Strona 1 z 1

Pytanie do znawcow vag-com

: czw sty 11, 2007 00:11
autor: wierzba123
Posiadam vag-com 409-1 i nie moge wejsc w opcje 01-Engine, Advenced ID 1A i Adv. meas. blocks. Od czego to zalezy ze te opcje sa dostepne albo nie? Sprawdzalem na passacie TDI 99r golfiku benzynie 97r i nie byly dostepne vaga mam z witaminka :jezor:

: czw sty 11, 2007 12:39
autor: Grzesiekk1982
Ja ustawiłem opcje i wtedy wszystko się pojawiło. Ale coś nie mogę się połączyć z samochodem :hmm: Co mam dalej robić? Kiedyś się podłączałem i w samochodzie wszystko bylo OK.
Pozdrawiam

: czw sty 11, 2007 16:51
autor: zabekats
chłopaki ustawcie sobie pierw dobrze com-y w waszych kompach a interfejsik bedzie chodził dobrze a chce wam jeszcze dodać ze nie kazde interfejsiki chodzą na takich nowych programach sprawdz czy pod vag 2,5 albo 311 pierw chodzi

: czw sty 11, 2007 16:59
autor: gruchol
zabekats,
No wlasnie jak ustawic ten com?? Szukalem juz na necie i nie moge znalec. Chodzi mi vag tylko na starszym vag-com bodajrze 3.11, a chcialbym na nowszym ale tam trzeba zrobic najpierw test a na tescie mi go nie wykrywa :(

co mam zrobić zeby smigało tak jak trzeba??

: czw sty 11, 2007 17:06
autor: zabekats
gruchol kolego na tym nowym Ci nie wykryje twój fejsik go nie zobaczy nie bedzie pod nim chodził miałem ten sam problem

[ Dodano: Czw Sty 11, 2007 4:08 pm ]
a jalk na stgarszym programie ci chodziło tzn ze com masz dobrze ustawiony

: czw sty 11, 2007 17:31
autor: wierzba123
Wiekszosc fejsow jest do okreslonej wersji vag-coma. Moj dziala z 409-1 z nowszymi juz nie idzie. A com-a mozesz sprawdzic wchodzac w menadzera urzadzen i tam sprawdz pod jaki com masz interfejs i wtedy taki sobie ustaw w ustawieniach vag-coma. Czasem sie wpina w com5 to trzeba sobie zmienic zeby ci vag wykryl bo jest do com4. A zna ktos odpowiedz na moje pytanie? Normalnie lacze sie z autami wszystko jest ok tylko nie dzialaja mi te dwie opcje kotre wyzej opisalem.

: czw sty 11, 2007 17:51
autor: gruchol
ehh to szkoda bo ja myslalem ze mam zle cos ustawione ;/ No nic trzeba bedzie posciagac rozne wersje i zobaczym na której mi jeszcze pojdzie

problem z turbina

: czw gru 20, 2007 12:47
autor: pawel2008
posiadam Golfa 3 1.9 tdi 110 koni z 1997r powyzej 2500 obrotow slabnie turbina sie wylacza czy podlaczenie pod compa wykarze bledy

: czw gru 20, 2007 14:00
autor: toldek1
Podłączenie pod VAGa powinno wykazać błędy. Przypuszczam błąd o numerze 00575.
Wartało by sprawdzić zawór magnetyczny N75 a, zawłaszcza odchodzące do niego wężyki. Sprawdzenie tego zaworu:
1 wyłączyć zapłon;
2 ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;
3 zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)
Jeżeli wartość wymagana nie zostanie osiągnięta:
należało by wymienić zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania na nowy.
Jeżeli wartość wymagana zostanie osiągnięta:

–to włączyć zapłon zmierzyć napięcie zasilania zaworu na styku 1 wtyczki i na masie silnika.
Wartość wymagana: powinna być zbliżona do napięcia akumulatora. http://img100.imageshack.us/my.php?imag ... n754qr.jpg
Tak wygląda N75 http://img476.imageshack.us/my.php?imag ... tdi6zj.jpg
i tu opis elementów sterowania
1 – zawór przełączający przepustnicy N239
2 – do zaworu N18 recyrkulacji spalin
3 – siłownik podciśnieniowy do przełączania kolektora ssącego
4 – siłownik do regulacji ciśnienia doładowania. (stanowi część składową turbosprężarki, bez możliwości wymiany)
5 – turbosprężarka
6 – zasobnik podciśnienia
7 – zawór magnetyczny N75 ograniczania ciśnienia ładowania (sprawdzanie regulacji ciśnienia doładowania)
8 – zawór zwrotny (biały koniec musi być zwrócony w stronę zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania i zasobnika podciśnienia)
_________________

: ndz gru 13, 2009 21:50
autor: Bodziu143742
Witam tez mam problem z zaworem N75 gdyż "cyka" a wcześniej tego nie było i nie wiem jak mam go sprawdzić a gdy podłączyłem go do kompa to pokazał błąd zaworu ładowania i jak można sprawdzić przepływkę gdyż też słyszałem że to tez możliwość tego że auto ma utratę mocy. Mam problem także podczas ruszania gdyż szarpie i nie wiem czy to nie jest wina tego że może być urwana poduszka pod silnikiem

Pozdro
Bodzio