Podłączenie pod VAGa powinno wykazać błędy. Przypuszczam błąd o numerze 00575.
Wartało by sprawdzić zawór magnetyczny N75 a, zawłaszcza odchodzące do niego wężyki. Sprawdzenie tego zaworu:
1 wyłączyć zapłon;
2 ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;
3 zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)
Jeżeli wartość wymagana nie zostanie osiągnięta:
należało by wymienić zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania na nowy.
Jeżeli wartość wymagana zostanie osiągnięta:
–to włączyć zapłon zmierzyć napięcie zasilania zaworu na styku 1 wtyczki i na masie silnika.
Wartość wymagana: powinna być zbliżona do napięcia akumulatora.
http://img100.imageshack.us/my.php?imag ... n754qr.jpg
Tak wygląda N75
http://img476.imageshack.us/my.php?imag ... tdi6zj.jpg
i tu opis elementów sterowania
1 – zawór przełączający przepustnicy N239
2 – do zaworu N18 recyrkulacji spalin
3 – siłownik podciśnieniowy do przełączania kolektora ssącego
4 – siłownik do regulacji ciśnienia doładowania. (stanowi część składową turbosprężarki, bez możliwości wymiany)
5 – turbosprężarka
6 – zasobnik podciśnienia
7 – zawór magnetyczny N75 ograniczania ciśnienia ładowania (sprawdzanie regulacji ciśnienia doładowania)
8 – zawór zwrotny (biały koniec musi być zwrócony w stronę zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania i zasobnika podciśnienia)
_________________