Strona 1 z 1

MRUGAJACA KONTROLKA OLEJU OLEJU W MK3

: śr sty 03, 2007 11:37
autor: GT1.8
WITAM.
W MOIM MK3 GDY SILNIK JEST CIEPLY ZACZYNA PISZCZEC I MRUGAC KONTROLKA OLEJU??!!MAM DO WAS PYTANIE CZY KTORYKOLWIEK Z WAS SPOTKAL SIE U WAS Z TAKIM INCYDENTEM??MOJ KOLEGA MIAL TAK SAMO I PO OGLEDZINACH MECHANIKA STWIERDZONO" MISKA OLEJOWA POSIADA 2 CZUJNIKI KTORE NAWZAJEM SIEBIE OSZUKUJA I WYSYLAJA SYGNAL DO KOMPUTERA"-TEN MECHANIK PEWNO kupa SIE ZNAL!!!
I MAM PYTANKO JAKI DOBRAC OLEJ DO MOJEGO GOLFA GT 1.8 PONIEWAZ MUSZE GO WYMIENIC A NIEZABARDZO WIEM JAKI TERAZ JEST WLANY A NIGDZIE NIC NIEPISZE!!!
I JESZCZE JEDNO- W JAKIEJ CENIE MOZNA JUZ KUPIC DOBRY FILTR OLEJU I PALIWA??
A TAK POZA TEMATEM CZY MA KTOS Z WAS FILTR STOZKOWY ??ILE TO DAJE MOCY I CZY NAPRAWDE WARTO??
PROSZE O POMOC I O PROPOZYCJE.
POZDRAWIAM TOMEK Z KATOWIC
Obrazek

: śr sty 03, 2007 12:42
autor: Jerzas
Co do kontrolki oleju, to ja bym sprawdził czy przy czujniku wtyczka dobrze kontaktuje.
Może trzeb wymienic czujnik. W tej chwili nie powiem ci gdzie znajduje sie czujnik cisnienia oleja, ale jesli nikt inny Ci nie pomoże to sprawdze w domu i jutro napisze.
Co do oleju: Jesli nie wiesz jaki był to dla bezpieczenstwa wlej olej półsyntetyczny.
No bo jesli teraz nasz np półsyntetyk to nie można wlac syntetycznego, a jesli mineralny to pólsyntetyk mozesz smialo wlac .
Koledzy na forum piszą, że oleje Mobil.10W40 są dobre.
Jesli Ci silnik bierze olej to wlej mineralny 15W40 tez np Mobil.
W każdym razie nie lej syntetycznego dla bezpieczenstwa.
Filtr oleju to 20-30 zl a paliwa tez w tych granicach albo mniej. Poszukaj sobie na allegro.
Stożka nie mam i z tego co wiem to stożek,żeby spełnial swoja funkcje to nie może zasysać ciepłego powietrza znad silnika co wymago troche zabawy.
Możesz sobie włożyć spotrowy wkład bawełniany K&N:
http://moto.allegro.pl/item152462245_k_ ... vento.html
To jest kompromis i nie wymaga przeróbek.

: śr sty 03, 2007 13:14
autor: SToRM
A moze panewki sie juz koncza i nie trzyma cisnienia? :D

: śr sty 03, 2007 13:26
autor: szpak
mi kontrolka mrugała po wymianie oleju i filtra jest okej

: śr sty 03, 2007 20:16
autor: Splo
Mam tak isam problem ile może kosztowac wymiana panewek?? jest możliwa??

: śr sty 03, 2007 20:32
autor: gopiter
Jak bedziesz kupowal filtr oleju to nie kupuj Filtrona.Najlepiej kup MAN'a lub oryginal w ASO.

: czw sty 04, 2007 01:20
autor: Pi
U mnie migała, bo czujnik nie kontaktował. Rozłożyłem, złożyłem i od tej pory spokój.

BTW czemu nie filtrona? :)

: czw sty 04, 2007 01:28
autor: gopiter
Pi pisze:czemu nie filtrona? :)
Good joke :rotfl:

: czw sty 04, 2007 01:40
autor: Pi
gopiter pisze:Good joke :rotfl:
Na serio nie wiem, przejechałem na filtronach póki co 18500km i odpukać nic się nie dzieje, poza tym, że same się odkręcają. ;)

: czw sty 04, 2007 10:04
autor: gopiter
Z tego co wiem ludzie maja problemy z migajacymi kontrolkami oleju na filtrach filtrona.Czesto po zmianie na MAN'a problem znika.O ile dobrze pamietam filtron jest "za rzadki" przez co jest swobodniejszy przeplyw oleju przez filtr i spada cisnienie.Jak cos pomieszalem to niech mnie ktos poprawi :D

: czw sty 04, 2007 17:41
autor: GT1.8
DZIEKI ZA INFORMACJE.
JUTRO UDAM SIE DO SKLEPU I SOBIE KUPIE ALE NIE FILTRONA!!!
A MAM JESZCZE PYTANKO CZY KTOS Z WAS MA PODLACZONY CENTRALNY ZAMEK Z ALARMEM I KLUCZYKIEM TYPU "SCYZORYK"??CHCE SOBIE TAKI ZAMOWIC I PODLACZYC DO ALARMU RYGIELKI Z LEDAMI W KOLORZE NIEBIESKIM :D JESLI WIECIE COS NA TEN TEMAT TO PROSILBYM O JAKIS LINK CZY COS NA TEN TEMAT:)

: czw sty 04, 2007 18:11
autor: Atomic10
Co do problemu to duze prawdopodobieństwo ze to wina filtra oleju. Kup filtr firmy Bosch lub Knecht cena około 15zł. Co do filtra paliwa to około 25zł zapłacisz zalezy od sklepu. Co do stozka to jest troche zabawy. Koni jako tako Ci nie przybędzie. Mozesz kupic wklad. Co do oleju to wszystko zalezy od stanu silnika !!. Ludzie strasznie boja sie lac syntetyk nie wiem dla czego. U mnie nabite 185kkm zalewam olejem 5W40 wszystko gra. Jak silnik jest w złym stanie to i 15W40 nie pomoze. Oglonie mechanicy zalecaja oleje 10W40 bo jest to bardzo bezpieczna konfiguracja. Niektórzy nadal uważaja ze jak stuknie 100kkm to trzeba lac minerał co jest bzdura i sprawdzało sie w poldkach i 125. Takich mechaników sie omija z daleka.

Pozdrawiam

Pozdrawiam

: czw sty 04, 2007 19:46
autor: gkon
Atomic10 pisze:Niektórzy nadal uważaja ze jak stuknie 100kkm to trzeba lac minerał co jest bzdura
i ja także zgadzam się z talkim stwierdzeniem
Atomic10 pisze:Ludzie strasznie boja sie lac syntetyk nie wiem dla czego
racze może nie boją się lać syntetyków tylko czasami nie wiedzą co było lane przed kupnem od pierwszego właściciela, ja miałem taki przypadek w fordzie kupiłem od gościa który sciągnął go z niemiec i zalałem półsyntetykiem a później musiałem lać mineral bo tamten olej wypłukał mi wszystkie syfy z silnika, co spowodowało rozszczelnienie, a co za tym idzie zapalanie się kontrolki ciśnienia oleju

: pt sty 05, 2007 00:39
autor: lukasz1824
hej tez mialem takie same objawy i byla to papa olejowa najlepiej zmierz sobie cisnienie pozdro