Przekrzywiona kierownica podczas jazdy i duze luzy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adiamous

Przekrzywiona kierownica podczas jazdy i duze luzy

Post autor: adiamous » śr sty 10, 2007 12:09

Posiadam golfa 3 1,4 z 97 r.
I mam taki problem podczas jazdy mam przekrzywioną kierownice i straszne luzy.
Zaliczylam już 3 rozych mechanikow w tym jednego z ASO oraz diagnostyke.
Najlepsze jest to ze kazdy mowi co innego.
Pierwszy werdykt to byl <z lewej strony drązek i koncowka z drugiej sama koncowka>
Drugi werdykt <same drązki bez koncowek>
Trzeci <maglownica>.
Jak pojade do 4 mechanika to zglupieje doszczetnie.
Nie mam pojecia co mam a co najlepsze ze co werdykt to drożej.
Komu wierzyc a jak sie okaze ze cos wymienie i wymienie sprawna czesc i dalej bedzie to samo??? Doradzcie mi coś bo trzeba to zrobić bo mi sie do konca posypie :(

Kontaktować sie z Koliberą:
http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=27183
Ostatnio zmieniony śr sty 10, 2007 12:35 przez adiamous, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kolibera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn paź 23, 2006 00:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kolibera » śr sty 10, 2007 12:11

Poprosze o odpowiedzi tutaj bo ja nie moglam tematu zalozyc



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr sty 10, 2007 12:19

kolibera pisze:bo ja nie moglam tematu zalozyc
??????????????
ale ta skrzywiona kierownica jest świadectwem nie zbieznosci kół ! POWODZENIA W DZIAłANIU :bigok:



Awatar użytkownika
kolibera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn paź 23, 2006 00:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kolibera » śr sty 10, 2007 12:21

na diagnostyce juz bylam za kazdym razem co innego mowia



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr sty 10, 2007 12:23

podjedz niech ci sprawdza zbieznośc kół - koszt nie wielki



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » śr sty 10, 2007 12:26

Co do kierownicy to możesz ją wyprostować, zdejmując srodek kierownicy. Pod spodem masz nakrętkę 24 mm. Odkręcasz ją zdejmujesz kierownice przekręcasz i zakładasz. Co do luzów to:
koncówki drązków to możesz łatwo sprawdzić:
Podnieś samochód.
jedną ręką chwyc za drązek kierowniczy a drugą spróbuj ruszac kołem. powinieneś wyczuc luz.
to samo z drugim kołem.
Jesli nie bedzie luzów to znaczy, że maglownica do wymiany lub regeneracji.
Ale ja bym obstawiał maglownice niestety.



Awatar użytkownika
kolibera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn paź 23, 2006 00:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kolibera » śr sty 10, 2007 12:29

zbierznosci kól nie dalo sie ustawić bo byly krzywe stalowki... luzy sa przy ruszaniu kolem na podnosniku.... pozatym jak mozna stwierdzic ze to maglownica nie rozbierajac samochodu to tak jakby lekarz mowil co dolega pacjentowi przez telefon



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr sty 10, 2007 12:46

zbierznosci kól nie dalo sie ustawić bo byly krzywe stalowki...
to juz co innnego!!!! czy po najechaniu na jakies nie równości stwierdzasz jakies stuki lub cos w tym rodzaju??????



Awatar użytkownika
kolibera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn paź 23, 2006 00:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kolibera » śr sty 10, 2007 12:50

nie nic mi nie stuka tak mi sie wydaje... te luzy nie szczesnie i ta przekrzywiona kierownica.. ale czasami jak jadeto pod pedalami dziwnie sie czuje nie wiem jak to wytlumaczyc nie wiem jak sie do tego zabrac zeby mi sie reszta nie posypala.. amory mam nowe i najbardziej mi tego szkoda a najlepsze jest to ze nie caly miesiac temu wymienialam amory a stwierdzili ze mam luzy no jaja jak berety.
Moze zaczac poprostu po koleji wymieniac od koncowek po drazki po maglownice sama juz nie wiem



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » śr sty 10, 2007 13:39

kolibera pisze:pozatym jak mozna stwierdzic ze to maglownica nie rozbierajac samochodu to tak jakby lekarz mowil co dolega pacjentowi przez telefon
Bo luzy w układzie kirerowniczym są najczęsciej związane sa z luzami w maglownicy albo luzami drążków kierowniczych.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 499 gości