Witam.
Jakiś czas temu pisałem o tym jak to spaprało mi się pokrętło od ustawiania kierunku nawiewu. W skrócie: ząbki nie łapią i jak się kręci to słychać terkot no i potem nie daje się wrócić do ustawień krańcowych. Po rozkręceniu, okazało się, że to wina tych zębatek, ale konkretnego uszkodzenia nie znalazłem. Zakupiłem więc nowy panel i dostałem go razem z cięgnami. No i tu moje pytanie
Czy muszę rozebrać cała konsole i deske by zamontować nową konsolę z zębatką? Nie można jakoś odczepić cięgien i zaczepić starych - ja tam widze takie metalowe blaszki niedaleko mocowania cięgien do konsoli - ale siedzą mocno i mam dylemat czy tego nie da się odczepić i zamocować tylko samej nowej konsolki po czym zaczepić nowe cięgna.
Ogólnie pewnie na wiosne, w ciepły dzień siadłbym i porozkręcał w sobotę całość, ale obawiam się demontażu, bo w kierownicy i w miejscu schowka mam poduchy powietrzne - nie chciałbym coś tam napaprać - bo jakoś słabo mi te naprawy wychodzą (ostatnio jak naprawiałem reflektor, który nie świecił udało mi się zwalić regulację pionową i teraz prawy świeci 10 cm wyżej niż lewy ).
Wszelkie informacje i porady mile widziane. Dzięki.
Wymiana panelu nawiewu i klimatyzacji
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czytałem, ale tam nie ma tego czego szukam. Panel sobie demontowałem już i wiem jak go odkręcić i przykręcić. A moje pytanie dotyczy cięgien - widać je na zdjęciach. Na forum właśnie czytałem, że jak cięgno spadło od strony panelu nawiewu to nie ma problemu, ale gdy spadło tam to może czekać rozbiórka dechy. Uprzedzam linki z instrukcją do robioru Passata też widziałem i książkę z demontażem deski golfa też mam w domu. Mi, jak wskazuje w poście, chodzi o możliwość zaczepienia do nowego panelu starych cięgien - i konkretnie o te blaszki - czy da sie je zdejmować i zakładać - oraz jak to zrobić żeby nie skopać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 195 gości