cisnienia na tlokach abu 1,6
: ndz gru 31, 2006 15:00
witam,dzis mierzylem cisnienia na tlokac.bo moj gofer jest bardzo slaby max135 cisniene to:12,11,11,11 czy to przyczyna,jakiemacie pownno byc ma170000tys przebiegu
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Próba olejowa którą robi się razem z ciśnieniem sprężania - dolewa się setę oleju do cylindra i robi próbę ciśnienia jeszcze raz. Sam to mierzyłeś to Ciśnienie czy nie?rafaellos pisze:jaka proba olejowa
Poczekaj poczekaj, do remontu silnika to jeszcze daleka droga - najpierw pełna diagnostyka.rafaellos pisze:co musialbym wyremontowac wsilniku?
katalizator wywalilem tydzien temueidos pisze:Jesli w Twoim silniku jest katalizator to radze zajrzec czy nie jest przypchany.
1litr na 5000Adamtd pisze:rafaellos, pytam jeszcze raz - jakie masz zużycie oleju? Znaczy się ile go średnio dolewasz na 1000 km o ile wogóle dolewasz
aplon dzisiaj ustawialem,filtr sprawdzalem ale chyba jest ok,a jesli filtr bym wyjal na rozgrzanym silniku to byla by zmiana i zrobil bym probe to byla by zmiana jesli to filtreidos pisze:a zapłon jest ustawiony jak trzeba? moze filtr powietrza, paliwa jest przytkany.
rafaellos, to nie jest dramat. A więc sprawa wygląda tak - przed Toba jest jedno bardzo istotne zadanie - musisz znaleźć dobrego mechanika-diagnostę. Niestety trudno mi ocenić co masz na myśli że auto jest mułowate, ale może być tego 150 przyczyn. Stosowny mechanik musi Ci zrobić dwie rzeczy - diagnostykę silnika i kolejną z tym sie wiąrzącą - znaleźć przyczynę mułowatości.rafaellos pisze:1litr na 5000
A kiedy go ostatnio wymieniałeś?rafaellos pisze:filtr sprawdzalem ale chyba jest ok
dzieki za porade daje ci plusika,patrzelismy na rozrzad ,ale kumpel nie mogl znalezc drugiego oznaczenia moze ty cos o tym wieszAdamtd pisze:rafaellos, to nie jest dramat. A więc sprawa wygląda tak - przed Toba jest jedno bardzo istotne zadanie - musisz znaleźć dobrego mechanika-diagnostę. Niestety trudno mi ocenić co masz na myśli że auto jest mułowate, ale może być tego 150 przyczyn. Stosowny mechanik musi Ci zrobić dwie rzeczy - diagnostykę silnika i kolejną z tym sie wiąrzącą - znaleźć przyczynę mułowatości.rafaellos pisze:1litr na 5000
Niestety diagnozowanie silnika jest rzeczą zbyt powarzną, aby nie mając doświadczenia robić ją samemu. Wybacz to co powiem, ale zrobiliście sobie sami pomiar Ciśnienia sprężania, nie znając dobrze nawet procedury pomiaru (jeśli nie wiesz co to jest próba olejowa i do czego służy).
Do podjęcia decyzji o zakupie silnika albo jego remoncie trzeba mieć duuużo więcej danych. A pomijając to, że ABU jest generalnie mułowaty, to wystarczy usterka zapłonu, czy jego zła regulacja, przestawiony rozrząd itp, aby zrobić go jeszcze bardziej mułowatym
Troche nie tak kolego.....norma 10-15(a raczej 13) jest to norma przyjeta przez producetna w jakiej auto powinno miescic sie jak jest nowe...oczywiscie ze potem albo sie ladnie dotrze i norma wzrosnie albo zostanie zajechane gdzie cisnienie ulegnie zmianie...kolega ma równe cisnienie wiec napewn dolu silnika bym nie ruszal bowiem podane przezniego wyniki wskazuja na bardzo dobra kondycje silnika....looknik kolego na:Adamtd pisze:rafaellos, norma dla tego silnika mówi 10-15 bar. Masz już prawie dolna granicę, ale wszystko jest ładnie równo zużyte. No ale on chyba ma więcej niż 170 tys km.....
Próba olejowa była?
Jakie zużycie oleju, jakie zużycie benzyny itp?