Strona 1 z 1
					
				OBROTOMIERZ
				: czw sty 04, 2007 18:46
				autor: narrow84
				Witam
Niestety nie moge znalezc inf. w wyszukiwarce. Chcialbym wiedziec czy w golfie 1,9 TD z 1992 mozna zmienic licznik z zegarem na zawierajacy obrotomierz. Jaki bedzie pasowal ( z jakich silnikow i lat) oraz jak to zrobic?? Czy trzeba zmieniac cos oprocz licznika.
PS. Mona probowac z obrotkami z benzyn albo zwyklego diesla??
Z gory dzieki za odpowiedz  
  
 
 
 
 dla wszystkich
 
			 
			
					
				
				: czw sty 04, 2007 18:52
				autor: dziejo
				narrow84 pisze:l ( z jakich silnikow
????? z td  
Czy trzeba zmieniac cos oprocz licznika. 
 inedks  prędkości musi być ten sam   a podłączenie  jeżeli  będzie  na  1 kostke  to  nic  nie musisz przerabiać podłączasz i juz!   w nowszych  modelach   93, 94, td  miały obrotki
 
			 
			
					
				
				: czw sty 04, 2007 20:19
				autor: Bartez2E
				z tego co wiem to obrotomierz w dieslach dostaje impulsy od alternatora(jakiś impulsator tam jest czy cuś) byś musiał sprawdzić czy masz takowy
			 
			
					
				
				: czw sty 04, 2007 20:31
				autor: kaczor4011
				dziejo pisze:inedks prędkości musi być ten sam a podłączenie jeżeli będzie na 1 kostke to nic nie musisz przerabiać podłączasz i juz! w nowszych modelach 93, 94, td miały obrotki
 z opisu wychodzi ze to mk3 a one byly tylko na jedna kostke i nie mialy indexu bo byly sterowane elektrycznie zasada jest taka ze musi to byc licznik od diesla albo tubodiesla od tdi nie podejdzie bo on bierze sygnal z kompa
Bartez2E pisze:(jakiś impulsator tam jest czy cuś) byś musiał sprawdzić czy masz takowy
 na alternatorze musi byc wyjscie W (daje sygnal do obrotka) a jak nie ma to mozna jakos dolutowac na 
www.elektroda.pl jest opis co  i jak  

 
			 
			
					
				
				: czw sty 04, 2007 21:20
				autor: dziejo
				kaczor4011 pisze:od diesla albo tubodiesla od tdi nie podejdzie
????????????????nie rozumiem
 
			 
			
					
				
				: pt sty 05, 2007 00:06
				autor: kaczor4011
				licznik od tdi bierze sygnal do obrotka z komputera sterujacego  w dieslu i zwyklym turbodieslu z alternatora z wyjscia W