Strona 1 z 1
jak wymienić termostat w ADY?
: pn sty 08, 2007 17:45
autor: kapalek
jak w temacie. zdecydowałem sie jednak na zmiane bo dziś w trasie pokazywał mi 75 a przecież dośc ciepło na dworze. no i kupiłem wahlera.czy dużo przy tym roboty?mało dośiwadcziny będzie miał dużo kłopotów?
: pn sty 08, 2007 18:09
autor: Szosownik
przeglądając forum natknęłem się na fotki jak wymienić termostat krok po kroku
wpisz w "szukaj" to myślę że znajdziesz bo ja nie pamiętam w którym temacie to było
tematy się powtarzają i są wałkowane cały czas
pozdro
[ Dodano: 08 Sty 2007 17:12 ]
napewno musisz poluzować pompę od wspomagania i przesunąć ją trochę na bok i pokażą ci się 2 śruby od krućca który trzeba wykręcić i pokaże ci się termostat
: pn sty 08, 2007 18:16
autor: Paweł Marek
Problem jest tylko taki że trzeba odkręcić pompę wspomagania i opuścić ją w dół, bez odkręcania węży od niej. Jedna ze śrób od pompy jest na klucz 16 i trzeba się w taki zaopatrzyć.
Termostat jest w kolanku pod pompą. Dwie śróbki 10. Przy zakładaniu bardzo dokładnie ułożyć uszczelkę. Jeśli to jest oring, to najpierw włożyć termostat, potem oring, na to kolanko. Bo jak się źle ułoży uszczelka to będzie ciec.
: pn sty 08, 2007 18:40
autor: fuks
taka sama filozofia bedzie jak sie ma klimatyzacje? bo slyszalem ze to jeszcze wiecej roboty.
Dzis z ciekawosci bylem u mechaniora to powiedzial ze roboty w ch** i ze koszt to kolo 100 zl za sama robote.
Prawda czy falsz?
: pn sty 08, 2007 18:44
autor: Paweł Marek
fuks pisze:taka sama filozofia bedzie jak sie ma klimatyzacje? bo slyszalem ze to jeszcze wiecej roboty.
Dzis z ciekawosci bylem u mechaniora to powiedzial ze roboty w ch** i ze koszt to kolo 100 zl za sama robote.
Prawda czy falsz?
klimatyzacja nie robi żadnej różnicy, nic nie przeszkadza. Roboty oszem, głównie z tą pompą trochę jest. Jeśli nie masz zaplecza, czyli garażu, wszystkich kluczy itd, to 100 złotych nie wydaje mi się wygórowaną ceną. Krótką mówiąc z godzinkę roboty jest, a mechanicy tak sie cenią.