Strona 1 z 1

[Golf 1.3 NZ] Sterowanie pompą paliwa...

: pn lut 21, 2005 23:02
autor: melon
Problem wyglada nastempująco:
Z komputera idzie jeden kabel na sterowanie przekaznikiem pompy paliwa.Daje on impulsa masowe na 2 sekundy po przekreceniu stacyjki ,a potem po adpaleniu daje cały czas...
Jak podłanczam ten kabel do przekaznika to przekaznik nie reaguje na niego,a jak podepne pod przekaznik mase z akumulatora to zareaguje i tyknie...
Pomiędzy masa z akumulatora ,a tym kablem od sterowania przekaznikiem jest przejscie (miernik piszczy)
to dlaczego skoro sa to te same masy to przekazik reaguje tylko na jadną ,mi juz sie pomysły skonczyły... need help...... dajcie jakiesgos pomysła...

ps ,masy przeczyszczone ,opornosci dobre....

: wt lut 22, 2005 21:40
autor: melon
hmm nikt mi nie pomoze... za skomplikowane? :D

: śr lut 23, 2005 12:06
autor: Egon PŃ
a pluse tez nie steruje czasami??

: śr lut 23, 2005 22:40
autor: melon
ale ja ma plus sterowac skoro impulsy z komputera sa masowe?

: czw lut 24, 2005 14:36
autor: Egon PŃ
No jesli plus jest na stałe po stacyjce i podasz jeszcze minus to przekaźnik musi sie załączyć i trzymać.
No chyba ze jest z nim coś nie tak

: czw lut 24, 2005 18:34
autor: melon
przeczytaj dokładnie .... pezekaznik dosteje plus.... a załanczany ma byc impulsami masowymi z komputera ...ale ta masa z komputera nie załancza przekaznika ,a masa z akumulatroa załancza... a pytanie brzmi dlaczego to sterowanie z komputera nie załancza przekaznika?

: czw lut 24, 2005 21:18
autor: Egon PŃ
No to jesli komp nie zalacza przekaznika to jest zlebany, a co w nim jest nie tak to juz ci nie powiem.
Tez tak mialem pewnego dnia chciałem odpalic , przekrecilem stacyjke i nie bylo słychć pompy no i nie odpalił. Próbowałem samemu sterować pompą, ale to i tak nie dawał na wtryski. Komp spalony i 400zł w BOSCH

: czw lut 24, 2005 22:14
autor: melon
ponoc rezystor jakis padł ,bedzie trzeba posprawdzac i wymienic...

: pt lut 25, 2005 16:12
autor: kesier
przylaczam sie do pytania,tyle ze u mnie ten sygnał jest przerywany podczas jazdy i przekaznik pstryka jak poje....,na postoju jest ok.trzyma caly czas.u mnie w okolicy nikt nie wie co to jest,jeden mechanior cwaniakowal ze w godzine zrobi a nie dał rady w dwa dni i jeszcze chcial kase ale go wysmialem.Melon jak uda Ci sie namierzyc przyczyne twoich problemów daj znac: kesier@wp.pl z góry dzieki,bo nie mam juz pomysłow

: pt lut 25, 2005 16:42
autor: melon
ponoc w od mk1 gti na mechanicznym trysku jest przekanzik ktory sam sobie steruje kidy właczyc pompe kiedy nie ... nei dostaje impulsow z koma ,wiec jezeli mi sie nie uda zrobic nic z moją sytacja to bedzie trzeba zrobic na takim przekazniku...