Strona 1 z 1

Spadające obroty

: czw sty 04, 2007 14:05
autor: Czara
Czy to normalne jak na postoju na wolnych obrotach przy kręceniu kierwonica spadaja ( falują ) obroty? mam wspomaganie, silnik 1,6 ABU

: czw sty 04, 2007 14:41
autor: Adamtd
Czara pisze:spadaja ( falują ) obroty?
Wszystko zależy jak bardzo spadają.
Troszkę mogą zafalować bo pojawia się nagle obciążenie dla silnika

: czw sty 04, 2007 17:50
autor: Atomic10
Dokładnie troszke moga spasc poniewaz pompa ze wspomagania zaczyna pracowac co obciąza silnik. Napisz dokadnie o jakie wartosci spadaja te obroty.

Pozdrawiam

: czw sty 04, 2007 21:56
autor: marek2907
Atomic10 pisze:Napisz dokadnie o jakie wartosci spadaja te obroty.
jeśli falują w granicach ok 50obr/min to jest to normalne jeśli więcej to już niebardzo
umnie np: obrotomierz nawet niedrgnie tylko słyszę ze silnik ma ciut cięzej

: pt sty 05, 2007 08:26
autor: Czara
potrafją nawet spaść o 200 to chyba sporo?? jak "pompuje" hamulcem to też troche spadają tylko że już powiedzmy ze 100.

: pt sty 05, 2007 13:45
autor: Adamtd
Czara pisze:potrafją nawet spaść o 200 to chyba sporo?? jak "pompuje" hamulcem to też troche spadają tylko że już powiedzmy ze 100.
No troszkę za dużo. A jakie obroty na jałowym utrzymuje Ci silnik i jak szybko gdy spadną wracają do normy?

: pt sty 05, 2007 21:04
autor: Czara
utrzymuje obroty w granicach 650-700, a wracają do normy po ~2sek.

: pt sty 05, 2007 21:44
autor: Adamtd
Czara pisze:utrzymuje obroty w granicach 650-700, a wracają do normy po ~2sek.
Ja tak po chwili zastanowienia, powiem, że owszem, reakcja krokowca jest zbyt wolna, ale jest i silnik nie gaśnie. Więc jeśli o mnie chodzi to ja bym się tym jeszcze nie przejmował

: pt sty 05, 2007 22:09
autor: marek2907
Adamtd pisze: Więc jeśli o mnie chodzi to ja bym się tym jeszcze nie przejmował
ale miej sie na baczności licho nie śpi i kiedyś ci ten krokowiec numer wywinie :crazy:

: pt sty 05, 2007 22:25
autor: Czara
hmm a można tego krokowca jakoś podregulować żeby były troche większe obroty? a jesli tak to by coś dało?

: pt sty 05, 2007 22:56
autor: Adamtd
Czara pisze:hmm a można tego krokowca jakoś podregulować żeby były troche większe obroty? a jesli tak to by coś dało?
Nie i nie. Obroty biegy jałowego masz takie jak przewidział producent. Jakbyś miał nawet większe to i tak obroty by spadały - nie tędy droga

: pt sty 05, 2007 23:52
autor: Atomic10
moze dawka paliwa z auboga i tak traci moc czego obajwem jest spadek obrotów podczas obciazenia pracujaca pompa wspomagania.

Pozdrawiam

: sob sty 06, 2007 00:31
autor: Jacenty85
Proponuje stwierdzić na kompie, jak bardzo obroty spadają. Kiedyś wydawało mi się, że spadają do 300, tymczasem spadały tylko 40:). Obrotomierze w Golfach są dość niedokładne. Jeśli spada wiecej niż o 200, proponuje sprawdzić krokowca a w szczególności zapłon. Z doświadczenia wiem, że zbyt przyspieszony zapłon powoduje gwałtowne spadki obrotów np. podczas kręcenia kierownicą, czy wciśnięcia sprzęgła w czasie hamowania silnikiem, przy około 1000 obrotów. pozdrawiam

: pn sty 08, 2007 11:11
autor: Czara
Z tym przyśpieszeniem zapłonu to może być to.
Mechanik mi ostatnio troche go przyspieszył o 3 stopnie czy milimetry. Być może to od tego, wpadne do niego w tym tygodniu i sprawdzimy na zwykłym ustawieniu.

Dam znac czy to to :)