Strona 1 z 1

Termostat MK3 1.9 TDi

: pn lut 21, 2005 22:51
autor: Adamm
Witam.
Z gory sorka ze powtarzam temat ale nie doszukalem sie dokladnie tego co potrzebuje.

Chodzi mi o dokladne polozenie termostatu w moim silniku (1.9 TDi 94 rok) i jak sie do niego dostac. Chyba wyczailem gdzie jest mniej wiecej ale za nic tam sie niemoge dostac od komory silnika. Czy dostep tam jest tylko od spodu?? Bo jesli tak to czeka mnie wizyta na kanale bo mam oslony pod silnikiem. Dzieki za info

: wt lut 22, 2005 10:22
autor: Adamm
Czy nikt nie wie co i jak?? :D

POSZUKAJ POSTÓW NA TEN TEMAT

: wt lut 22, 2005 12:18
autor: RALFI
JA O TO SAMO PYTAŁEM I DOSTAŁEM SCHEMAT, POSZUKAJ JAKIES 2 TYGODNIE TEMU, A PROPO WYMIANY TYLKO Z KANAŁU PONIEWAŻ JEST BLISKO POMPY WODNEJ

: wt lut 22, 2005 15:52
autor: BruceLee30
jak sciagniesz pokrywe silnika to termostat znajdije sie idealnie pod pompa wspomagania musiasz poluzowac pasek od pompy wspomagania zdjac go odkrecic wspornik pompy wspomy i masz juz dojszie do termostatu robota tylko z kanalu pub podnosnika
ja wymieniam termostat w 30 minut tobie za 1 razem zajmie to 1 h
jak cos sluze wskazowkami

: wt lut 22, 2005 15:58
autor: Gitner
Adamm pisze:Czy nikt nie wie co i jak?? :D
Wie wiele osob ale nie wszyscy siedza naraz w necie..

Pozdro
Gitner

: wt lut 22, 2005 16:08
autor: Adamm
Ginter wiem wiem chodzilo mi tylko o wywindowanie tematu na poczatek bo spadl na druga strone :D

: wt lut 22, 2005 17:02
autor: Gitner
Adamm pisze:Ginter wiem wiem chodzilo mi tylko o wywindowanie tematu na poczatek bo spadl na druga strone :D
To Ty taki..??? Nie chce Ci sie cierpliwie w kolejce czekac? ;)

Pozdro
Gitner

: wt lut 22, 2005 21:54
autor: Adamm
A no nie chce bo chcialem to jak najszybciej zrobic bo w sobote wyjezdzam w gory a chce jeszcze popatrzec czy po wymianie wszystko gra jak trzeba.

No i wymienilem :D zajelo mi to troszke wiecej niz 1h jakies 3 :D
Ale to tylko dlatego ze nie moglem zdjac pompy wspomagania bo okazalo sie ze tam jest klucz 16 ;/
no ale dalem rade termastacik wymieniony. jazda testowa na dystansie ok 12 KM wykazala ze chodzi prawidlowo grzeje super. wskazoweczka doszla do miejsca kawalek za polowe ale jak sie zatrzymalem i zajrzalem pod maske to wentylator nie chodzil i tu pojawia sie pytanie: Przy jakiej temperaturze (przy jakim polozeniu wskazowki) powinien sie zalaczyc wentylator??

: wt lut 22, 2005 22:12
autor: Gitner
Adamm pisze:Przy jakiej temperaturze (przy jakim polozeniu wskazowki) powinien sie zalaczyc wentylator??
A to nie zalezy od termostatu? U mnie dochodzi do max 90C i nie slysze by sie wentylek zalaczal.

Pozdro
Gitner

: wt lut 22, 2005 22:43
autor: BruceLee30
wentylator wlaczy sie prz ok 98-99 stopni a t w zimie trudno uzyskac

: wt lut 22, 2005 23:05
autor: Adamm
a no to luzik w takim razie :D czyli wskazoweczka moze sobie spokojnie wedrowac za polowe :D ??

czy ja wiem czy tak trudno to uzyskac ja po 10 -12 km rozgrzalem silnik do 90C wiec mysle ze wiecej jazdy i moze sie grzac dlatego pytam o wiatrak.

PS mam przyslonieta chlodnice kartonem (wczesniej przyslonilem zeby mi sie jakos grzal) moze zdjac teraz ten karton. czy moze sobie byc?? Od spodu od zderzaczka przy wlotach powietrza (tych w zderzaku) mam zasloniete jakimis foliami i chyba to zostawie nawet w lecie bo chronia chlodnice przed wpadaniem czegos od spodu w nia.

Dzieki za pomoc