Obrotomierz lekko wariuje
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obrotomierz lekko wariuje
Witam,
dałem auto do warsztatu na wymiane wszystkich filtrów i oleju. teraz po wymianie zawiesza mi sie obrotomierz, tj. jak chamuje to wskazówka spada do 0,5 tys obr (silnik pracuje prawidłowo) a jak ruszam to zanim wejdzie na prawidłowe obroty to musze ostrzej przygazować.
czemu tak się dzieje???
dałem auto do warsztatu na wymiane wszystkich filtrów i oleju. teraz po wymianie zawiesza mi sie obrotomierz, tj. jak chamuje to wskazówka spada do 0,5 tys obr (silnik pracuje prawidłowo) a jak ruszam to zanim wejdzie na prawidłowe obroty to musze ostrzej przygazować.
czemu tak się dzieje???
Ostatnio zmieniony sob sty 06, 2007 14:59 przez elpaso, łącznie zmieniany 1 raz.
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
może goście w warsztacie coś wzruszyli-kabel W na alternatorze,u kolegi w reno 21 wymieniłem alternator to obrotek chodził tylko przy obciążeniu-np włączone światła,wycieraczki.
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
dzieki za info [trzeba bedzie popatrzec]
mam jeszcze dwie sprawy:
1) jak ostrzej przygazuje to idzie spora czarna chmura; z tego co pczytałem to przyczyn może byc wiele i nie wiem co zrobić
2) coś mi brzęczy w liczniku wprostproporcjonalnie do predkości, pewnie to od linki i tu moje pytanie czy łatwo się wymienia linke, tzn czy musze całą deche zdjąć ??
[ Dodano: 06 Sty 2007 00:10 ]
dodam jeszcze ze przed wymiana tego wszystkiego obr biegu jałowego były około 1000-1100 ( miałem mały wyciek oleju i było go mało) a teraz jest oleju na maxa i obr - 900
mam jeszcze dwie sprawy:
1) jak ostrzej przygazuje to idzie spora czarna chmura; z tego co pczytałem to przyczyn może byc wiele i nie wiem co zrobić
2) coś mi brzęczy w liczniku wprostproporcjonalnie do predkości, pewnie to od linki i tu moje pytanie czy łatwo się wymienia linke, tzn czy musze całą deche zdjąć ??
[ Dodano: 06 Sty 2007 00:10 ]
dodam jeszcze ze przed wymiana tego wszystkiego obr biegu jałowego były około 1000-1100 ( miałem mały wyciek oleju i było go mało) a teraz jest oleju na maxa i obr - 900
- piotrpotrzebny
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
- Lokalizacja: Doncaster UK
- Kontakt:
wg mnie to dobrze takie obroty powinny bycelpaso pisze:a teraz jest oleju na maxa i obr - 900
elpaso pisze:i tu moje pytanie czy łatwo się wymienia linke, tzn czy musze całą deche zdjąć ??
niestety musisz cala deche rozlozyc.
ale nie przejmuj sie bo nie ma z tym duzo roboty
tu masz opisane co i jak: LINK
pozdro
p.s. aaaa i jak bedziesz kupowal linke to daj znac ile placiles:) mnie tez to czeka
EDIT
w sumie mam podobny problem wiec podepne link do mojego tematu
mam nadzieje ze nikt nie bedzie mial mi tego za zle
MOJ TEMAT
elpaso, Mnie to wyglada poprostu na lozny, albo zaolejony pasek Moze Ci pasek uciaprali olejemn przy wymianie i Ci sie teraz slizga, ale nie piszczy... Sprawdz stan paska. Ja mam tak, tylko mi piszczy jak sqr...
[ Dodano: Nie Sty 07, 2007 09:59 ]
elpaso, jesli kopci na czarno przy przygazowanie, to niemasz sie czym martwic... Poprostu diesle tak maja, zobacz ze nawet nowe kopca na czarno... Gorzej jak na niebiesko albo na wolnych obrotach
CU
[ Dodano: Nie Sty 07, 2007 09:59 ]
elpaso, jesli kopci na czarno przy przygazowanie, to niemasz sie czym martwic... Poprostu diesle tak maja, zobacz ze nawet nowe kopca na czarno... Gorzej jak na niebiesko albo na wolnych obrotach
CU
Czas na jakiś zabytek :>
acha spoko dzięki
a powiedzcie mi jeszcze jedno: na jakiej zasadzie działa obrotomierz??? czy ma związek z tą linką co idzie do licznika czy jakoś inaczej???? i gdzie ta linka od licznika jest wetknięta [w skrzyni gdzieś]?? i czy łatwo się to wymienia z tej strony [bo od strony licznika już wiem]
z góry dzieki za info
a powiedzcie mi jeszcze jedno: na jakiej zasadzie działa obrotomierz??? czy ma związek z tą linką co idzie do licznika czy jakoś inaczej???? i gdzie ta linka od licznika jest wetknięta [w skrzyni gdzieś]?? i czy łatwo się to wymienia z tej strony [bo od strony licznika już wiem]
z góry dzieki za info
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
obrotek sygnal bierze z alternatora i jest to sygnal elekrtyczny nie ma zadnego polaczenia z linkaelpaso pisze:acha spoko dzięki
a powiedzcie mi jeszcze jedno: na jakiej zasadzie działa obrotomierz??? czy ma związek z tą linką co idzie do licznika czy jakoś inaczej???? i gdzie ta linka od licznika jest wetknięta [w skrzyni gdzieś]?? i czy łatwo się to wymienia z tej strony [bo od strony licznika już wiem]
z góry dzieki za info
linka od licznika jest w skrzyni na slimaku
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 261 gości