problem z gaźnikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z gaźnikiem
Witam! Nie mam pojęcia co jest grane (myśle że to wina gaźnika). Po nagrzaniu sie silnika autko wchodzi na obroty (jak by chodziło nonstop na ssaniu) dzieje się tak na benzynie jak i na gazie. Golfik jest składakiem `93 poj 1.6 gaźnik. Jeśli pożna prosić o doradzenie co to może być to z góry dzięki
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Chodzi o to czy masz Pierburg 2E2 czy 2EE czyli elektroniczny. Jeśli zwykły 2E2 to prawie na bank coś się stało takiego że siłownik trzypołożeniowy (czyli okrągłe z tyłu gaźnika z trzpieniem podpierającym przepustnicę) źle dział i ma trzpień wysynięty.
Po pierwsze sprawdź czy węzyki z tyłu sa szczelne, te co dochodzą od tyłu dop tego siłownika ze wszystkimi odgałęzieniami. Jeden z tych wężyków dochodzi do plastykowego trójniczka, lubi tam spadać lub się przełamać i będzie taki objaw.
Po pierwsze sprawdź czy węzyki z tyłu sa szczelne, te co dochodzą od tyłu dop tego siłownika ze wszystkimi odgałęzieniami. Jeden z tych wężyków dochodzi do plastykowego trójniczka, lubi tam spadać lub się przełamać i będzie taki objaw.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
tak. Są dwa elektrozawory jeden okrągły czasowy, drugi w kształcie prostopadłościanu z tyłu gaźnika. One sterują siłownikiem. Mogły uwalić się one lub sam siłownik. Kiepsko tam dojść żeby to sprawdzić na zamontowanym gaźniku. Najpierw sprawdź czy dochodzi do tych zaworów napięcie z aku na wtyczkach po włączeniu zapłonu. Jeśli dochodzi ok to trzeba by wyjąć gaźnik, o ile się czujesz na siłach albo jechać do speca.matiz111 pisze:może byś jakaś inna przyczyna?
[ Dodano: Pon Gru 25, 2006 9:07 pm ]
Możesz jeszcze powyjmować wężyki z tych zaworów, zaślepić je, zwłaszcza od tego prostokątnego. Jeśli wtedy trzpień z siłownika się schowa to one sa winne, jeśli nie to raczej sam siłownik, poszłoa w nim membrana i trza szukać używki
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 100 gości