Strona 1 z 1

Niechce zapalić i przerywa

: pt gru 29, 2006 12:28
autor: cyrixus
Witam mam Golfine MK3 z silnikiem ABU 1,6 bęzyna. Mam następujący problem. Kiedyś golfik palił od przekręcenia kluczyka nawet w temp. -36 stopni, natomiast teraz nie pali. Tzn. pali ale trzeba kilka razy zakrecić silnikiem i dodawać gazu (tak za trzecią prubą odpala). W czasie jazdy czasami zaczyna szarpać i po wrzuceniu na luz i dodaniu gazu przestaje i jedzie dalej normalnie. Czasem potrafi zgasnąć. Dodaje że wymieniłem pompe paliwa, filtr paliwa, olej, filt oleju, przewody wysokiego napięcia, płyn w chłodnicy, silniczek krokowy, filtr powietrza. Kosztowało mnie to dużo. I nie mam pojęcia co dalej może być. Świece były wymieniane kilka miesięcy wcześniej. Proszę o pomoc bo już rece załamuje i nie mam pojęcia co może jemu dolegać.

: pt gru 29, 2006 13:41
autor: Atomic10
Ciężki przypadek. Duzo elementow wymieniłeś. Na pierszy rzut oka to jakby niedomaganie układu paliwowego. Warto sprawdzic jeszce raz układ zapłonowy wymian samych przewodów nie zawsze pomaga (jakiej firmy masz teraz ??) czasmi siada kopułka lub wyrobiony jest cały aparat zapłonowy. Sprawdz takze podstawe wtrysku to jest ta guma miedzy kolektorem dolotowym a wtryskiem. Jak beidzesz miał czas i mozliwosc to wykręc swiece i zobacz jaki jest na nich nalot jesli sa szare/siwe to ok jesli sa czarne to jest problem z pocesem spalania. Moze probelm wynikac z przestawionego zapłonu. Podpinałes auto pod kompa ??

Pozdrawiam

: pt gru 29, 2006 14:27
autor: kluuzi
a moze to czujnik temperatury na na głowicy (ten na króćcu)???
ja mam troszke podobny problem, calkiem nowe swiece, nowa cewka, przewody WN, kopulka, palec, filtr paliwa/powietrza i troszke innych rzeczy.
Sprobuj, cena czujnika to w moim przypadku 40zl w focie.
Pozdrawiam

: pt gru 29, 2006 16:33
autor: Snic
Hejka,

jezeli masz problemy z uruchomieniem, gdy silnik jest zimny, to proponuje sprawdzić czujnik temperatury.
Miałem podobny problem.
Powymieniałem praktycznie to samo co Ty, i nadal odpalał z problemami, gdy silnik był zimny. jak się rozgrzał chodził idealnie.
okazło się, że czujnik temp. miał taką oporność, jak dla silnika o temp. ok 100 stopni w związku z czym jak był zimny dostawał za mało paliwa.
pozdrawiam