Po wymianie kabli problem pozostał

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

przemopiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt gru 08, 2006 04:02
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Po wymianie kabli problem pozostał

Post autor: przemopiek » wt sty 09, 2007 18:04

Witam jakiśmiesiąc temu prosiłem o rade ponieważ mój golf przy wilgotnej pogodzie i rozgrzanym silniku miał objaw spadających obrotó nawet do zera i gasł. Zgodnie z poradą wymieniłem kable na nowe, problem znikł na około miesiąc a teraz znowu to samo !!!
Pomózcie co to moze być jest to dość uciążliwe. Na dodatek przy dodaniu gwałtownie gazu muli.


przemo

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » wt sty 09, 2007 20:19

może trafiły ci się gówniane te przewody(w zależności jakie kupiłeś)
jak jakąś taniochę to poprostu zdechły
a może są problemy z układem paliwowym?



przemopiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt gru 08, 2006 04:02
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Przewody

Post autor: przemopiek » śr sty 10, 2007 09:10

Przewody sa niemieckiej firmy która robi zamienniki i takie tanie nie były.
A jesli układ paliwowy to od czego zaczać ?


przemo

Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » śr sty 10, 2007 09:16

ale co to za firma ?



przemopiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt gru 08, 2006 04:02
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

PRZEWODY

Post autor: przemopiek » śr sty 10, 2007 16:54

Przewody jakie załorzyłem są firmy BERU. Jedyne niemieckie zamienniki orginału z metalowymi końcówkami.
Sprubuje wymienić świece kopułke i palec zabacze co będzie. Jak to nie pomoże to już niewiem.
Narazie dzięki za radey


przemo

Czarnyonline
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:39
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Czarnyonline » śr sty 10, 2007 19:48

u mnie wiekszy problem powodowala kopułka i palec - mysle ze ona jest mniej "pogodoodporna" :) zaczałem od kabli a skonczylem na tym ze jest wszystko nowe - kable kopulka palec swiece i dopiero teraz jest spokoj, tylko ze ja mam bryczke z 88 i juz swoje zrobiala
pozdro



Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » śr sty 10, 2007 22:05

Beru bardzo dobre musialy kolo 150 zl kosztowac.......a czemu sie tak upieras zna metalowe koncowki ? przez ktore jst wieksze prawdopodbieniesto przebitki.......u mnie jak gosc gazzakladal i w jednym i drugim samochodzie zaraz mi scigal zmoich beru te metalowe koncowki............ na beru mam zrobione okolo 24 tys na gazie i zero problemow......



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr sty 10, 2007 22:21

a moze to po prostu nie kable tylko coś innego - w mk3 lubi przepuszczac np cewka. :bigok:


TDPower

przemopiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt gru 08, 2006 04:02
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Kable

Post autor: przemopiek » śr sty 10, 2007 23:19

Zaglondałem po ciemku i na kabelkach nic sie nie dzieje żadnych iskier. Czyli raczej nie kable
wkońcu mają miesiąc.
Zobacze ten palec i kopulke a w końcu cewke


przemo

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 210 gości