Strona 1 z 1

blok silnika JP a JR [mkII]

: śr lut 23, 2005 08:54
autor: king66
witam...
pytanie raczej kierowane ciekawoscia niz potrzeba...
wg nr jest u mnie silnik JP (wyraznie nabite) a w rzeczywistosci jest (JR?)

pytanie:
czy mozna poznac jakos jaki jaki jest blok silnika czy JR czy JP???
sa jakies roznice??? czy te bloki sa identyczne??

interesi mnie to bo nie wiem czy ktos przebil nr z muła czy wlozyl bebechy z (JR??) w blok od JP
(turbina glowica wydech fi 50 bez kata dluga chlodnica ...to wszystko jest u mnie troche duzo na przekladke) ...wiec wyglada mi na JR w rzeczywistosci
pozdro :helm:

: śr lut 23, 2005 15:55
autor: Lucius Snow
Moim zdaniem z zewnątrz bloki sa identyczne, ale Ty masz na pewno JR. Masz turbinkę u siebie i autko śmiga, a bez natrysku oleju na tłoki jak w JP wszystko by ci siadło. Dlatego uważam, że masz zwyczajnie przekuty silnik (znam takiego, który miał AAZ przekuty na JP :chytry: )

: śr lut 23, 2005 19:36
autor: Krzylu
moze nie przekuty bo numery sa bardzo podobne JP a JR duzej roznicy niema w numerze oczywiscie bo konstrukcji dopiero bys musial zagladac w gary zeby to osadzic tak jak Lucius napisal bez natryskow nie pojezdzil bys dlugo

: czw lut 24, 2005 09:35
autor: king66
tak tez sadze wlasnie ze sa przebite...
za duzo gratow na przekladke
caly wydech glowica chlodnica...
ale musze przyznac ze nr sa dobrze przebite...
moze za dobrze... bo bardzo wyraznie je widac...

: czw lut 24, 2005 17:34
autor: Lucius Snow
Zawsze możesz je trochę postarzyć. Polej kwasem akumulatorowym i same zajdą rdzą.

: sob lut 26, 2005 23:30
autor: marcinvw
nop wiec jak masz Mk2 i to jest wersja GTD to napewno masz JR bo GTD nie wychodzily zwykle muly...