Strona 1 z 1
[mk2]zaplon
: sob paź 02, 2004 13:50
autor: Boo_Boo
Bylem ostatnio u mechanika i ustawil mi zaplon przy pomocy lampy stroboskopowej na ustawienia "fabryczne" ( pokryly sie znaczniki na kole i bloku silnika ) i golfik przestal praktycznie jezdzic !! dlawil sie po dodaniu gazu , zero mocy, np na dwojce przy wcisnietym na maxa pedale gazu ledwo wchodzil na obroty :[ . Olalem wiec ustawienie fabryczne i przyspieszylem zaplon i chodzi o wiele lepiej tylko ze mam pytanie jak wyczuc jak optymalnie ustawic wyprzedzenie zaplonu?? Bawilem sie w sluchanie czy zawory nie stukaja przy dodaniu gazu na wysokim biegu ale nie jestem pewien czy to dobra metoda. aa i co moze byc przyczyna tego ze na tych fabrycznych jest tak zle ?? Pozdrawiam
: sob paź 02, 2004 13:55
autor: zielu
źle ustawiony gaźnik może być...
przy złym ustawieniu gaźnika a dobrym ustawieniu zapłonu mogło sie chyba tak dzieć bo owe dwa elementy w ogóle sie nie zgrywały ze sobą...
a jak zapłon masz źle nastawiony i gaźnik też to sie troche zgrywają i działa silnik w miare OK...
jakbyś miał idealnie nastawiony zapłon i gaźnik to powinno być SUPER
(chyba
)
: sob paź 02, 2004 15:16
autor: GTO
6stopni ustaw
: sob paź 02, 2004 22:02
autor: MAREK 74
po pierwsze podał b7s cos na temat silnika ?
co mamy ci powiedziec?
: sob paź 02, 2004 22:13
autor: Boo_Boo
zapomnialem ze nie mam podpisu z info o golfie
silniczek 1,6 PN 90r 175tys
Mam nadzieje ze to jednak nie gaznik bo w tym modelu nie da sie nic regulowac ( Pierburg 2ee )
to samo
: wt lut 14, 2006 21:49
autor: bystry
wiec tak jakustawie lampa stroboskopowa to nei dzial poniewaz jest tam takei kolo napedzane paskiem rozzrzadu kotr skolei napedza zaplon i hyab pompe olejowa wiec jezeli zle ustawioen tto lam
pa sie nieda trzeba na sluch i z tym mam wlasnie problem ;/
: wt lut 14, 2006 21:57
autor: Paweł Marek
Boo_Boo pisze: pokryly sie znaczniki na kole i bloku silnika )
pewnie ustawił ci na znak "zerowy" a nie ten który ma być. POwinno się ustawiać w tym silniku z przyłączonym wężykiem podciśnieniowym do rozdzielacza zapłonu i na 18 stopni przed położeniem zwrotnym
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 9:00 pm ]
bystry pisze: lam
pa sie nieda
co takiego? Czemu ma się nie dać.
: wt lut 14, 2006 22:10
autor: jusci
Rozrzad stroboskopowy
(odlaczony przewod prozniowy)(°/obr. na minute) 18 +- 1
Powinno się to ustawiać przy pomocy lampy stroboskopowej z regulowanym kątem. Jeżeli ci gościu ustawił na "zero" to nie dziwne że nie możesz jeździć bo masz zapłon spóźniony o 18 st.
: wt lut 14, 2006 22:13
autor: Paweł Marek
jusci pisze:odlaczony
przyłączony ma być w tym modelu, do niektórych aut się odłącza i wtedu na -6 ustawia