Strona 1 z 1

Drydni stuka po odpaleniu

: śr sty 03, 2007 19:29
autor: ariel393
Witam wszystkich fanów vw. Prosze o pomoc po odpaleniu autka cos lekko jakby stuka czy bije pod spodem autka tak w okolicy katalizatora przez 10 sekut za każdym razem autko po rozgrzaniu silnika ma za duże obroty prosze o pomoc

: śr sty 03, 2007 19:50
autor: eidos
jaki masz silnik?

: śr sty 03, 2007 19:58
autor: ariel393
1.8 gt 66kw RP

: śr sty 03, 2007 20:03
autor: eidos
zobacz czy nie brzeczy oslona katalizatora, albo wyzej taka aluminiowa blacha oslaniajaca rure. A obroty przez 10 sek jak sa za duze a potem wracaja do normy to nie ma sie czym przejmowac. Za ssanie odpowiada niebieski czujnik na kruccu

: śr sty 03, 2007 20:16
autor: ariel393
Nie przyjacielu żle zrozumiałeś lub żle ja napisałem chodzi o to że jak silnik jest już ciepły to obroty są wysokie na luzie a jak wrzucam 1 to podczas ruszania obroty spadają autko prawie gasnie ale po dodaniu gazu obroty wzrastają prosze SOS

: śr sty 03, 2007 21:28
autor: kwas
Co do stukania to niewiem ale co do obrotów sprawdź czy nie ssie Ci gdzieś lewego powietrza ja tak miałem.

: śr sty 03, 2007 22:30
autor: eidos
ariel393 pisze:Nie przyjacielu żle zrozumiałeś lub żle ja napisałem chodzi o to że jak silnik jest już ciepły to obroty są wysokie na luzie a jak wrzucam 1 to podczas ruszania obroty spadają autko prawie gasnie ale po dodaniu gazu obroty wzrastają prosze SOS
Jesli dobrze rozumię to jak masz ciepły silnik i stoisz w miejscu to obroty sa wysokie. Najpierw napisz ile one wynosza i czy np faluja.
Jeśli sa w granicy 1000 to prawdopodobnie ssanie sie nie wylancza. Skoro tak to niebieski czujnik moze byc do wymiany. Jesli obroty sa wyzsze, to moze byc inny problem.

: pt sty 05, 2007 22:23
autor: ariel393
Nie obroty są powyrzej 1000 jakieś 1100 1300 zależy jaki ma chumor dostaje ciepłoty i zaczyna fisiować LUDZIESZ POMUSZCIERZ NNNNNNNNOOOOOO