Wolne obroty w Mk2 GTi 1.8 8v

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dam_1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 10, 2005 21:28
Lokalizacja: Sosnowiec

Wolne obroty w Mk2 GTi 1.8 8v

Post autor: dam_1982 » sob gru 23, 2006 14:52

Witam,

Od wczoraj zaniepokoiło mnie dziwne zachowanie silnika. Na wolnych obrotach silnik osiąga ok. 600-700 obr/min i czasami gaśnie. Przy jezdzie nie zauważam spadku mocy ani innych objawów (wyłącznie na wolnych obrotach).
Wymieniłem przewody wysokiego napięcia (na jednym z nich widac było przebicie w postaci iskry na blok silnika) oraz świece i dalej to samo.

Poradźcie bo mnie trafia.

Przebieg ok. 220 000 km.


Damian

Awatar użytkownika
ramzes157
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw gru 15, 2005 00:09
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ramzes157 » sob gru 23, 2006 15:50

Witam mam ten sam problem tylko umnie jest jeszcze dziura grzieś przy 1200 obrotach daje gazu a on sie dławi a potem ciągnie normalnie .



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » sob gru 23, 2006 23:20

Witam
no,no, komputerek (sterownik silnika)jak kto woli
reseta się prosi :bajer:
-przed resetowaniem WYŁĄCZ wszystkie odbiorniki prądu;radio,światło w wewnątrz itp.
-odłącz klemę (+)plusa do wystygnięcia silnika
po tym czasie
-podłącz klemę (nie włańczaj radia,nawiewów)
-uruchom silnik NIE GAZUJ niech pochodzi na WOLNYCH OBROTACH aż do
uruchomienia się wętylatora A WTEDY;
-włańczasz jedynkę i SPOKOJNIE bez nerwów ruszasz i jeździsz oczywiście na wszystkich
biegach SPOKOJNIE bez dawania w D.....ę około 20km
-zjeżdżasz do gararzu i odstawiasz auto do wystygnięcia całkowitego silnika
Jeszcze jedno zobacz może masz jakąś nieszczelność
-układ dolotowy
-układ wydechowy SPRAWDŻ

pozdrawiam Przemek i WESOŁYCH ŚWIĄT


...

Awatar użytkownika
bewerber39
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 17, 2006 18:59
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: bewerber39 » pn gru 25, 2006 21:45

promo211 pisze:no,no, komputerek (sterownik silnika)jak kto woli
reseta się prosi
Ja mam problem z slyszalnym przerywaniem przy ok 5000 obr/min czy reset moze pomoc??



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » wt gru 26, 2006 13:35

bewerber39 pisze:
promo211 pisze:no,no, komputerek (sterownik silnika)jak kto woli
reseta się prosi
Ja mam problem z slyszalnym przerywaniem przy ok 5000 obr/min czy reset moze pomoc??
Witam
reset na pewno nie zaszkodzi a błędy powinien wyżucić
myślę że za wcześnie Ci paliwo odcina i tutaj jest :satan: pogrzebany
powinien Ci odciąć przy 6400 obr/min więc coś jest nie tak :hmm: według książki
wesołych świąt Bożego Narodzenia :balwanek: :balwan:

pozdrawiam Przemek


...

Awatar użytkownika
ramzes157
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw gru 15, 2005 00:09
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ramzes157 » wt gru 26, 2006 13:38

Witam nieszczelności niema sprubuje zrobić jutro ten reset komputera.Zobaczymy co z tego będzie .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 341 gości