Znika plyn chlodniczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

przybysz_21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sty 11, 2007 01:04
Lokalizacja: płock

Znika plyn chlodniczy

Post autor: przybysz_21 » czw sty 11, 2007 01:10

witam wszystkich niedawno kupilem golfa III 1,9 TDi i od pewnego czasu mam problem z plynem do chlodnicy. mianowicie owy plynm mi znika dzis poprostu mi wyparowal i zagrzal mi sie silnik do okolo 110 stopni jesli ktos mi moze pomoc to bede bardzo wdzieczny
Ostatnio zmieniony czw sty 11, 2007 11:32 przez przybysz_21, łącznie zmieniany 1 raz.


przybysz_21

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sty 11, 2007 11:26

przybysz_21, moim zdaniem powinieneś zlokalizować wyciek, obadaj węże, chłodnice, pompe czy nie są gdzieś wilgotne. Często gesto zdarza się, że pompa cieknie jak jest rozgrzane auto. W najgorszym wypadku walnieta jest uszczelka pod głowicą i przepala i wtedy kopci na białawo nawet jak jest rozgrzany.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw sty 11, 2007 15:59

vw_vandal pisze:przybysz_21, moim zdaniem powinieneś zlokalizować wyciek, obadaj węże, chłodnice, pompe czy nie są gdzieś wilgotne. Często gesto zdarza się, że pompa cieknie jak jest rozgrzane auto. W najgorszym wypadku walnieta jest uszczelka pod głowicą i przepala i wtedy kopci na białawo nawet jak jest rozgrzany.
no to jeszcze powinien zerknąć na krocieć który jest przykręcony do głowicy
może pod nim podcieka ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » czw sty 11, 2007 18:41

Możesz też poszukać warsztatu gdzie napompują ci troche powietrza w układ i wytwarzając ciśnienie sprawdzą gdzie leci płyn.



przybysz_21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sty 11, 2007 01:04
Lokalizacja: płock

Post autor: przybysz_21 » czw sty 11, 2007 20:06

bylem dzis u mechanika. powiedzial mi ze mialem niesprawny zbiorniczek wyrownawczy tzn czujnik od poziomu plynu, przez to zagotowala mi sie woda i niestety poszla uszczelka pod glowica. troszeczke mnie to bedzie kosztowalo ale coz


przybysz_21

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw sty 11, 2007 21:25

przybysz_21 pisze:bylem dzis u mechanika. powiedzial mi ze mialem niesprawny zbiorniczek wyrownawczy tzn czujnik od poziomu plynu, przez to zagotowala mi sie woda i niestety poszla uszczelka pod glowica
jak czujnik nie pokazał że jest za mało płynu to owszem mogło dojść
do takiej sytuacji że się przegrzał a sam nie sprawdzałeś do tej pory
stanu płynu w zbiorniczku, ale jak zapalasz samochód to powinna
na chwile kontrolka czerwona od wody zapalić się i nie zauważyłeś
że się nie zapala, troszkę to dziwne, ale możliwe co napisałeś ...

[ Dodano: Czw Sty 11, 2007 20:27 ]
krzycho85 pisze:Możesz też poszukać warsztatu gdzie napompują ci troche powietrza w układ i wytwarzając ciśnienie sprawdzą gdzie leci płyn.
bez tego można się obejść, wolałbym sam sprawdzić płynem fluorescencyjnym ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

przybysz_21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sty 11, 2007 01:04
Lokalizacja: płock

Post autor: przybysz_21 » pt sty 12, 2007 16:12

dzis bylem u mechanika i mialem odebrac samochod i niestety okazalo sie ze glowica jest do wymiany, musze kupic nowa i zalozyc. no coz moje zaniedbanie wiec musze placic. mam pytanko jak zaloze glowice to slyszalem ze samochod jest najlepiej sprzedac bo to juz nie bedzie to co bylo przed jej zmiana i ponoc moze sie czesciej silnik przegrzewac. jestem ciekaw czy to prawda?


przybysz_21

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt sty 12, 2007 16:17

To jakiś mit :chytry: Dobrze zrobiona głowica, sprawdzona szczelność, splanowana, wymienione uszczelniacze i dobra uszczelka i bedzie chodzic jak nowy. Nie widze powodu zeby go sprzedawac. Chyba ze głowica mocno popekana by była miedzy gnaizdami a bys ją spawał to nie wiadomo jak by długo pochodziła. Wymiana uszczelki pod głowica to normalna robota dla mechaniora. Przeciez jak była nowa to tez była zakłądana-przeciez nikt na stałe jej nie przklejał. Wazne wyczyscic dobrze powieszchnię bloku i splanowac głowice i bedzie :okej: Chyba ze ostro przegrzałes auto i trzeba robic pierscionki.



Awatar użytkownika
Jaco85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 12:51
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Jaco85 » pt sty 12, 2007 17:15

Jezeli jestesmy w temacie to ja mam takie problem w swoim GOLFie II iz miga mi kontrolka od temp silnika(nie zawsze) silnik sie nie grzjeje i wszytsko chodzi w porzadku a kotrolka swieci moze to czujnik jest do wymiany? a wody w zbiorniczku tez mi nie brakuje bo spr...



konjo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt gru 10, 2004 14:16
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: konjo » pt sty 12, 2007 21:24

przybysz_21 pisze:jak zaloze glowice to slyszalem ze samochod jest najlepiej sprzedac bo to juz nie bedzie to co bylo przed jej zmiana i ponoc moze sie czesciej silnik przegrzewac. jestem ciekaw czy to prawda?
nie prawda!
PinkFloyd pisze:Dobrze zrobiona głowica, sprawdzona szczelność, splanowana, wymienione uszczelniacze i dobra uszczelka i bedzie chodzic jak nowy.
tez sie pod tym podpisuje


_the orange beast_

Awatar użytkownika
Jaco85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 12:51
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Jaco85 » pt sty 12, 2007 21:39

Ale co nie prawda?:)



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » pt sty 12, 2007 23:42

Jesli silniczek byl bardzo przegrzany moze dojsc do zdeformowania bloku! Wtedy wymaina uszczelki pomoze tylko na chwile, Kumpel ma taki przypadek w Civic, blok w neiktorych miejscach opadl tak ze delikatnie wystaja tuleje cylindra,- efekt - po zagrzaniu motoru wystajaca czesc tuleji przepala uszczelke.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » pt sty 12, 2007 23:43

Jesli silniczek byl bardzo przegrzany moze dojsc do zdeformowania bloku! Wtedy wymaina uszczelki pomoze tylko na chwile, Kumpel ma taki przypadek w Civic, blok w neiktorych miejscach opadl tak ze delikatnie wystaja tuleje cylindra,- efekt - po zagrzaniu motoru wystajaca czesc tuleji przepala uszczelke.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt sty 12, 2007 23:52

Jaco85 pisze:Ale co nie prawda?:)
nie prawda że:
przybysz_21 pisze:ak zaloze glowice to slyszalem ze samochod jest najlepiej sprzedac bo to juz nie bedzie to co bylo przed jej zmiana i ponoc moze sie czesciej silnik przegrzewac.
warunek że musi Ci to zrobić dobrze, a nie na łapu capu i do tego najtańsza uszczelkę ... :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 121 gości