Naprawa po kolizji

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Triceq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: sob paź 29, 2005 16:25
Lokalizacja: Ostrołęka/Wawa

Naprawa po kolizji

Post autor: Triceq » śr sty 03, 2007 04:47

Witam,

W tym dziale chciałbym zapytać o koszty naprawy, więc proszę o wyrozumiałość Admina bo nie wiem gdzie się zahaczyć.

Tak na szybkiego opisze co i jak...
Dostałem w tył Golfa
Szkody:
Podrapany zderzak, ale cały, przynajmniej z zewnątrz
Pas wzmacniający zderzak wgięty
Klapa się nie zamyka ponieważ bolec przesunął się do wewnątrz bagażnika.. wnioski co i widać na gołe oko.. wgięcie do wnętrza, nie mogłem po lekkiej próbie podnieść podłogi bagażnika.
Lekko wgięta klapa pod rejestracją, nawet farba nie ruszona
Dolna szczelina tylnych świateł już nie pasuje, ponieważ wyglądają jak by dół reflektora wystawał o jakiś centymetr, linie zderzaka z boczkami nie pasują.

Nie znam się za bardzo więc proszę o ocenę ile za taki serwis, bo czuje tu wyciąganie tego bagażnika, nie zamyka się klapa bo brakuje z 2 cm do zatrzasku, czyli nie tak mocno uderzone.
Jestem umówiony z rzeczoznawcą PZU więc wolał bym się zoriętować.
Jeśli miał ktoś podobną przygodę, lub spotkał się z rzeczoznawcą to prosił bym o sposób jak postępować żeby nie być zrobionym w balona, bo Golf na pierwszy rzut oka wygląda dobrze, a całość kryje się pod zderzakiem.
Z góry dziękuje
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
saks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 15:21
Lokalizacja: Dąbrówka Malborska

Post autor: saks » śr sty 03, 2007 08:21

witam jak rzeczaznawca będzie robił opiś uszkodzeń to możesz tylko dopilnować czy wszystko dokładnie wpisał. oni ci sami wyliczą ile kasy dostaniesz mają ustalone stawki ile za części i robocizne .


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/012d443530db0873.html][img]http://images2.fotosik.pl/168/012d443530db0873m.jpg[/img][/url]