OBROTOMIERZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

narrow84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw sty 04, 2007 18:20
Lokalizacja: WOJ. ŁÓDZKIE

OBROTOMIERZ

Post autor: narrow84 » czw sty 04, 2007 18:46

Witam

Niestety nie moge znalezc inf. w wyszukiwarce. Chcialbym wiedziec czy w golfie 1,9 TD z 1992 mozna zmienic licznik z zegarem na zawierajacy obrotomierz. Jaki bedzie pasowal ( z jakich silnikow i lat) oraz jak to zrobic?? Czy trzeba zmieniac cos oprocz licznika.

PS. Mona probowac z obrotkami z benzyn albo zwyklego diesla??

Z gory dzieki za odpowiedz :bigok: :bigok: :bigok:

:kufel: dla wszystkich
Ostatnio zmieniony czw sty 04, 2007 19:05 przez narrow84, łącznie zmieniany 1 raz.


Narrow

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sty 04, 2007 18:52

narrow84 pisze:l ( z jakich silnikow
????? z td
Czy trzeba zmieniac cos oprocz licznika.
inedks prędkości musi być ten sam a podłączenie jeżeli będzie na 1 kostke to nic nie musisz przerabiać podłączasz i juz! w nowszych modelach 93, 94, td miały obrotki



Bartez2E
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob gru 09, 2006 18:53
Lokalizacja: KUJ-POM

Post autor: Bartez2E » czw sty 04, 2007 20:19

z tego co wiem to obrotomierz w dieslach dostaje impulsy od alternatora(jakiś impulsator tam jest czy cuś) byś musiał sprawdzić czy masz takowy



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » czw sty 04, 2007 20:31

dziejo pisze:inedks prędkości musi być ten sam a podłączenie jeżeli będzie na 1 kostke to nic nie musisz przerabiać podłączasz i juz! w nowszych modelach 93, 94, td miały obrotki
z opisu wychodzi ze to mk3 a one byly tylko na jedna kostke i nie mialy indexu bo byly sterowane elektrycznie zasada jest taka ze musi to byc licznik od diesla albo tubodiesla od tdi nie podejdzie bo on bierze sygnal z kompa
Bartez2E pisze:(jakiś impulsator tam jest czy cuś) byś musiał sprawdzić czy masz takowy
na alternatorze musi byc wyjscie W (daje sygnal do obrotka) a jak nie ma to mozna jakos dolutowac na www.elektroda.pl jest opis co i jak :bigok:


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sty 04, 2007 21:20

kaczor4011 pisze:od diesla albo tubodiesla od tdi nie podejdzie
????????????????nie rozumiem



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pt sty 05, 2007 00:06

licznik od tdi bierze sygnal do obrotka z komputera sterujacego w dieslu i zwyklym turbodieslu z alternatora z wyjscia W


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 342 gości