Strona 1 z 2

Gaśnie przy skręcie w prawo

: sob sty 06, 2007 17:08
autor: prezesik25
Cześć!

Mam mały problem:

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że gdy jest mało paliwa w zbiorniku (1-2 czerwone kreski na wskażniku) to przy skręcie w prawo auto chwilowo zaczyna gasnąć, podtrzymując na biegu auto za chwilkę załapuje i jedzie dalej.

Zaznaczę, że gdy jest 1/4 zbiornika, to nie ma takich problemów.

Czy jest to wina, zamałego poziomu paliwa w zbiorniku?
Czy jest możliwe, że paliwo przemieszcza się na dnie zbiornika i pompka paliwowa ma chwilowy niedobór paliwa?

Chcę jeszcze zaznaczyć, że autko jest zagazowane, a na gazie takiego problemu nie ma.

Bardzo proszę wypowiedzcie się na ten temat.

Dzięki.

Pozdro

: sob sty 06, 2007 17:14
autor: dziejo
nie dopuszczaj do takiej sytuacji aby był mały stan (rezerwa) benzyny pompa paliwa to wrazliwy element układu zasilania!!!!!!!!!!!!!!!!! dodam jeszcze wskaznik może pokazywać błędnie tzn zawyżać stan paliwa lub zaniżac trzba brać poprawkę na to i 1/4 baku to jest min jakie powinno być podczas uzytkowania samochodu z LPG

: sob sty 06, 2007 17:17
autor: prezesik25
O.K. - zaleję więcej paliwa (nawet jak go kupiłem, to było ponad pół zbiornika).

Ale czy w VW jest możliwe, że paliwo aż tak przemieszcza się w zbiorniku?
Nie ma żadnych przegród?

: sob sty 06, 2007 17:32
autor: dziejo
prezesso25 pisze:Ale czy w VW jest możliwe, że paliwo aż tak przemieszcza się w zbiorniku?
ZBIORNIKA jest z tworzywa i nie ma przegród

: sob sty 06, 2007 17:36
autor: Christopherek
to nie skręcaj w prawo tylko zawsze w lewo :bigok: sorki za żarcik.a poważnie to nalej paliwa i zobaczysz

: sob sty 06, 2007 19:36
autor: Atomic10
Jest to mozliwe. Jak miałem malo paliwa w MK2 i jechałem pod góre to potrafił mi zaczać szarpać. u CIbei jest tak samo tylko ze przy skrecie w prawo paliwo sie przemieszcza i pompka pobiera powitrze zamaist paliwa. bardzo niebezpieczna sytuacja poniewaz mzoe dojsc do uszkodzenia pomy w wyniku braku smarowania/chłodzenia. Przy LPG nalezy miec w baku wiecej paliwa niz rezewra zeby nie narazić sie na wydatki.

Pozdrawiam

Gaśnie przy sktecaniu w prawo

: sob sty 06, 2007 19:52
autor: Chicken20091986
dlugo Ci tak sie dzieje?? u kolesia w III 1.8 po ok. miesiacu jak mu zaczoł gasnąć przy skrecaniu padł moduł cewka nie wiem czy to ma jekieś znaczenie co do twojego przypadku moduł z cewką 180zł i wymiana ok 50 zł pozdrawiam :satan:

: sob sty 06, 2007 19:57
autor: dziejo
dlugo Ci tak sie dzieje?? u kolesia w III 1.8 po ok. miesiacu jak mu zaczoł gasnąć przy skrecaniu padł moduł cewka nie wiem czy to ma jekieś znaczenie
ale powiem ci że na forum jakis czas temu równiez ktoś pisał o takim przypadku :bigok: chyba ze myslimy o tym samym. ale faktycznie wcześniej nawet nie skojarzyłem :blush:
tak czy inaczej nie nalezy dopuszczać do krytycznego stanu paliwa w zbiorniku jak to czyni kolega

: ndz sty 07, 2007 10:59
autor: prezesik25
Christopherek
O.K. będę zawsze skręcał w prawo :hmm:

Zalałem ponad pół zbiornika i jest O.K.
Ja też tak myślałem, że pompka łapie wtedy chwilowo powietrze.

Dzięki wam za poradę

: ndz sty 07, 2007 16:50
autor: pciuch
Uważaj, bo zakup pompy paliwowej to dosć duży wydatek :chytry: A jak już wspominali inni to czuły element.
Ja do swojego 1.8 szukałem parę miechów :grrr:

: ndz sty 07, 2007 17:09
autor: Paweł Marek
prezesso25 pisze:Czy jest możliwe, że paliwo przemieszcza się na dnie zbiornika i pompka paliwowa ma chwilowy niedobór paliwa?
jeśli jest źle zamontowana, jeśli już była zmieniana, to ktoś np kosz na nią połamał albo coś w tym stylu

: pt mar 06, 2009 09:34
autor: pelsonpnk
Dołączam się do tematu ponieważ mam ten sam problem, przy skręcie w prawo gaśnie (nie zawsze). Czy niski poziom benzyny w baku może mieć na to wpływa skoro jeżdżę na gazie?Zauważyłem też, że czasami właśnie przy skręcie robi się tak jakby jakieś zwarcie (na chwilę gaśnie wszystko, ułamek sekundy), co może być przyczyną tego zjawiska?

: pt mar 06, 2009 10:01
autor: prezesik25
Ooo! Widzę, ze odświeżono mój temat :)

Jeden koleś mówił mi, że pierwsze roczniki MK3 miały starego typu zbiorniki paliwa, czyli takie, które nie miały zagłębienia na smoka pompki, czyli jak paliwo się przemieszcza to pompka łapie powietrze i wtedy jest "buuu..." potem znowu łapie. Lepiej mieć powyżej 1/4 paliwa w zbiorniku.

: pt mar 06, 2009 10:04
autor: thomas_pl
Po pierwsze starajcie sie nie dopuzczac do sytuacji, ze jezdzicie na "oparach".
A kiedy ostatnio wymienialiscie filtr paliwa? :bajer:
Mialem podobny problem, ze jak bylo malo paliwa to kiepsko ciagnal, przygasal gdy byl przechylony, wymiana filtru paliwa rozwiazala sprawe :)

Pozrawiam :bigok: