[mk3] gaśnie i nie chce palić

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mabu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw sie 03, 2006 22:57
Lokalizacja: Katowice

Re: [mk3] gaśnie i nie chce palić

Post autor: Mabu » śr gru 27, 2006 15:58

w76marko pisze:Witam po świętach.No coż , pojawił się kolejny problem z moim golfem 1.6 benz ABU.Rano zapalił normalnie, chodził na wolnych obrotach bez problemu.Gdy włączyłem pierwszy bieg zaczął szarpać i palił jakby na 2-3 garach.Po 300-400 metrach jakby zaskoczył i niby było wszystko ok.Dojechałem do krzyżówek czekając na zielone światło - chodził ... włączyłem jedynkę i ..... padł.Próbowałem go zapalić i nie chciał, po chwili zapalił ale był całkowicie bez mocy.Zepchnąłem go na pobocze i odczekałem z 10 min.Odpalił i chodził normalnie.Przejechałem ok.3km i poczułem że traci moc ..... co może być z nim nie tak ?
cały zapłon mam nowy (kopułka , palec , świece i przewody) filtr powietrza również .... paliwo dobre ...
a-ha , zauważyłem ,że ostatnio jakby więcej palił ... help me !!
ps. czy to może być filtr paliwa ??
Siemka ja miałem podobny problem tylko ze mi cewka poszła sie je...... Moze sprawdz czy to nie cewka. Mam identyczny silnik jak Ty . Ja własnie miałem problem z cewka ale kupiłem nowa i mam spokoj :D:D Teraz od czasu do czasu jak go odpalam to lubi zgasnac ale wiem czego to wina musze wymienic filtr paliwa :D:D . Pozdrooo



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » śr gru 27, 2006 20:13

Popieram.
Sprawdź cewkę. Ja miałem cos podobnego i to w tym samym silniku. Tez wymieniłem przewody, świece i kopułkę z palcem i nic nie pomogło. Okazało się, że cewka miała przebicie i jak było wilgotno albo mróz to występowały takie objawy jak opisujesz.

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Mabu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw sie 03, 2006 22:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mabu » śr gru 27, 2006 20:22

h2o pisze:Popieram.
Sprawdź cewkę. Ja miałem cos podobnego i to w tym samym silniku. Tez wymieniłem przewody, świece i kopułkę z palcem i nic nie pomogło. Okazało się, że cewka miała przebicie i jak było wilgotno albo mróz to występowały takie objawy jak opisujesz.

pozdrawiam
Jak pomoglismy z kolegą H2o to prosimy o punkcik :okej: :okej:



Awatar użytkownika
Krzycho82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lis 28, 2006 10:53
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Krzycho82 » śr gru 27, 2006 22:18

Cesć,
To samo mam w Golf 1.4 ABD 94/95
Okazalo się, ze czujnik Halla, jedź do warsztatu gdzie podłaczą do kompa i sprawdzą.
Wywaliłem kupe kasy zanim to wyszło.


Pozdrowionka

Awatar użytkownika
Mabu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw sie 03, 2006 22:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mabu » śr gru 27, 2006 22:22

Krzycho82 pisze:Cesć,
To samo mam w Golf 1.4 ABD 94/95
Okazalo się, ze czujnik Halla, jedź do warsztatu gdzie podłaczą do kompa i sprawdzą.
Wywaliłem kupe kasy zanim to wyszło.
Tez moze byc ale mało prawdopodobne :)



Awatar użytkownika
Krzycho82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lis 28, 2006 10:53
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Krzycho82 » śr gru 27, 2006 23:19

h2o pisze:Tez wymieniłem przewody, świece i kopułkę z palcem i nic nie pomogło.
...i cos tam jeszcze. Myślałem tez, że to może kończy się pompa paliwa.
Mabu pisze:Tez moze byc ale mało prawdopodobne
oby stary oby!

P.s. Rzeczywiscie jak jest zimno koło 0 st. C lub jak pada to gasnie.
Odpala po 10-30min.
Jesli zrobi sie przygazówkę podczas gasnięcia ( na 1,4 ABD w okolo 4000-4800 obrotów) to jakos nie gasł...


Pozdrowionka

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw gru 28, 2006 15:13

Wiesz bez kompa tego zapłonu dokładnie nie sprawdzisz. Może hall się konczy. Jeśli tak to wtedy będziesz miał błąd na kompie. Odepnij sobie jeszcze kopułke i sprawdź czy jakimś cudem nie jest za mocno wypalona (szczególnie EPS robi kiepskie kopułki. Potrafią szybko się nadpalić lub utlenić) A czujnik temperatury cieczy sprawdzałeś?



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw gru 28, 2006 15:32

Myśle, że najlepiej wszystko sprawdzić na kompie. Zrobić mu diagnozne taką konkretną. Zostawić go na noc niech się wystudzi i sprawdzić co sie dzieje z silnikiem. Czujnik temp można też sprawdzić omomierzem.



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » sob gru 30, 2006 12:24

Sprawdziłes przewody? Jakiej firmy masz? Ja jak wymieniłem cewkę to tez tak miałem i nie wiedziałem dlaczego. Okazało sie, że facet w sklepie wcisnął mi jakieś kaszaniaste przewody - niby dobre bo silikonowe - kagera. To była jednak wielka pomyłka. Po zmianie przewodów na BERU - problem zniknął. Sprawdx jeszcze czy masz dobrze dociśnięte fajki przewodów na świecach.
Jesli to nie pomoże to tak jak koledzy piszą - trzeba pod kompa podpiąc. Ja stawiam jednak na przewody - sprawdź tez czy nie ma na nich przebicia i dociśnij do świec.
Oczywiście po wymianie kopułki przewody podpiąłeś we właściwej kolejności...?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości