Strona 1 z 2

brak mocy

: ndz gru 24, 2006 11:37
autor: mamix4
Autko jest słabe jak na 90 koników, zachowuje się tak samo na BP jak i na LPG .Mam też golfa II 1.3nz i ten wyrywa o wiele lepiej niż te GT. Sprawdzone zostało :

rozrząd- o.k.

ciśnienie na cylindrach -o.k.

sonda -o.k.

filtr powietrza - o.k.

katalizator-drożny

podstawa wtrysku-wymieniona

aparat zapłonowy był ustawiany na lamp i na ucho bez znaczącej poprawy

diagnostyka VAGiem -brak błędów

Co to może być??

: ndz gru 24, 2006 11:47
autor: Szagrat
Moze masz zakaranego golfa... albo moze masz ostro zjechane sprzeglo ze nieprzenosi mocy na asfalt?? aha a cisnienie to sie sprawdza na cylindrach a nie na zaworach... wiec moze warto jeszcze raz sprawdzic

: ndz gru 24, 2006 11:49
autor: mamix4
Ciśnienie na cylindrach sprawdzał mechanior.

: ndz gru 24, 2006 11:51
autor: Szagrat
Luzik ale to zalezy jak definiujesz przyspieszenie bo mam taki sam silnik i od 0-100 to i tak ssie bedzie rozpedzal w jakies 10 sekund. Pisze bo nie wiem jak ten brak mocy daje o sobie znac

: ndz gru 24, 2006 11:55
autor: mamix4
Mam 1,3nz i ten lepiwj się odpycha,jechałem Vento 1,8adz idzie jak przecinak.
Jak u siebie wcisne gwałtownie gaz to go przymula.

: ndz gru 24, 2006 12:36
autor: marek2907
Jak u siebie wcisne gwałtownie gaz to go przymula.
tak jakby zabogata mieszanka sprawdż sondę lambda

: ndz gru 24, 2006 13:32
autor: artur_golfiv
przeplywomierz - komputer rzadko pokazuje jego bład... najlepiej jak bys podlaczyl inny od takiego samego silnika i sie przejechal

[ Dodano: 24 Gru 2006 12:34 ]
a swoja droga jak sprawdziles czy kat jest drozny ?

: ndz gru 24, 2006 17:13
autor: ADi997
artur_golfiv pisze:przeplywomierz - komputer rzadko pokazuje jego bład.
Ale pokazuje ilość przepływającego powietrza

: ndz gru 24, 2006 19:57
autor: mamix4
To jest jednpunktowy wtrysk paliwa,tam niema przepływki.Kata sprawdziłem ja szlak mi strzelił łącznik elastyczny.

: pn gru 25, 2006 14:10
autor: artur_golfiv
czy dobrze zrozumialem, 1.8GT ma jeden zawor na cylinder?
to jest ten silnik 90konny?

: pn gru 25, 2006 15:11
autor: Jacenty85
Ciśnienie na pompie paliwa sprawdzałeś? elementy układu zapłonowego? ja bym na twoim miejscu jeszcze podmienił aparat-możliwe że czujnik halla w nim pieprznął a komp nie wychwytuje tego. Czasem komputer dostaje "szajby" jak aparatem się kręci nie na włączonym silniku lub na zimnym silniku bądź w opóle ustawia się go na tzw. słuch. Zapłonu fachowo nie ustawia się tylko na lampe. Trzeba dokonać zblokowania testerem diagnostycznym i później obserować przy obrotach kontrolnych dla podanego modelu. To co sprawdziłeś to tylko część tego co powinienś zrobić. A jakie jest to ciśnienie na cylidnrach? Reasumując moim zdaniem w twoim przypadku moze to być-koniec pompy paliwa, uszkodzenie czujnika halla, złe sterowanie silnika poprzez komputer na skutek niefachowej regulacji zapłonu.

: pn gru 25, 2006 15:28
autor: cezarsa
Jacenty85 pisze:Ciśnienie na pompie paliwa sprawdzałeś? elementy układu zapłonowego? ja bym na twoim miejscu jeszcze podmienił aparat-możliwe że czujnik halla w nim pieprznął a komp nie wychwytuje tego. Czasem komputer dostaje "szajby" jak aparatem się kręci nie na włączonym silniku lub na zimnym silniku bądź w opóle ustawia się go na tzw. słuch. Zapłonu fachowo nie ustawia się tylko na lampe. Trzeba dokonać zblokowania testerem diagnostycznym i później obserować przy obrotach kontrolnych dla podanego modelu. To co sprawdziłeś to tylko część tego co powinienś zrobić. A jakie jest to ciśnienie na cylidnrach? Reasumując moim zdaniem w twoim przypadku moze to być-koniec pompy paliwa, uszkodzenie czujnika halla, złe sterowanie silnika poprzez komputer na skutek niefachowej regulacji zapłonu.


.....a to tylko jednopunkt heheh sorry za ot


moim zdaniem sprzeglo, tak dodam od siebie ze nie wszystkie ale kobiety czesto nie zdejmuja nogi ze sprzegla .jak dlugo masz to auto??

: pn gru 25, 2006 20:30
autor: Jacenty85
Ja wam powiem tylko tak. Co że jednopunkt ale ma sterowanie elektroniczne i to nie wiele różniące się od sterowania silnika wielopunktowego. Na złe ustawienia zaplonu reagują jednakowo. Sprawa druga jest taka że jesli ktoś nie wie jak wygląda ślizganie sprzegła to nie powinien wcale pisać na tym forum bo to jest w stanie wyczuć niedoświadczona kobieta :) Myśle że osoba która założyła ten post wie doskonale jak wygląda ślizganie sprzęgła i wie także że jakby silnik byl ok a sprzegło uszkodzone i by dał w deche to by obroty wzrosły a auto by nie przeyspieszało tym czasem mowa o wręcz duszeniu i spowalnianiu...ludzie myślta! udanego sylwestra.

: wt gru 26, 2006 00:39
autor: pwit
hym...moim skromnym zdaniem to moze byc wina komputerka tzn.mozesz miec zalozony ten od silnika AAM i przez to okolo 10 do 15 konikow ucieka, ewentualnie tak jak pisza tu inni moze to byc czujnik halla lub tez porzadnie zablokowany uklad wydechowy przy katalizatorze!