Strona 1 z 1

Kontrolka oleju ciągle pipczy...

: śr sty 03, 2007 20:10
autor: Splo
Witam mam poważny problem posiadam golfa gto2.0 v8 z 96 roku przebieg 240 tys. Gdy mocno przyśpieszam autem lub gdy silnik wchdozi na wysokie obroty nagra zaświeta się i pipczy kontrolka oleju niewiem co ejst. niedzieje się to zawsze... raz chodzi dobrze i można cisnąć a raz co chwile się zapala i się drze musze wtedy zgasić silnik i ponownie odpalić wtedy się uspokaja ale za chwle dzieje się to samo. Auto było sprawdzane przez mechanika komputerowo i wogule i niewykrył żadnych błędów. Niewiem co jest niewiem od czego to zależy... bardzo mnie nurtuje ten problem ponieważ niewiem czy jechać czy się zatrzymeć. NIewiem czy to błąd w elektronice czy co :|.
JEszcze jeden problem który mam to silnik w trrazie niełąpie mi odpowiedniej temperatuwry tylko utrzymuje się na poziomie 60 ( na polu około zera ).
Prosze mi pomóc bo bardzo przyrke jest gdy podczas jazdy zapala się kontrolka oleju i się drze... a silnik niby sprawny w 100%

[ Dodano: 03 Sty 2007 19:13 ]
A jeszcze jedna uwaga działo się to przed wymianą oleju. gdy go wymieniłem wraz z filtrem problem znikł i było ok. teraz auto postało 3 tygodnie bo mnie niebyło. odpalam i problem jest spowrotem POMOOOOCY

Re: Kontrolka oleju ciągle pipczy...

: śr sty 03, 2007 20:23
autor: Mabu
Splo pisze:Witam mam poważny problem posiadam golfa gto2.0 v8 z 96 roku przebieg 240 tys. Gdy mocno przyśpieszam autem lub gdy silnik wchdozi na wysokie obroty nagra zaświeta się i pipczy kontrolka oleju niewiem co ejst. niedzieje się to zawsze... raz chodzi dobrze i można cisnąć a raz co chwile się zapala i się drze musze wtedy zgasić silnik i ponownie odpalić wtedy się uspokaja ale za chwle dzieje się to samo. Auto było sprawdzane przez mechanika komputerowo i wogule i niewykrył żadnych błędów. Niewiem co jest niewiem od czego to zależy... bardzo mnie nurtuje ten problem ponieważ niewiem czy jechać czy się zatrzymeć. NIewiem czy to błąd w elektronice czy co :|.
JEszcze jeden problem który mam to silnik w trrazie niełąpie mi odpowiedniej temperatuwry tylko utrzymuje się na poziomie 60 ( na polu około zera ).
Prosze mi pomóc bo bardzo przyrke jest gdy podczas jazdy zapala się kontrolka oleju i się drze... a silnik niby sprawny w 100%

[ Dodano: 03 Sty 2007 19:13 ]
A jeszcze jedna uwaga działo się to przed wymianą oleju. gdy go wymieniłem wraz z filtrem problem znikł i było ok. teraz auto postało 3 tygodnie bo mnie niebyło. odpalam i problem jest spowrotem POMOOOOCY
Moze byc zwarcie w przewodzie z czujnika cisnienia oleju


A co do temperatury to zobacz czy termostat nie siadł, bo stawiam na termostat ze padł .

: pt sty 05, 2007 00:51
autor: lukasz1824
hej ja jestem pewny ze to jest papa olejowa bo mkialem ta sama sytuacje

: pt sty 05, 2007 00:56
autor: RobertP
lukasz1824 pisze:hej ja jestem pewny ze to jest papa olejowa bo mkialem ta sama sytuacje
jak oleju nie bierze to też stawiam na pompę olejową lub jakieś
"kluchy olejowe (jak budyń)" w obiegu w co wątpię i niezmiernie rzadko się zdarza

: pt sty 05, 2007 19:10
autor: fajnyfacet70
KOLEGO JAK JESZCZE NIE NAPRAWIŁEŚ TO cI PODPOWIEM IŻ MASZ WALNIĘTY CZUJNIK NI NIEBIESKI TYLKO TEN DOLNY ALBO MASZ ZA SŁABE CIŚNIENIE OLEJU. CZUJNIK DOLNY JEST ZA TO ODPOWIEDZIALNY I WTEDY PISZCZY. POZDRAWIAM

: pt sty 05, 2007 20:56
autor: SaNoN
zgadzam sie na 100% jest to czujnik oleju!!! taka sama sytuacja byla u mnie!

pzdr.

: sob sty 06, 2007 16:32
autor: fajnyfacet70
nie wiem czy wysłało mi prywatną wiadomość.
podłącz niebieski czujnik ( proponuję kupić nowy- koszt około 11 pln-klucz nr 24) jak wymiana nie pomoże to w dolnej części silnika( patrząc od góry) znajduje się 2 czujnik, który sądze ze jest powodem. jak go nie znajdziesz to pojedź na pierwszy lepszy zakład i zapytaj się gdzie on jest. nie odłączaj przewodów bo jak naprawdę stracisz ciśnienie to nie b ędziesz wiedział kiedy i zatrzesz. powodzenia.

: ndz sty 07, 2007 10:28
autor: Splo
Ok rozumie. Ale ten czerwony czujnik znajduje sie tez po prawej stronie?? Bo niebieski mam
uwzględnie u góry po prawej stronie silnika jeśli stoje przed maską... czerwonego niemogę znaleźć

: ndz sty 07, 2007 12:08
autor: Zoltecek
czesc
ja miałem ten sam problem jak silnik był zimny to nic nie piszczało jak sie rozgrzał to przy 2000rpm zaczynał piszczec, pojechałem do warsztatu zeby mi cisnienie najpierw zmierzyli na pompie(tobie tez to proponuje) okazało sie ze cisnienie jest bdb wiec mechanior powiedział ze to czujnik cisnienia (u mnie jest brazowy od wysokich obrotow)po wymianie niby było chwilke lepiej ale ciagle to samo, pozniej ktos mi powiedział ze to moze byc wina oleju zmieniłem na gestrzy i było to samo, *#cenzura#***a mnie brała jak mi to piszczało,chciałem to nawet odłaczyc co sie okazało to 1 z 4 panewek była peknieta a ja na niej byłem 2 razy w niemczech 4razy 2500km