony do głowicyvw_vandal pisze:przybysz_21, moim zdaniem powinieneś zlokalizować wyciek, obadaj węże, chłodnice, pompe czy nie są gdzieś wilgotne. Często gesto zdarza się, że pompa cieknie jak jest rozgrzane auto. W najgorszym wypadku walnieta jest uszczelka pod głowicą i przepala i wtedy kopci na białawo nawet jak jest rozgrzany.
może pod nim podcieka ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 01:04
- Lokalizacja: płock
jak czujnik nie pokazał że jest za mało płynu to owszem mogło dojśćprzybysz_21 pisze:bylem dzis u mechanika. powiedzial mi ze mialem niesprawny zbiorniczek wyrownawczy tzn czujnik od poziomu plynu, przez to zagotowala mi sie woda i niestety poszla uszczelka pod glowica
do takiej sytuacji że się przegrzał a sam nie sprawdzałeś do tej pory
stanu płynu w zbiorniczku, ale jak zapalasz samochód to powinna
na chwile kontrolka czerwona od wody zapalić się i nie zauważyłeś
że się nie zapala, troszkę to dziwne, ale możliwe co napisałeś ...
[ Dodano: Czw Sty 11, 2007 20:27 ]
bez tego można się obejść, wolałbym sam sprawdzić płynem fluorescencyjnym ...krzycho85 pisze:Możesz też poszukać warsztatu gdzie napompują ci troche powietrza w układ i wytwarzając ciśnienie sprawdzą gdzie leci płyn.
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 01:04
- Lokalizacja: płock
dzis bylem u mechanika i mialem odebrac samochod i niestety okazalo sie ze glowica jest do wymiany, musze kupic nowa i zalozyc. no coz moje zaniedbanie wiec musze placic. mam pytanko jak zaloze glowice to slyszalem ze samochod jest najlepiej sprzedac bo to juz nie bedzie to co bylo przed jej zmiana i ponoc moze sie czesciej silnik przegrzewac. jestem ciekaw czy to prawda?
przybysz_21
To jakiś mit Dobrze zrobiona głowica, sprawdzona szczelność, splanowana, wymienione uszczelniacze i dobra uszczelka i bedzie chodzic jak nowy. Nie widze powodu zeby go sprzedawac. Chyba ze głowica mocno popekana by była miedzy gnaizdami a bys ją spawał to nie wiadomo jak by długo pochodziła. Wymiana uszczelki pod głowica to normalna robota dla mechaniora. Przeciez jak była nowa to tez była zakłądana-przeciez nikt na stałe jej nie przklejał. Wazne wyczyscic dobrze powieszchnię bloku i splanowac głowice i bedzie Chyba ze ostro przegrzałes auto i trzeba robic pierscionki.
nie prawda!przybysz_21 pisze:jak zaloze glowice to slyszalem ze samochod jest najlepiej sprzedac bo to juz nie bedzie to co bylo przed jej zmiana i ponoc moze sie czesciej silnik przegrzewac. jestem ciekaw czy to prawda?
tez sie pod tym podpisujePinkFloyd pisze:Dobrze zrobiona głowica, sprawdzona szczelność, splanowana, wymienione uszczelniacze i dobra uszczelka i bedzie chodzic jak nowy.
_the orange beast_
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
Jesli silniczek byl bardzo przegrzany moze dojsc do zdeformowania bloku! Wtedy wymaina uszczelki pomoze tylko na chwile, Kumpel ma taki przypadek w Civic, blok w neiktorych miejscach opadl tak ze delikatnie wystaja tuleje cylindra,- efekt - po zagrzaniu motoru wystajaca czesc tuleji przepala uszczelke.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
Jesli silniczek byl bardzo przegrzany moze dojsc do zdeformowania bloku! Wtedy wymaina uszczelki pomoze tylko na chwile, Kumpel ma taki przypadek w Civic, blok w neiktorych miejscach opadl tak ze delikatnie wystaja tuleje cylindra,- efekt - po zagrzaniu motoru wystajaca czesc tuleji przepala uszczelke.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
nie prawda że:Jaco85 pisze:Ale co nie prawda?:)
warunek że musi Ci to zrobić dobrze, a nie na łapu capu i do tego najtańsza uszczelkę ...przybysz_21 pisze:ak zaloze glowice to slyszalem ze samochod jest najlepiej sprzedac bo to juz nie bedzie to co bylo przed jej zmiana i ponoc moze sie czesciej silnik przegrzewac.
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 121 gości