problem z gaźnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

matiz111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn gru 25, 2006 20:16
Lokalizacja: Kazimierz koło Konina

problem z gaźnikiem

Post autor: matiz111 » pn gru 25, 2006 20:26

Witam! Nie mam pojęcia co jest grane (myśle że to wina gaźnika). Po nagrzaniu sie silnika autko wchodzi na obroty (jak by chodziło nonstop na ssaniu) dzieje się tak na benzynie jak i na gazie. Golfik jest składakiem `93 poj 1.6 gaźnik. Jeśli pożna prosić o doradzenie co to może być to z góry dzięki



Awatar użytkownika
GUPETTO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: czw lut 10, 2005 20:41
Lokalizacja: LUBLIN CITY
Kontakt:

Post autor: GUPETTO » pn gru 25, 2006 20:31

Sciagnij kleme z akumulatora :hmm: mi czasem tez jakies takie błedy łapie i tak własnie kasuje je :okej:



Awatar użytkownika
peter_86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: wt sie 15, 2006 09:27
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: peter_86 » pn gru 25, 2006 20:32

GUPETTO pisze:Sciagnij kleme z akumulatora :hmm: mi czasem tez jakies takie błedy łapie i tak własnie kasuje je :okej:
z czego kasujesz niby te bledy :hmm: ?



matiz111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn gru 25, 2006 20:16
Lokalizacja: Kazimierz koło Konina

Post autor: matiz111 » pn gru 25, 2006 20:37

niestety nic to nie daje bo próbowałem już tego. Ale dzięki.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn gru 25, 2006 20:39

matiz111 dopisz jaki gaźnik lub typ silnika. I jakie mniej więcej sa te wysokie obroty.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

matiz111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn gru 25, 2006 20:16
Lokalizacja: Kazimierz koło Konina

Post autor: matiz111 » pn gru 25, 2006 21:01

Nie wiem czy gaźnik jest typu 'Weber" czy "Solex" obroty ma ok. 4000 Schodzi znich po zgaszeniu autka.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn gru 25, 2006 21:12

Chodzi o to czy masz Pierburg 2E2 czy 2EE czyli elektroniczny. Jeśli zwykły 2E2 to prawie na bank coś się stało takiego że siłownik trzypołożeniowy (czyli okrągłe z tyłu gaźnika z trzpieniem podpierającym przepustnicę) źle dział i ma trzpień wysynięty.
Po pierwsze sprawdź czy węzyki z tyłu sa szczelne, te co dochodzą od tyłu dop tego siłownika ze wszystkimi odgałęzieniami. Jeden z tych wężyków dochodzi do plastykowego trójniczka, lubi tam spadać lub się przełamać i będzie taki objaw.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

matiz111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn gru 25, 2006 20:16
Lokalizacja: Kazimierz koło Konina

Post autor: matiz111 » pn gru 25, 2006 21:55

tak to jest 2E2 jak napisałeś bo zauważyłem że tem trzpień z tyłu on sie zacina i nie chowa do końca. Ale wężyki są wszystkie szczelne. może byś jakaś inna przyczyna?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn gru 25, 2006 22:03

matiz111 pisze:może byś jakaś inna przyczyna?
tak. Są dwa elektrozawory jeden okrągły czasowy, drugi w kształcie prostopadłościanu z tyłu gaźnika. One sterują siłownikiem. Mogły uwalić się one lub sam siłownik. Kiepsko tam dojść żeby to sprawdzić na zamontowanym gaźniku. Najpierw sprawdź czy dochodzi do tych zaworów napięcie z aku na wtyczkach po włączeniu zapłonu. Jeśli dochodzi ok to trzeba by wyjąć gaźnik, o ile się czujesz na siłach albo jechać do speca.

[ Dodano: Pon Gru 25, 2006 9:07 pm ]
Możesz jeszcze powyjmować wężyki z tych zaworów, zaślepić je, zwłaszcza od tego prostokątnego. Jeśli wtedy trzpień z siłownika się schowa to one sa winne, jeśli nie to raczej sam siłownik, poszłoa w nim membrana i trza szukać używki


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

matiz111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn gru 25, 2006 20:16
Lokalizacja: Kazimierz koło Konina

Post autor: matiz111 » wt gru 26, 2006 14:36

sprawdiłem to co pisałeś mi wczoraj "Paweł Marek" i faktycznie nie dochodzi napięcie na okrągły elektrozawór. Skąd ono dochodzi i gdzie moge szukać przyczyny. podobno dochodzi ono z jakiegoś przekaźnika (ewentualnie skąd doprowadzić nowe zasilanie jeśli jest taka możliwość)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 466 gości