Strona 1 z 1

[mk3 2.0 8v ADY] slabo sie wkreca miedzy 3-4 tys obr.

: pt gru 22, 2006 18:11
autor: Reissdorf
Witam mam problem wlasciwie nie przeszkadza to w jezdzie ale chialbym sie dowiedziec dlaczego tak sie dzieje.
Na luzie gdy wkrecam na obroty miedzy 3- 4 tysiacami cos slabiej sie wkreca pozniej ok i az do odciecia.
Bylem podlaczony na VAGu i wyskoczyl blad czujniaka tego co wchodzi w filtr powietrza.
Czy ktos moze powiedziec co to moze byc ztymi obrotami??

Re: [mk3 2.0 8v ADY] slabo sie wkreca miedzy 3-4 tys obr.

: pt gru 22, 2006 19:15
autor: ADi997
Reissdorf pisze:blad czujniaka tego co wchodzi w filtr powietrza.
Pewnie chodzi i przepływomierz. Błąd dał się skasować czy się odnawia? Sprawdź konektory podłączone do niego i przewody.

: pt gru 22, 2006 19:39
autor: Reissdorf
Blad zostal skasowany.ale mie mam pojecia czy sie znowu nie pojawil.
Wiec co dalej ztym zrobic jesli czujnik padniety?? Monza to wogole dostac za wmiare sensowne pieniadze??I jak sprawdzic czy przeplywomierz jest OK

P.S zauwazylem ze co drugie GTI ma taki sam problem :/

: pt gru 22, 2006 20:57
autor: artur_golfiv
Jedyny sposób sprawdzenia przepływomierza to włożenie dobrego i przejechanie się.
Wiem, tydzień temu wymieniałem.
Od 4 tys. zaczyna się wkręcać, bo od tylu obrotów komputer nie pobiera danych z przeływki.
Koszt w ASO ok. 400zł (jak oddasz im stary), albo 800zł jak nie masz na wymianę. [do MK4]

Umów się z kimś, przełóż i będziesz wiedział na 100%.
Radzę nie kupować używanego bo na 80% będzie panięty.
Możesz poszukać zamiennika na Allegro (ok. 150-200zł)

Pozdr.

: ndz gru 24, 2006 13:58
autor: Reissdorf
ma ktos jeszcze jakis pomysl?? a moze cos z przepustnica nie tak??

artur_golfiv, ale do okolo 3 tys. wkreca sie bardzo dobrze pozniej gorzej i znowu od ponad 4 tys jak nalezy

: ndz gru 24, 2006 14:31
autor: artur_golfiv
jak po 4 tys sie zaczyna prawidlowo wkrecac to na 80% to przeplywka, bo powyzej tylu obrotow przeplywka nie steruje iloscia powietrza w widoczny sposob.
od przepustnicy jedynie moga falowac obroty i moze gasnoc na skrzyzowaniach!

powiedz jak sprawdziles czy to nie kat?

: ndz gru 24, 2006 14:40
autor: Reissdorf
hmm bylem na badaniu technicznym i spaliny OK do tego kat jest w bardzo dobrym stanie prawie jak nowy musial byc niedawno wymieniany przez niemca zero rdzy!!
aha i jeszcze jedna bardzo wazna sprawa jakis czas temu bylem na kompie i wyskoczyl blad czujnika pow, ten co wchodzi w obudowe filtra powietrza ,blad skasowalem ale moze sie znowu pojawil?? Moze to przez to??

: ndz gru 24, 2006 14:57
autor: artur_golfiv
to cos co wchodzi w obudowe filtra to przeplywomierz - czujnik przeplywu masy powietrza :)
wiec to napewno to, nie musisz od razu wymienaic, najpierw wyczysc (nie wiem dokladnie jak to zrobic) i jak dalej nie bedzie dzialac to musisz wymienic :(

: ndz gru 24, 2006 15:36
autor: Reissdorf
to juz wszystko jasne :( mam nadzieje ze darade naprawic bo 400 zl za taki drobiazk to duzo

[ Dodano: Nie Gru 24, 2006 14:39 ]
no tak ale czy sensor padl czy przeplywomierz bo sensor sie wpina pod przeplywomierz
a wyszedl blad sensora czyli jak dobrze rozumiem tej wtyczki??

: ndz gru 24, 2006 15:46
autor: artur_golfiv
wtyczki chyba samej nie kupisz...
co do przeplywomierzy uzywanych to odradzam, lepiej wydac raz a dobrze i na dlugo.
pozdr.

: pn gru 25, 2006 19:24
autor: cezarsa
u mnie po przekreceniu kluczyka pokazuje sie IN 02 tesh jakis blad???

: pn gru 25, 2006 19:35
autor: SeBiDiN_GTI
cezarsa pisze:u mnie po przekreceniu kluczyka pokazuje sie IN 02 tesh jakis blad???
nie to nie blad tylko inspekcja a dokladniej IN02 - przegląd dodatkowy po przejechaniu 30000 km.

kasuja ta w serwisach jak jedziesz tak jak pisze po 30k km na przeglad.

: pn gru 25, 2006 21:03
autor: Paweł Marek
Reissdorf pisze:no tak ale czy sensor padl czy przeplywomierz bo sensor sie wpina pod przeplywomierz
wszyscy piszą o przepływomierzu i na pewno mają rację. Ale czy tobie nie chodzi po prostu o błąd czujnika temperatury zasysanego powietrza? Czyli to małe co jest w gornej części obudowy filtra powietrza na ściance od strony silnika? Raczej faktycznie przepływka jest twoim problemem, ale co do tego czujnika temperatury to łatwo go sprawdzić omomierzem: 20stopni - 2,5 koma, 50 - 825 omów, 90 - 235 omów, z tolerancją do ok 20%