Strona 1 z 1

Niski pedal hamulca.

: pn lut 21, 2005 17:10
autor: skuri
A wiec tak z przodu praktycznie wszytsko w porzadku.Tarcze jak nowki klocki rowniez. Z tylu w bebnach nie widze zeby bylo cos nie tak bynajmniej szczeki tez w dobrym stanie.A pomimo tego pedal jest niski(bardzo) i hamulce sa kiepskawe pozatym czasem z bebna slychac takie szumienie ale tylko w czasie hamowania.Powiedzcie co sie moglo spieprzyc(dodam ze pompa jest oki i raczej tez zapowietrzony nie jest po pedal nie leci w podloge) gdyz nie mam za bardzo ochoty wymnieniac po kolei wszystkich elementow ukladu hamulcowego :bigok:

: pn lut 21, 2005 17:13
autor: skuri
Ej dlaczego usunieto wyraz PEDAL.buahaahhaahahahaaaa :rotfl: :rotfl: :rotfl: dobra dla ulatwienia powiem tak podnozek zluzacy do wykonania czynnosci zwanej hamowaniem :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

: pn lut 21, 2005 17:29
autor: piott
A jak zaciagniesz reczny to cos sie zmienia? Moze te samoregulatory nie dzialaja prawidlowo. Zaciagnij na kilka zabkow tak zeby jeszcze nie tarly szczeki o beben i zobacz co wtedy.

: pn lut 21, 2005 17:51
autor: skuri
problem w tym ze reczny mam zerwany na jeden kolo :grrr:

: pn lut 21, 2005 18:43
autor: emge
Hamulce kiepskawe bo w tych mniejszych pojemnością Golfach takie po prostu są :D Mniętkie jak nie powiem co, i ledwo zwalniaja. To szuranie też mam, pomimo iż wymieniłem szczęki na nowe. Pewnie trą gdzieś o wyrobiony bęben.

: pn lut 21, 2005 18:56
autor: dioob
emge pisze:Hamulce kiepskawe bo w tych mniejszych pojemnością Golfach takie po prostu są :D Mniętkie jak nie powiem co, i ledwo zwalniaja. To szuranie też mam, pomimo iż wymieniłem szczęki na nowe. Pewnie trą gdzieś o wyrobiony bęben.
A zkąd t masz takie wiadomości, chamulce to chamulce :grin: znowu bez przesady ze im miejszy silnik to niema prawie chamulca.
Ja mam silnik 1.3i na chamulec nie narzekam,jasne że bedzie słabszy niz ten co 2.0 czy 1.8 ale wystarczająco dobry do bezpiecznego zatrzymania pojazdu.

: pn lut 21, 2005 19:00
autor: Gwiazdor
Może odpowietrzenie pomoże...

: pn lut 21, 2005 19:19
autor: emge
W mocniejszych np GTI sa zmiany w układzie hamulcowym. Nie jezdzilem wiec sie nie wypowiem jednak raczej zrobili lepsze co by odhamowac z 200, a nie 160-ciu :) Wiesz wystarczająco dobry nie znaczy satysfakcjonujący. Można przecież doprowadzić do pisku opon, ale kultura jego pracy i siła nacisku pozostawiają wiele do życzenia. Może niktórym pasuje taki typ hamulców, ja jednak dziękuję :) Nie jest to też przypadek tego egz. miałem wcześniej innego Golfa II i Passata i w każdym hamulce byly takie same. Dodam jeszcze, że robie sporo km w pracy Yarisem i jak wsiadam potem do Golfa to czasami obleje mnie zimny pot przed skrzyżowaniem :D

: pn lut 21, 2005 19:25
autor: skuri
Wiec od czego zaczac??? Moze wpierw zwalic tylne bebny, gdzie szukac przyczyny? :kac:

: pn lut 21, 2005 20:05
autor: emge
Raczej tak. Zobacz czy mają ranty (a mają napewno).

: pn lut 21, 2005 22:36
autor: 79Adam79
Witam
Koleś kiedyś śmigał mk2 1.6 i też pedał(gay) :helm: zapadał mu się w podłogę i hamulce cienkie były, ale miał ranty na tarczach z przodu i po wymianie było już ok- on tak twierdził . U mnie w 1.6 pn ranty mam tak wy...ane że szok ale jakoś normalnie hamuje i pedał do połowy tylko wchodzi(chociaż czuć tak jakby tarcze zcentrowane były bo przy takim samym nacisku na gaya hamuje raz słabiej raz mocniej-zmienia się to wraz z obrotem koła(tarczy)